Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Din Model S levering.

Startet av Teslafrank, torsdag 08. august 2013, klokken 00:38

« forrige - neste »

laumb

Stakkars Teslaen. Går fra å stå i lun garasje til å skulle flytte inn i carport til vinteren:

Tidligere hule:

sn0le

@Havebigfun:
Sjekk hvilken kanal nettverket fra ekstenderen har.
Hvis det er kanal 14 så finner nok ikke bilen det fordi den kanalen
"eksisterer ikke" i USA.
Dvs, den er ulovlig å bruke i USA, og dermed støtter ikke amerikansk utstyr denne kanalen.

På Macbooker så funker kanal 14 så lenge man ikke har US English som språk i OS, eller så lenge location ikke er satt til USA (husker ikke i farta hva som gjorde det).
Og kanal 12 og 13 er kun tillatt for utstyr med lav sende-effekt i USA.
Grå S85 med mye stæsj.
Finalized: 25/2-2014. VIN tildelt: 21/3-2014.
I produksjon 28/4-2014. In transit 1/5-2014.
Levert 23/6-2014.
P39066

M.SKEIDE

Endeli etter nesten 1 år med schuko er 400V16A kursen og tak feste ferdig
Tesla Model S 85kWh (P23809)  tech, park, pano, lyd, lys, luft og barneseter (blå og svart) :D LEVERT 19.DES 2013

Kone bil 2013 Leaf SV

gss

Sitat fra: M.SKEIDE på mandag 17. november 2014, klokken 21:23
Noe tilsvarende har jeg også lurt på i taket. Går det an å få noen tips om hva du har brukt? Regner med at det er ei fjør i den skinnen i taket?

Elbil fundamentalist

Gleder meg til Teslaen kommer. Har en trang garasje fra 1964, men den er frostfri :-)
Langtidsplanen har alltid vært Tesla S, og med den kun håndvask av bilen, så jeg kjøpte en kraftig høytrykkspyler som krever blå kontakt. Garasjen må selvsagt fikses opp litt, og bilder av den kommer etterhvert før overlevering av vår S85D i løpet av mars. (PS. garasjen bak i bildet er ikke vår)
2005 Kewet bastard (m Buddy utseende)
kjørt 12700km (solgt '09), Peugeot Partner PSA 54.000km til 73.500km (kjøpt '09, solgt nov`13), Kjøpt Leaf 2012 (solgt), Tesla Model S85D levert 27 mars '15, Leaf Acenta 2014 kjøpt nov. '15 Bestilt 31mars '16 Tesla Model ≡ kansellert venter på Model Y Bestilt Model S75D 6 okt '17 levert 22 des '17 Bosted Oslo
Signaturmedlem TOCN

Mr.Hansen

"When breaking the Laws of Nature the punishment occurs instantly. The punishment is known in advance and always sentenced unconditionally!"

M.SKEIDE

Sitat fra: gss på mandag 17. november 2014, klokken 22:11
Sitat fra: M.SKEIDE på mandag 17. november 2014, klokken 21:23
Noe tilsvarende har jeg også lurt på i taket. Går det an å få noen tips om hva du har brukt? Regner med at det er ei fjør i den skinnen i taket?

Brukte denne http://m.ebay.com/itm/181510284627?txnId=1258992251008
Og akslingen til barnevogna + felgene + noen små lager til en automower kan sende deg flere bilder hvis du vil :)
Tesla Model S 85kWh (P23809)  tech, park, pano, lyd, lys, luft og barneseter (blå og svart) :D LEVERT 19.DES 2013

Kone bil 2013 Leaf SV

endsan

Hei

Har et gårdsrom/carport som skal oppgraderes før Teslaen ankommer med støpt dekke i carport og ny beleggningstein i gårdsrommet. Noen anbefalinger/erfaringer om hva som kan være greit å ha?

Tenker først og fremst på varmekabler over alt, men hadde også vært stilig med en form for underspyling nedfelt (vet ikke om dette finnes en gang)

Øggen

Sitat fra: endsan på tirsdag 18. november 2014, klokken 21:23
Hei

Har et gårdsrom/carport som skal oppgraderes før Teslaen ankommer med støpt dekke i carport og ny beleggningstein i gårdsrommet. Noen anbefalinger/erfaringer om hva som kan være greit å ha?

Tenker først og fremst på varmekabler over alt, men hadde også vært stilig med en form for underspyling nedfelt (vet ikke om dette finnes en gang)

Jeg monterte løftebukk som er nedfelt i gulvet. Det er gull ;-)

Havebigfun

Sitat fra: Øggen på tirsdag 18. november 2014, klokken 22:02
Hei

Er det en sakseløfter? bilde??

rene

@endsan underspyling nedfelt er bare å legge en rist på tvers med et vannrør som går nedi der. Fem-seks hull i vannrøret så har du underspyling. Åpne en kuleventil i nærheten, kjør frem og tilbake over vannet som står opp, ferdig spylt.

mr.rs4

Sitat fra: Havebigfun på tirsdag 18. november 2014, klokken 22:35
Sitat fra: Øggen på tirsdag 18. november 2014, klokken 22:02
Hei

Er det en sakseløfter? bilde??
Jeg har sett på noe slik, og ligger på ca 15tusen
http://www.techlift.no/ - holder til i Stavanger / Sandnes området
http://www.tech-trading.com/

Med disse kan du sette på plass, og ta vekk etter bruk.
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

gss

Sitat fra: mr.rs4 på onsdag 19. november 2014, klokken 12:04

Jeg har den fra Tech-Lift. Fungerer helt fint (ikke prøvd med Teslaen). De kan flyttes forholdsvis enkelt, men i praksis har de blitt stående da den brukes "nå og da".

amund

Her bor min. Verken gratis eller rask lading, men 20 grader året rundt. Og Homelink!
Grå S85, 19", luft/panorama/skinn/hifi/tech levert 28/7-14

Havebigfun

Sitat fra: gss på onsdag 19. november 2014, klokken 12:49
Sitat fra: mr.rs4 på onsdag 19. november 2014, klokken 12:04

Jeg har den fra Tech-Lift. Fungerer helt fint (ikke prøvd med Teslaen). De kan flyttes forholdsvis enkelt, men i praksis har de blitt stående da den brukes "nå og da".
Jeg forsto ikke helt festemåten- er det en plate som er støpt inn som de festeskruene skrus i eller er det bolter som er boret ned i gulvet- mitt garasjegulv er ferdig støpt- med vannbåren varme- spørs om jeg tør å sette igang- selv om det er fristende.
Denne opsjonen virker meget attraktiv.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA