Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Når får vi bilene våre ?

Startet av el-fanboy, onsdag 31. juli 2013, klokken 21:56

« forrige - neste »

Cowboystrekk

Noen som har tilgang til sidene du kan sjekke antall biler etc for å se hvor mange registrerte TMSèr pr 1.okt?
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

Alfa Bergen

Sitat fra: Jimpec på tirsdag 01. oktober 2013, klokken 12:49
Hvor lenge tar det før de ringer for å avtale levering etter at production er complete?

Jeg fikk produktion complete på fredag og Mail fra Tesla Bergen i dag om estimert levering 7. November
Model S85 Levert 7.11.2013. (Solgt)
Model S100D Levert 8.6.2019

Beste biler jeg har kjørt. Punktum!

Jimpec

Greit.
Noen som kan PM'e meg mailadressen til Christoffer som skal holde hus i Stavanger for tiden?

TAKK! Da har jeg fått den. Mail avfyrt. ;-)
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

AllanW

Hehe sant :).
De har det gøy nok med å kjøre rundt å utforske det vi faktisk diskuterer hver dag :)
Sitat fra: el-fanboy på tirsdag 01. oktober 2013, klokken 12:53
Sitat fra: AllanW på tirsdag 01. oktober 2013, klokken 12:32
Var jo svært få som faktisk har fått bilen sin. Men gleder meg til resten som snart får bilene sine. Da blir det mye gode og forhåpentligvis få dårlige historier.
Det er nok flere enn det som synes her som har fått bilen sin. Men de er ute og kjører og har ikke tid til å dille her på elbilforum...
BMW 320D Touring 2006
Tesla Model S 85kwh - Svart m/Mellombrunt Nappa Skinn , Klar Abachi-tre , Tech Pakke , Parkering Sensor , Vinter-pakke , Lydstudio-pakke , Aktiv Luftfjæring , Dobbeltlader , Supercharger , Panorama-tak.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA