Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvordan funker standard 85 kWh kontra Performance?

Startet av peskareta, torsdag 08. august 2013, klokken 23:04

« forrige - neste »

Olatho

Hvis noen kommer over et godt tilbud på K-summit K45 så er jeg gjerne med på et gruppekjøp for å dele litt på fraktkostnader osv.
Virker som det er helt håpløst å få tak i dem om dagen...

Finner en italiener på ebay som ser ut til å selge dem, men han er så fryktelig opptatt av bilmerker og dekkdimensjoner i tillegg til at jeg er litt lite stødig i italiensk, så jeg er ikke HELT sikker på hva han faktisk selger:
http://www.ebay.com/itm/2-CATENE-DA-NEVE-215-55-18-AUTO-OPEL-MOKKA-THULE-K-SUMMIT-K45-/251663404376?pt=LH_DefaultDomain_101&hash=item3a984ecd58

drinden

Hvis noen skal kjøpe Tesla sine kjettinger vet jeg at de har 2 sett igjen I Drammen. Så de stod i hylla når jeg var innom. Har hørt rykter om at Tesla skal slutte å selge kjetting da dette ikke er tillatt i alle land.

turfsurf

Har ett sett av Tesla sine ubrukt. PM meg hvis noen vil ha de til halv pris.
Model Y Performance Pearl White - i bestilling
I-Pace HSE Corris Grey 2019 - The Englishman
i3 120Ah Imperial Blue 2019  - city fun
x - Model X 100D Pearl White 2017 - Flying Circus
x - Model X 90D premium - kansellert
x - Stormtrooper i3 2015 (lobotomized perfection)
x - Pearl White S 85D 2015 (Release Candidate)
x - Pearl White S 85 2013 (Beta)

Nuvolari

Sitat fra: drinden på fredag 07. november 2014, klokken 13:23
Finnes det andre alternativer en K45. Virker som om alle har forelsket seg i denne :)

Jeg har disse. Meget enkle å sette på:
http://www.schneekette24.de/comfortmontageketten-pkw/rud-centrax-neu/rud-centrax-4716734.php

Kjøpt på dekkhallen.

Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

TW838

Sitat fra: drinden på fredag 07. november 2014, klokken 13:23
Finnes det andre alternativer en K45. Virker som om alle har forelsket seg i denne :)

Siterer meg selv fra en annen tråd...
Sitat fra: TW838 på mandag 27. januar 2014, klokken 23:11
Jeg har kjøpt Thule CL-10 i størrelse 105 fra Tyskland og brukt dem ved flere anledninger på vei opp til fjells, både på dyp nysnø og blankis. God plass til dem i hjulbuene og praktisk med luftfjæring for å kunne heve bilen før men legger kjettingene på.
Trondheim
Tesla Model S - nov 2013

mecanica vergara

Sitat fra: drinden på torsdag 04. desember 2014, klokken 13:17
Hvis noen skal kjøpe Tesla sine kjettinger vet jeg at de har 2 sett igjen I Drammen. Så de stod i hylla når jeg var innom. Har hørt rykter om at Tesla skal slutte å selge kjetting da dette ikke er tillatt i alle land.
Nå er det bare et sett igjen. Det andre ligger i frunken min[emoji1].
De har satt ned prisen til 450kr + mva.
Sølv 75D hentet desember 2107
Sort 3SR+

Alfa Bergen

Sitat fra: turfsurf på torsdag 04. desember 2014, klokken 13:26
Har ett sett av Tesla sine ubrukt. PM meg hvis noen vil ha de til halv pris.

PM Sendt
Model S85 Levert 7.11.2013. (Solgt)
Model S100D Levert 8.6.2019

Beste biler jeg har kjørt. Punktum!

Bjoris

Noen som vet om en kan teste disse på grus, antar at de må tåle dette uten problem? Jeg skal opp i snøen til helga, men her i lavlandet kommer snøen ferdig rydda fortsatt og ser ikke ut til at det blir noe endring før vi kjører... Har altså kjøpt Sumit for lengst, ligger i trunken, har ikke åpnet pakka en gang, men tenkte jeg skulle sjekke dem ut før de evt trengs, det er ekstreme snømengder som kommer nå så plutselig trengs de, kjiipt å ikke komme seg opp i garasjen der ladinga er:) :P
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

mariowing

Hvis det er Thule Summit du snakker om så "må" du tilpasse dem hjemme før du kjører opp. Det er ledd som skal tas av, muttere som skal byttes etc. Ikke noe du har lyst til å knote med i mørket og snøstorm :)
Oslo
Nissan Leaf levert februar 2012, solgt januar 2015
Tesla Model S 85 levert desember 2014, solgt august 2016
Tesla Model S P90DL kjøpt august 2016, solgt januar 2017
BMW i3 kjøpt januar 2017
Jaguar I-Pace reservert februar 2017

Olatho

Bestilte bilxtras siste sett med K-summit i går. Merkelig hvor vanskelig det skulle være å finne dette her i landet...

MrUnderhill

Kontaktet Tesla, og fikk beskjed om at Tesla Nord hadde kjettinger inne.

De kostet 3000 for ett par....  det virker veldig dyrt.

19quiz76

Hvis de er like gode som Thule Summit er de (relativt) billige, dessverre..
Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

eKul

Baldrian

Er det noen som har erfaring med kjetting-på-box (spray klister)?  Han på bensinstasjonen sier det funker bra, men vet ikke om man helt kan stole på det.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA