Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Mine første timer i min egen Model S!

Startet av Luguber, onsdag 07. august 2013, klokken 23:44

« forrige - neste »

Luguber

Hei!

Har et lite problem vi ønsker å få fikset nokså kjapt.
Kan det hende det er en sikring som er gåen?

Det gjelder en EcoRide Classic (eller kanskje det var Comfort).
Litt usikker, er dama sin sykkel. Jeg skrev om min her tidligere, og den konka helt ut, så den er reklamert på. Når det gjelder denne så har det ikke vært noen problemer - frem til nå, igår:

Sykkelen starter simpelthen ikke.
Det startet med at hun, etter fulladet batteri på jobb, skulle hjem.
På veien hjem slo den seg av, og hun hadde mulighet til å slå den på gjentatte ganger. Hun kom så hjem, og skulle videre til byen etterpå. Etter dette var den helt "død". Batteriet lyser, og ved testknappen på det ved tilkobling står det fulladet. Så alt dette ser ut til å funke. Det som ikke vil på er bryteren ved håndtaket (den boksen ved håndtaket). Ingen lys kommer på, og sykkelen reagerer heller ikke.

Den vil rett og slett ikke på. Dette skjedde helt plutselig.
Funket perfekt frem til igår, i noen måneder nå.

Hva kan det være, mon tro?

PerBear

Kan muligens være fukt. Foreslår å koble fra batteriet og ta sykkel inn i tørt og varmt lokale et par dager.
Sandnes, Norway.
TM3 AWD LR

nofuelno

Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 - Think Classic 2004 - Maranello

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA