Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Din Model S levering.

Startet av Teslafrank, torsdag 08. august 2013, klokken 00:38

« forrige - neste »

Teslafrank

Trådstarter kommer nå med en oppdatering:

Snart klar til innflytning. Trikker kommer med nytt 100A inntak, kult gulvskap, og så litt hemmelig snacks som blir presentert i dagene/ukene fremover.....hehe:)

Teslafrank

Beklager bildekvalitet- bedre kommer:)

Wait and see...mye kult kommer...

D.O

Så grei ut den der, men glatte glans fliser kan være skumle... Jeg vurderte det samme, men satser på noen med mere friksjon, selv om det er varme i gulvet.
Nå:Model S85P , BMW M5, Fox Mustang og el sykkel
Bestilt:
Model 3 reservert
Før:
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)

Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Teslafrank

AreLib

Bestilt blå TM3Lr RWD
Kjører Blå TMX75D
Svart TMS85(solgt)
Hvit MB B ED(solgt)

Teslafrank

Litt helgearbeid:)  nå kommer trikkker'n og monterer skikkelig power også.

Olav78

Utrolig bra!! Hvordan fiksa du TESLA logoen på veggen? Gleder meg til fortsettelsen!
Model S P85
Model X 90D bestilt juni 2016

D.O

Får problemer med den kabelen der, så fremt ikke du skal ha egen tavle og måler i garasjen.
Nå:Model S85P , BMW M5, Fox Mustang og el sykkel
Bestilt:
Model 3 reservert
Før:
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)

Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Teslafrank

Jeg er jo ikke heeeeelt på jordet da:)

Luftspenn fra huset skal ned, ny jordkabel (som jeg holder i hånden) er lagt inn i garasjen, skal inn i nytt skap med måleren og hovedsikringen på 100A plassert. Så går det ny kabel fra garasjen og inn til husets sikringsskap.

Teslafrank

Sitat fra: Olav78 på mandag 18. november 2013, klokken 00:07
Utrolig bra!! Hvordan fiksa du TESLA logoen på veggen? Gleder meg til fortsettelsen!

Bokstaver har jeg fått frest ut av et hvitt plast-sandwich materiale , og lagt rød folie med metall-effekt på.

Så har jeg kjøpt LED-strips på Clas som jeg har "operert" med tapetkniv og loddebolt for å få lys til alle elementene i logoen. Montert på veggen med avstand på ca 3cm til veggplatene.

Mer kommer...:)

Amper

P85D :o)

Epleskreller

Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

AreLib

Bestilt blå TM3Lr RWD
Kjører Blå TMX75D
Svart TMS85(solgt)
Hvit MB B ED(solgt)

Meringdal

Sitat fra: Teslafrank på søndag 17. november 2013, klokken 23:10
Litt helgearbeid:)  nå kommer trikkker'n og monterer skikkelig power også.

Hvor kjøpte du logoen?

Teslafrank

Logoen er spesiallaget av en lokal reklame/skiltleverandør, etter mine instrukser:)

Freset ut av et hvitt plastmateriale, og egenkonstruert lyskilde.  Hjemme-mekk på kjøkkenbordet.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA