Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Din Model S levering.

Startet av Teslafrank, torsdag 08. august 2013, klokken 00:38

« forrige - neste »

Lille Lance

Sitat fra: glaserud på søndag 15. september 2013, klokken 18:22
En sånn er vel - om du har bestilt med PDC - i beste fall bortkastet. Bilen gir jo de samme signalene i dashboard og midtskjerm.

Ligger PDC med i Performance?
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

glaserud

P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

HABEL

Sitat fra: glaserud på søndag 15. september 2013, klokken 19:58
Nei. Det er et eget tilvalg.

Koster pt 2850,- og krever Tech-pakke i tillegg (23.850.-)
Multi Color Red P85 | VIN 13749 | ALT MINUS PLUS

P85D+

Sitat fra: satheesh.net på søndag 15. september 2013, klokken 17:31
Ok folkens. Da er jeg ferdig med å klargjøre garasjen for TMS'en. Jeg har kun en enkeltgarasje, men TMS'en er faktisk større enn min nåværende Porsche Cayenne (lengde/bredde) ???. Som dere ser så blir det ikke mye plass til annet enn bilen. Det kommer selvsagt an på hvordan jeg navigerer den inn og plasserer bilen. ;D

Jeg tenkte å sette opp et lys eller en form for avstandsmåler med indikator opp på veggen foran, slik man har på vaskehaller (der TMS selvsagt ikke skal være - kun håndvask er godt nok!) og liknende. På den måten "slipper" jeg å trykke på PDC'en for å parkere. På Cayennen kommer PDC'en foran automatisk på når man kjører under en viss hastighet (15 km/t tror jeg) - genial funksjon forresten. Gjør den dette på TMS?  ;)

Forslag til avstandsmåler/gadget mottas med takk! :)

Kommer opp automatisk
P85D og 85D

D.O

Sitat fra: fortoggale på onsdag 28. august 2013, klokken 14:05
Gi nå vel blaffen i interiørarkitekturen - mor bor i stuen og ikke i garasjen. Her er det kun hard power som teller! 230V, 32A og blå kontakt for de som liker farge.

Det er nå installert og jeg er klar for doningen.

Tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk
Ser ut som om du ga blaffen i bruke en godkjent installatør også, men hvis det skulle være en elektriker som har montert de kablene, så anbefaler jeg deg å få pengene tilbake og ringe en håndverker med yrkesstolthet  ???
Nå:Model S85P , BMW M5, Fox Mustang og el sykkel
Bestilt:
Model 3 reservert
Før:
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)


Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Trondns

Grimstadgarasjen kom på plass i fjor. Kun en stor port selv om kona synes to små er penere. Fikk viljan min der  ;) Joda, men praktisk? Har bare en bil og kjekt å ha god plass. Satte opp en vedbod så det ikke skal bli bark og flissøl rundt Teslagutten ( eller er det en dame?  ::) Vurdere å få printet noe pvc-seil/banner med teslalogo eller bilder av bilen så den kan "speile seg" når den står alene på natta. Har tilsvaren plastflisgulv på trykkerigulvet og vurdere dette også i garasjen. Pynter veldig opp og er enklet å bytte ut fliser om noen skulle bli skadet eller stygge. Har sett mange flotte bilder av dette her..
Har trolig fylt diesel for siste gang :-)
Mottok Tesla Model s, sort -   26. sept 2013 :-)

Patosan

Sitat fra: D.O på søndag 15. september 2013, klokken 22:22
Sitat fra: fortoggale på onsdag 28. august 2013, klokken 14:05
Gi nå vel blaffen i interiørarkitekturen - mor bor i stuen og ikke i garasjen. Her er det kun hard power som teller! 230V, 32A og blå kontakt for de som liker farge.

Det er nå installert og jeg er klar for doningen.

Tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk
Ser ut som om du ga blaffen i bruke en godkjent installatør også, men hvis det skulle være en elektriker som har montert de kablene, så anbefaler jeg deg å få pengene tilbake og ringe en håndverker med yrkesstolthet  ???

+1 :)
Har väl själv fuskat en gång eller två, men då får jag det till att åtminstone se ut som en 'ordentlig' elektriker har varit på besök.
VIN 15026

LinkedIn

petersv

Sånn her bor min. Plassen er 230 bred, funker bra. Fikset oppheng til ladeledningen i dag.

Eneste kjipe er at jeg må rygge inn, og da kan jeg ikke kjøre helt inn iom. at jeg må ut av bilen (stolpene blir i veien.)

Det fører til at naboen på andre siden får litt dårligere plass å kjøre inn. Bilen er veldig lang, noe som går på bekostning av svingradius.

jalias

Sitat fra: D.O på søndag 15. september 2013, klokken 22:22
Sitat fra: fortoggale på onsdag 28. august 2013, klokken 14:05
Gi nå vel blaffen i interiørarkitekturen - mor bor i stuen og ikke i garasjen. Her er det kun hard power som teller! 230V, 32A og blå kontakt for de som liker farge.

Det er nå installert og jeg er klar for doningen.

Tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk tikk takk
Ser ut som om du ga blaffen i bruke en godkjent installatør også, men hvis det skulle være en elektriker som har montert de kablene, så anbefaler jeg deg å få pengene tilbake og ringe en håndverker med yrkesstolthet  ???

+1
Ser vel av aliaset at det har gått litt fort (å gale) i svingene her :-)

teslaz

#114
Her skal min bo........ Snart klart!!!!!!!

P85, Lys Blå, meget fornøyd....
ELiza levert 28/11/13
Model X 13?5

Lille Lance

Vel, den het vel noe som "hvordan skal TMS din bo" ... men jeg finner ikke noe .... nå skal det sies at kona mener jeg er verdens dårligste til å lete  ;D
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

Lille Lance

Det jeg spesielt var på jakt etter var info om noen typer firkanta matter som man kunne legge på gulvet, slik at garasjegulvet ble litt mer fancy enn bare grå betong ...
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

Stighl

Et av stedene du kan kjøpe slikt er Garasjegulv.no.
Jeg handlet der og er kjempefornøyd. Under bilen er det perforerte fliser slik at det aldri er vann på gulvet. Det ligger under, men siden jeg har varmepumpe i garasjen, så blir dette raskt borte.

Stig

Nes på Romerike.
Tesla Model S

Stighl

Nes på Romerike.
Tesla Model S

Epleskreller

Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA