Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla blir levert i containere til drammen

Startet av Leaf_2014, tirsdag 30. juli 2013, klokken 10:25

« forrige - neste »

ebbrey

Noen som vet min volt på 12V systemet for å starte bilen?

Vurderer power magic.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

petersv

Sitat fra: ebbrey på lørdag 08. februar 2014, klokken 15:33
Noen som vet min volt på 12V systemet for å starte bilen?

Vurderer power magic.

Du får måle din volt, så måler jeg min.

Quattro

Bil mottatt 27.03.14
P85, Blå, 19", med alt untatt dobbeltlader, dokkeseter og vinterpakke.

ebbrey

Nei, det er over 12.0v. Det er først når 12v low går bort mellom 12.5 og 13v ett sted du får skrudd på bilen. Fikk ikke sjekket nøykatig når, tenkte kanskje noen andre også hadde gjort det samme og kanskje fått vite volten.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

petersv

Det var en(to) spøk(er) (går jeg utifra.)   8)

dotten

Sitat fra: LED på mandag 10. februar 2014, klokken 10:56
Unnskyld min negativitet til TMS, men moderatorer, finnes det en mulighet til å få vekk slike tråder som dette her? Kan man ikke lage et eget syteforum så alle kan legge inn sine gråtetråder borte vekk fra alle? Det kan jo være greit å samle dem på et sted også. Da kan man i ro og mak gå inn og lese dem alle som en om man skulle ha behov for det.

Idiot.
S85

P85D fra mars 2015

Tai

Sitat fra: dotten på tirsdag 11. februar 2014, klokken 02:54

Idiot.

Sånne uttalelser kan man godt spare seg for her på forumet. 

Tai
Tesla Model S, grønn 85 Kwh,
Bestilt - 06/09-13
Finalized - 14/09-13
Bygget- 15/01-14
Transitt- 21/01-14
Klargjort- 28/02-14
Utlevering - 11/03 2014 kl 15:30!
Solgt - 25/08-17

-->Model X 75D, Midnight silver, 5 seter, premium, krem interiør, Oppgradert auto.
Bestilt 11/08-17
Kaos i Mytesla 02/09-17....
Ankommet Bergen  27/10-17
Utlevert 10/11-17

----------------------------------------------------------
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

sindrej

Sitat fra: Tai på tirsdag 11. februar 2014, klokken 08:03
Sitat fra: dotten på tirsdag 11. februar 2014, klokken 02:54

Idiot.

Sånne uttalelser kan man godt spare seg for her på forumet. 

Tai
Forsåvidt enig i det, men det gjelder da absolutt posten han quota og.  Spesielt tatt i betrakning trådens tittel.  Hadde det vært et svar på en saklig on topic post så hadde jeg synes det var upassende.  Nå så ble det mer sånn: "meeeh, litt unødvendig kanskje?"

laumb

steffen@1481.no

Er det noen her som har en Tap-a-fuse ekstra som bor eller jobber i Oslo området?
Kamera er montert, men mangler strøm :)
\\Steffen

laumb

Jeg har en igjen. ;)
Men, den rundstiften som går til selve kamera-kabelen må erstattes eller lirkes opp en liten mm for å få inn en kabel i klem.

Prøvde å klemme på i mørket, så tok bare en ny.

Kjører igjennom oslo til og fra Fredrikstad i morgen.

frosken

Kunne ikke finne mini flatsikringsholder på Clas eller Biltema. Noen butikker i Osloområdet som fører dette?

Gressvikingen

Prøv på ebay. Sender fritt fra Kina og rett i postkassa. Koster mindre enn den strømmen du bruker for å kjøre til butikken i Oslo.
P85D"+"

frosken

Liker å gå i sånne butikker og fikle, pelle og se selv :) Dessuten tar det fort noen uker fra Ebay eller DealExtreme.

steffen@1481.no

Sitat fra: laumb på tirsdag 11. februar 2014, klokken 23:34
Jeg har en igjen. ;)
Men, den rundstiften som går til selve kamera-kabelen må erstattes eller lirkes opp en liten mm for å få inn en kabel i klem.

Prøvde å klemme på i mørket, så tok bare en ny.

Kjører igjennom oslo til og fra Fredrikstad i morgen.

Så bra,

Jeg jobber på Skøyen, hvor i Oslo er du i dag, eller passerer du Skøyen på vei hjem?

\\Steffen

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA