Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Når får vi bilene våre ?

Startet av el-fanboy, onsdag 31. juli 2013, klokken 21:56

« forrige - neste »

jkirkebo

Sitat fra: HABEL på søndag 18. august 2013, klokken 17:20
Fikk beskjed av Tesla på fredag at min P85 er ferdig produsert, men står fortsatt som "In Production" på My Tesla...

Det har stått "in production" på min (P#1088) i en måned nå. Har alikevel fått leveringsvindu 9/9-23/9.

Jens Kr. Kirkebø
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

laumb

P1418 production fucking Complete!

Nå bør den sitte på en båt utpå Atlanteren! Its getting close!

valvolainen

woop-woop!
Tror du må spandere en tur på en nesbu med lang ventetid iløpet av høsten!
Martin Nystrand
Råde, Østfold.

Stighl

Vi er flere Nesbuer som venter i spenning. Håper det skjer no snart nå.
;-)

Nes på Romerike
Kjører Nissan Leaf
Venter på Tesla S P1471
Nes på Romerike.
Tesla Model S

Johnny

I følge oversikten her, så er det bare en deltaker som faktisk har fått bilen sin. I virkeligheten er det vel et par til, men jeg ser frem til at den mer aktive delen forumet får bilene sine!
TMS og eGolf.

Høgis

Sitat fra: Adrian på søndag 18. august 2013, klokken 12:08
Ser i google dokumentet at 2030 har gått i produksjon.

https://docs.google.com/a/wwdevries.net/spreadsheet/ccc?key=0AkhbjTlSwONrdEdXaWJNXzZqV1ZzVmhhNi1MdnoxeHc#gid=0
Ser at det er flere seq. nr som vises flere ganger. Jeg har 2141 og den står oppført 2 ganger, men ingen av de stemmer med min bestilling. Ble først glad over og se at den var klargjort for levering. Farge stemmer, men ikke på felger og int. farge. Det står heller ikke VIN over koden som slutter med 16853 på My Tesla. Har fremdeles "We have begun sourcing parts for your Model S."
P27864 Mørk grå P85, carbon,  mell.brunt int.  22" Vossen CV4, full pakke untatt dobbeltlader.
Solgt TMS til fordel for BMW 640i Grand coupe,  byttet til en BMW M6 Grand Coupè, AC Schnitzer. Nå ble det Porsche Taycan (tidlig April 2020)

Nuvolari

Sitat fra: Høgis på søndag 18. august 2013, klokken 21:43
Sitat fra: Adrian på søndag 18. august 2013, klokken 12:08
Ser i google dokumentet at 2030 har gått i produksjon.

https://docs.google.com/a/wwdevries.net/spreadsheet/ccc?key=0AkhbjTlSwONrdEdXaWJNXzZqV1ZzVmhhNi1MdnoxeHc#gid=0
Ser at det er flere seq. nr som vises flere ganger. Jeg har 2141 og den står oppført 2 ganger, men ingen av de stemmer med min bestilling. Ble først glad over og se at den var klargjort for levering. Farge stemmer, men ikke på felger og int. farge. Det står heller ikke VIN over koden som slutter med 16853 på My Tesla. Har fremdeles "We have begun sourcing parts for your Model S."

Da er det helt sikkert en skrivefeil. Hadde vært rart om 2141 plutselig skulle ha production complete. Tipper det skulle stått 1141.
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

laumb

Valvolainen og stig; blir vel en tur til dere begge! ;) Tar og henter Stig og stikker opp til fjellkroken - men da må dere bli med meg å stille opp for Raumnesposten når deres kommer. Har en journalist der som vil skrive litt. :)

valvolainen

Martin Nystrand
Råde, Østfold.

Stighl

Ikke noe problem. Nå har det kommet enda en Nesbu til fra Rød, så det ser ut som vi er minst fire.

Nes på Romerike
Kjører Nissan Leaf
Venter på Tesla S P1471
Nes på Romerike.
Tesla Model S

Kristian

P1515 -Production Complete - Your Model S is being prepared for pickup or delivery
;D
Sort Tesla S Performance+ 2013, Nissan Leaf 2011 og Peugeot 106 El.

teslaz

Sitat fra: laumb på søndag 18. august 2013, klokken 22:08
Valvolainen og stig; blir vel en tur til dere begge! ;) Tar og henter Stig og stikker opp til fjellkroken - men da må dere bli med meg å stille opp for Raumnesposten når deres kommer. Har en journalist der som vil skrive litt. :)
Melder meg inn her jeg også, må jo ha med alle Nesbuere  8)
P85, Lys Blå, meget fornøyd....
ELiza levert 28/11/13
Model X 13?5

HABEL

PRODUCTION COMPLETE

...endelig!!    ;D
Multi Color Red P85 | VIN 13749 | ALT MINUS PLUS

Jimpec

Synes det tar svært lang tid mellom statusoppdateringer på MyTesla om dagen. Greit nok at jeg venter som en unge på julaften men det må jo være noe som ikke henger helt med her.
Er det flere som har reagert på det?
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

ebbrey

Ja det har vært helt stille i flere dager. Det sorte hullet på en måned er igang. Det har virket som det er en stopp på nesten en måned ved P#2000. Iflg leveringer og statusoppdateringer /vinduer som gis ut. Eller så har han med post-it lappene som oppdaterer systemet hos Tesla sommerferie.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA