Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Din Model S levering.

Startet av Teslafrank, torsdag 08. august 2013, klokken 00:38

« forrige - neste »

D.O

Til opplysning tåler ikke standar avrettningsmasse hverken frost eller fukt
Nå:Model S85P , BMW M5, Fox Mustang og el sykkel
Bestilt:
Model 3 reservert
Før:
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)


Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

laumb

Jeg vet det.
Den er fiberarmert og til tåler det.

satheesh.net

Sitat fra: satheesh.net på lørdag 24. august 2013, klokken 11:11
Hei. Da er garasjen klar for gliset (TMS Pearl White 85P). Tenkte å ha laderen på venstre side, slik at bilen blir parkert med nesen inn. Har malt veggene hvite og taket er uforandret med gipsplater i grå farge. Spørsmålet er hva jeg skal/burde gjøre med gulvet? Epoxy er kanskje et smart trekk, men å bruke gulvmaling med en knall rødfarge eller et artig mønster hadde også være spennende.  ::)

Anyways, tips og innspill for gulv, nytteverktøy, etc mottas med takk! (Kanskje malt Tesla logoen på en av veggene?)  :D

Noen som har en "mal" på Tesla logoen? Eventuelt en steingammel overhead?  ???

Stig O

Sitat fra: satheesh.net på lørdag 24. august 2013, klokken 21:55
Sitat fra: satheesh.net på lørdag 24. august 2013, klokken 11:11
Hei. Da er garasjen klar for gliset (TMS Pearl White 85P). Tenkte å ha laderen på venstre side, slik at bilen blir parkert med nesen inn. Har malt veggene hvite og taket er uforandret med gipsplater i grå farge. Spørsmålet er hva jeg skal/burde gjøre med gulvet? Epoxy er kanskje et smart trekk, men å bruke gulvmaling med en knall rødfarge eller et artig mønster hadde også være spennende.  ::)

Anyways, tips og innspill for gulv, nytteverktøy, etc mottas med takk! (Kanskje malt Tesla logoen på en av veggene?)  :D

Noen som har en "mal" på Tesla logoen? Eventuelt en steingammel overhead?  ???

Eller en projektor. Ta bilde av logoen og projiser den på veggen.
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

satheesh.net

Sitat fra: Stig O på søndag 25. august 2013, klokken 03:27
Sitat fra: satheesh.net på lørdag 24. august 2013, klokken 21:55
Sitat fra: satheesh.net på lørdag 24. august 2013, klokken 11:11
Hei. Da er garasjen klar for gliset (TMS Pearl White 85P). Tenkte å ha laderen på venstre side, slik at bilen blir parkert med nesen inn. Har malt veggene hvite og taket er uforandret med gipsplater i grå farge. Spørsmålet er hva jeg skal/burde gjøre med gulvet? Epoxy er kanskje et smart trekk, men å bruke gulvmaling med en knall rødfarge eller et artig mønster hadde også være spennende.  ::)

Anyways, tips og innspill for gulv, nytteverktøy, etc mottas med takk! (Kanskje malt Tesla logoen på en av veggene?)  :D

Noen som har en "mal" på Tesla logoen? Eventuelt en steingammel overhead?  ???

Eller en projektor. Ta bilde av logoen og projiser den på veggen.

Jeg har faktisk en projektor - godt tips! Kanskje jeg lager en på hver side av døren eller på en av langsidene.  ;D

glaserud

#80
Må nok rydde litt...
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

Teslafrank

trådstarter oppdaterer litt her:)

Får port og dør denne uken, så skal det stein eller betong på plassen. Innvendig isolering/plating/flislegging skal jeg gjøre fortløpende i høst.. <Har jobbet hver eneste dag siden mai etter jobb med garasje og uteområde :-X- (måtte kjøpe minigraver også:)

På torsdag kommer S``n og holder Roadsteren med selskap 8) ;D


ELbilist1

Nydelig Teslafrank!!!
Garasjen er lekker, hvertfall ute....
Og Roadsteren NYDELIG
:) Ren nytelse, hvær dag!

RSandven

Sitat fra: Teslafrank på mandag 26. august 2013, klokken 23:06
trådstarter oppdaterer litt her:)

Så strøkent ut dette! Går du for fliser på gulvet, hva slags evt?

Har holdt på 2-3 mnd med garasje selv, har aldri bygd noe før, så spennende prosjekt. Port, dører og vinduer står igjen pluss litt utearbeid.
Produksjon start: 8. okt
Produksjon ferdig: 18. okt
Levering 23. nov

Teslafrank

Det blir en skifergrå flis 30x60 eller 30x30, gjennomfarget. Har den på trappen ute. Limes med 2-komponent flislim.  Vannboren varme er lagt i gulvet. Fullisolert, 10cm i gulv og 15cm i vegger.  Gipsplater i tak/vegger som blir sparklet og malt. LED-spotter i tak.

Her må man ta av seg skoene før man går inn....:)  Noen overraskelser kommer, men de holder jeg for meg selv- enn så lenge!


Griffel

Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

morten007

Har en dobbelgarasje med 2 porter. Vurderer å kjøpe en stor port i stedet. Noen tips?? Bor i Trondheim. 

P85   VIN13889 svart, svart, grå 21" (solgt)
P85D VIN 67886, Sølvgrå, 21" grå, carbon, panorama, svarte nextgen-seter +++ (solgt)

Teslafrank

Jeg har bestilt en Ryterna på 6m, isolert. Den har også isolerglass, det har ikke Raynor.
Kraftig åpner må til på denne. Fikk den også lakkert etter fargekoden på huset.

205x600 ca 29.000,- inkl mva + åpner. Inkludert spesialfarge.

Oreo

Nymalte hvite vegger og tak. En av veggene har jeg tenkt å male i "Tesla-rød" slik som i logoen. Kjøkkenskap fra IKEA vurderes sterkt for å gjemme bort rot. Gulvet må ha litt avrettingsmasse før epoxy eller en form for flis blir prioritert. Forøvrig er hele garasjen i mur og ligger under bakkenivå. Kunne nok fungert som nabolagets tilfluktsrom.
Sør-Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13
Tesla Model X, 100D 17.12.2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA