Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla blir levert i containere til drammen

Startet av Leaf_2014, tirsdag 30. juli 2013, klokken 10:25

« forrige - neste »

Cato76

:+1: Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

Stig O

Det ser ut til at Tesla blir et vanlig syn på veiene etterhvert. På tur fra Oslo og hjem til vestlandet traff jeg hele 3 stykk Model S. To rett utenfor Drammen, en sort og en sølv. Den tredje som var sort traff jeg på E134 ved Morgedal. Kjørte pent og pyntelig med ganske mange biler bak seg, så jeg kunne ikke fri meg fra tanken på at han kanskje hadde litt rekkeviddeangst. Vet jo ikke hvor han kom fra eller hvor han skulle, men E134 har jo ikke så mange lademuligheter akkurat. Spesielt uten adapter.Slo med hvor tøff bilen er på veien, men ingen hadde baklys noe jeg synes gir den litt mere karakter bakfra også. Er det med bare ledd kjørelys at baklysene ikke tennes?
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

thoberre

Sitat fra: Kires på onsdag 28. august 2013, klokken 13:01
To svin som er på Evry på Skøyen og flotter seg med en sort og en rød Model S :o Sitter og sikler på de fra kontoret

Den sorte var min og den røde var kimnaess sin :)
--

Model S Performance Signature S433 Black All-In
Model X TBD P206 upgrade til Signature på vei

Cato76

LED-stripen er byttet ut med plast-stripe (har vært slik på alle EU modeller) Håper at ledningene ligger klar, slik at det kun er å kople opp US-importert LED  ;)
:+1: Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

Oreo

Håper den ikke tar opp ladeplassen der unødvendig?
Har sett den ladeplassen stå okkupert før med (el)biler som ikke lader, og da snakker vi om en ChadeMo lader. Ellers godt å se flere Model S'er ute rapportert ute i trafikken. Har selv ikke sett annet en demobiler. (ok denne blir vel flyttet til OT-tråden)
Sør-Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13
Tesla Model X, 100D 17.12.2017

nordvik

Sitat fra: Oreo på mandag 02. september 2013, klokken 13:13
Håper den ikke tar opp ladeplassen der unødvendig?
Har sett den ladeplassen stå okkupert før med (el)biler som ikke lader, og da snakker vi om en ChadeMo lader. Ellers godt å se flere Model S'er ute rapportert ute i trafikken. Har selv ikke sett annet en demobiler. (ok denne blir vel flyttet til OT-tråden)
Den sto på plassen ved siden av ladeplassen (heldigvis) Men d er et kjent problem ja...

Sent from my Galaxy Note II using Tapatalk 2

Stolt eier av ELektra; Sort Nissan Leaf 2012.

nordvik

Sitat fra: Cato76 på mandag 02. september 2013, klokken 12:23
LED-stripen er byttet ut med plast-stripe (har vært slik på alle EU modeller) Håper at ledningene ligger klar, slik at det kun er å kople opp US-importert LED  ;)
Får satse på det! For den er myyyye tøffere med led-stripa!

Sent from my Galaxy Note II using Tapatalk 2

Stolt eier av ELektra; Sort Nissan Leaf 2012.

Stig O

Sitat fra: Jimpec på mandag 02. september 2013, klokken 13:45
Tåkelysene er som på EU modellen

Det er ikke tåkelys å få kjøpt på EU modellen enda. Den trekanten du ser på bilde er kurvelys som tennes på den siden du svinger til. Den sorte firkanten du ser under er det som en gang var tåketys.
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

Jimpec

2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

TesLars

Sitat fra: Ludvig på mandag 02. september 2013, klokken 19:28
Gikk tilfeldigvis forbi en nyyyyydelig Model s nettopp på Jar! Den var lakkert eller foliert i en spesiell gråblå farge som ikke gjengis godt nok på bildet.

Lekkert! Vet du hvem eieren er? Er interessert i å vite hvem som har utført folieringsjobben :D
Oslo
Black Model S

Ludvig

Sitat fra: TesLars på tirsdag 03. september 2013, klokken 08:26
Sitat fra: Ludvig på mandag 02. september 2013, klokken 19:28
Gikk tilfeldigvis forbi en nyyyyydelig Model s nettopp på Jar! Den var lakkert eller foliert i en spesiell gråblå farge som ikke gjengis godt nok på bildet.

Lekkert! Vet du hvem eieren er? Er interessert i å vite hvem som har utført folieringsjobben :D

Ingen anelse, men regner med at han/hun er lykkelig  :D
Dolphingrey P85+
VIN P15328
57000 km

Dette er en teit effekt                                                                                                                                                                                                                          irriterende?

thoberre

Sitat fra: Ludvig på mandag 02. september 2013, klokken 19:28
Gikk tilfeldigvis forbi en nyyyyydelig Model s nettopp på Jar! Den var lakkert eller foliert i en spesiell gråblå farge som ikke gjengis godt nok på bildet.

Oi, jeg bor også på Jar og hadde tenkt å foliere bilen slik... Hvor på Jar sto den - kanskje jeg må titte på den.
--

Model S Performance Signature S433 Black All-In
Model X TBD P206 upgrade til Signature på vei

TesLars

Del gjerne litt info. hvis du finner ut av det :)
Oslo
Black Model S

laumb

Blir helt greit med bil uten motor med hundredusenvis av bevegelige slitedeler...

kjølholdt

Har akkurat hatt previaen på verksted , nytt hjullager  og feste for støtdempere 10000 raske. Jeg er lei av verksteds besøk på 10-15 -20 tusen .kan jeg få bilen min slik at jeg kan selge diesel dyret......
Model s med alt unntatt hattehylle og sikkerhetspakke. En drøm å kjøre pluss El sykkel med 1000 watt !

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA