Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Din Model S levering.

Startet av Teslafrank, torsdag 08. august 2013, klokken 00:38

« forrige - neste »

Bent

Tesla Roadster, 25Mm

Ludvig

Dolphingrey P85+
VIN P15328
57000 km

Dette er en teit effekt                                                                                                                                                                                                                          irriterende?

Teslafrank

Dette er en tråd om garasjer, ikke om parkeringssensorer! ;)

mrjalle

Da har jeg akkurat hatt besøk av en kamerat som har en A7 (som er 1 cm kortere, og 5 cm smalere enn Teslaen), og tvunget ham til å parkere i garasjen. Fikk da bekreftet at det egentlig er ganske god plass - veden kan fortsatt ligge langs veggen :-)
(fryktet at jeg måtte bygge vedskjul for å få plass til bilen)

Teslafrank

model S og ved i samme hus?? Er du helt tullerusk?:)  kan jo komme trebiller og annet utøy i nærheten av den!

Nei, her skal bilen stå anstendig på flislagt gulv:)

valvolainen

Hah, fisefin.
Hos meg er det snøfreser, ved, bordsag, båndsag, delevasker, elefantjekk, motorbukk, oljer, verktøysbenk, bilmotor, girkasse, tilogmed en gammel sjektemotor får selskap av en tesla i høst.

Selvfølgelig har man også pc og stereoanlegg i garasjen. Man kommer da fra et møblert hjem.
Martin Nystrand
Råde, Østfold.

glaserud

Høres mer ut som om det er overmøblert. =)
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

andyco

Pimpet opp garasjen min med flislagt gulv og full pakke fra http://www.gladiatorgarageworks.com så nå kan bilen komme! :)
Model S Performance, Dolphin Grey, 21", All in
Delivery 30.08.2013 :)
Finalized 11.4.2013
Invoice #189
Order 5.6.2011

Balrog

Sitat fra: mrjalle på lørdag 03. august 2013, klokken 16:59
Da har jeg akkurat hatt besøk av en kamerat som har en A7 (som er 1 cm kortere, og 5 cm smalere enn Teslaen), og tvunget ham til å parkere i garasjen. Fikk da bekreftet at det egentlig er ganske god plass - veden kan fortsatt ligge langs veggen :-)
(fryktet at jeg måtte bygge vedskjul for å få plass til bilen)

Du kan da ikke sammenligne TMS med en dvask småbil som A7?
Tesla S P85 fra 270913
Japanskprodusert Nissan Leaf importert fra USA i 2013 og derfor bannlyst av Nissan Norge.
Tesla Model 3 LR AWD solgt.
Tesla Model S 75D.
Zero SR elektrisk motorsykkel.

Yagi

Da har jeg ryddet, malt veggene og lagt fliser på gulvet. Har fått godkjent økning av hovedsikring fra 50A til 63A, så nå venter vi bare på elektrikeren. Største minuset med denne garasjen er at den er så jæ£$%g liten. Det er begrenset med muligheter når man bor i et hus fra 1927 på en tomt på størrelse med et frimerke  ::) Forholdsvis misunnelig på dere som driver å setter opp ny garasje.  :P

Men ute kan ikke bilen ihvertfall ikke stå, da vil den bare ta glansen av naboenes biler som alle står ute. (Ferrari 458, Porsche Carrera 4S, Porsche Panamera, MB 55 AMG, RangeRover Vogue, RangeRover Sport, Audi Q5, Volvo XC90 - for ikke å nevne alle de små røde "konebilene")  8)

Th!nk City, 2000 (avgått ved døden)
Th!nk City, 2008 (solgt)
Tesla Model S P85+, 2013 (solgt)
Tesla Model X 100D

laumb

Send en PM til stighl på forumet og hør om han kan send deg et lite bilde av oppbevaringsløsningen sin i garasjen. Han har lyse og mørke skoskap-ting fra IKEA i sjakkmønster på veggen. Gir en enorm lagringsplass. Hadde passet fint inn på venstreveggen din.

Fin garasje forøvrig.

Jeg var å hentet flytemasse, fibersparkel og hvit slemming forrige dagen, så jeg kan få avretta gulvet, gjort mur-delen fin og få malt veggene før jeg får bilen selv. :D

Anders Heibø

P1202 - Vin P14434 - Grønn P85+
Vin F095710 - Hvit X100D
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt skriftlig godkjennelse.

laumb

Rydd, vask og maling så blir det det helt konge det. :)

Stighl

Her er det mine to elbiler skal være.
Det kommer en ladeplass for hver bil. Tesla til høyre og Leaf til venstre.
Dessverre har jeg bare IT nett hjemme, så det blir en stk blå 32 A Philip Hauge kontakt til denne. Sannsynligvis blir det en fast 16A boks til Leafen også.


Nes på Romerike
Kjører Nissan Leaf
Venter på Tesla S P1471
Nes på Romerike.
Tesla Model S

Nuvolari

Sitat fra: Stighl på fredag 09. august 2013, klokken 00:02
Her er det mine to elbiler skal være.
Det kommer en ladeplass for hver bil. Tesla til høyre og Leaf til venstre.
Dessverre har jeg bare IT nett hjemme, så det blir en stk blå 32 A Philip Hauge kontakt til denne. Sannsynligvis blir det en fast 16A boks til Leafen også.


Nes på Romerike
Kjører Nissan Leaf
Venter på Tesla S P1471

Strøkent!

Virker som jeg er den eneste her uten garasje. Jaja, ingen av bilene mine har tatt skade av å stå ute før.
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA