Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla blir levert i containere til drammen

Startet av Leaf_2014, tirsdag 30. juli 2013, klokken 10:25

« forrige - neste »

olso

Fikk flott bursdagsgave av min svoger , han har selv komponert og laget trykk. Skal brukes på bilutstillingen i Frankfurt ,håper på litt cred på tesla-standen ( og ikke anmeldelse for piracy)
Tesla S P85 sept-13

FThorsen

Sitat fra: laumb på torsdag 08. august 2013, klokken 12:00
Fint at vi har campingvogn på Ramton ved Nærsnes da - kjører forbi Høvik et par ganger i uka jeg da :P

Det må du bare slutte med når du får TMS'en!! :P Sånn, da føler jeg at jeg har bidratt bra til tråden ;)
Høvik, Bærum

TMS #2,500 levert november 2013
Hvit Performance Plus med alt utenom barneseter og hattehylle.

P85D bestilt. VIN 5YJSA7H23EFP66xxx
Forventet "Late February, nei Late March 2015 nå"

Gikk fra BMW 320 MDAT, 2007 modell

Yagi

Her inne har det jo tatt helt av.  ;D  Er borte fra forumet noen få timer, og så er det 8 sider med nye innlegg som må pløyes gjennom for å holde seg oppdatert.  8) Phuu...  Skal bli godt å få bilen sin så man kan få gjort litt annet enn å lese om den.
Th!nk City, 2000 (avgått ved døden)
Th!nk City, 2008 (solgt)
Tesla Model S P85+, 2013 (solgt)
Tesla Model X 100D

laumb


Sitat fra: Yagi på torsdag 08. august 2013, klokken 22:08
Skal bli godt å få bilen sin så man kan få gjort litt annet enn å lese om den.

Neinei - da kan du sitte i bilen å følge med.

Hmmm.... Hadde vi trengt en live feed/ticker side til nettleseren som kontinuerlig ruller opp nye innlegg i OT-tråden mens man kjører? Selvfølgelig med et lite ding hver gang ett innlegg kommer inn. Og muligheten for å få det opplest (trafikksikkerhet blablabla)..? :D

jkirkebo

Sitat fra: Yagi på torsdag 08. august 2013, klokken 22:08
Her inne har det jo tatt helt av.  ;D  Er borte fra forumet noen få timer, og så er det 8 sider med nye innlegg som må pløyes gjennom for å holde seg oppdatert.  8) Phuu...  Skal bli godt å få bilen sin så man kan få gjort litt annet enn å lese om den.

Jeg sliter litt, leser nemlig alltid med funksjonen "nyeste innlegg". Men den viser bare 10 sider med 10 innlegg, dvs. 100 siste. Det har alltid holdt tidligere, men nå skjærer det seg. Skulle ønske det gikk an å få flere sider med "nyeste innlegg", evt. flere innlegg pr. side...
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

mrm

Sitat fra: jkirkebo på fredag 09. august 2013, klokken 03:37
Jeg sliter litt, leser nemlig alltid med funksjonen "nyeste innlegg". Men den viser bare 10 sider med 10 innlegg, dvs. 100 siste. Det har alltid holdt tidligere, men nå skjærer det seg. Skulle ønske det gikk an å få flere sider med "nyeste innlegg", evt. flere innlegg pr. side...

+1
Hadde ogsåvært innmari kjekt om bilder og signatur hadde blitt vist i "nyeste innlegg". 
Tesla Model S P85 mars 2014 * solgt *
Citroen C-Zero 2014
Tesla Model S 70D mars 2016

jkirkebo

Sitat fra: mrm på fredag 09. august 2013, klokken 09:24
Sitat fra: jkirkebo på fredag 09. august 2013, klokken 03:37
Jeg sliter litt, leser nemlig alltid med funksjonen "nyeste innlegg". Men den viser bare 10 sider med 10 innlegg, dvs. 100 siste. Det har alltid holdt tidligere, men nå skjærer det seg. Skulle ønske det gikk an å få flere sider med "nyeste innlegg", evt. flere innlegg pr. side...

+1
Hadde ogsåvært innmari kjekt om bilder og signatur hadde blitt vist i "nyeste innlegg".

Helt enig, det er sterkt savnet.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.


leafster

Tapatalk på mobilen anbefales! Den samler opp alt du ikke har lest. Også ved 100+ innlegg.

mv200i


jkirkebo

Sitat fra: leafster på fredag 09. august 2013, klokken 12:15
Tapatalk på mobilen anbefales! Den samler opp alt du ikke har lest. Også ved 100+ innlegg.

Fungerer nok dårlig her, gidder ikke sitte å lese/skrive på mobilen gitt...
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Oreo

Når bestiller regjeringen til sine statsråder. De blir jo bare kjørt rundt i Oslo, og til og fra Gardemoen antar jeg. Model S burde vel være midt i blinken for dem? Kanskje de må ha pansrede kjøretøyer?
Sør-Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13
Tesla Model X, 100D 17.12.2017

TS

Sitat fra: Oreo på lørdag 10. august 2013, klokken 12:30
Når bestiller regjeringen til sine statsråder. De blir jo bare kjørt rundt i Oslo, og til og fra Gardemoen antar jeg. Model S burde vel være midt i blinken for dem? Kanskje de må ha pansrede kjøretøyer?
Den er veldig lite egnet til det.. De sitter i baksetet, og der ville ikke jeg hatt min arbeidsplass .
Blir vel i så fall Model X de bestiller.
rEVolusjonen startet 15. oktober 2013
Des 14 SOLGT med sorg:
Model S85 - Dolphin Grey (foliert) , sort skinn, 3.rad barneseter og Morbær tre (love it...)
Sikkerhetspakke, lyspakke, Techpakke, luft , p-sens, ..
VIN 186XX

Des 14: Bestilt 2015 model S85D - Juni 15: Solgt

Des 14: Kjører Leaf 2012 med moderat rekkeviddeangst
Konebil
Juli 2015:
Kjøpt ny 15`Outlander PHIEV Instyle+ som midlertidig bil til ny 2016 Tesla ankommer... 
(I en eller annen versjon..)

Oktober 2016: venter S90D med alt, håper på FaceLift ..

Sitering av TS sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykk

Oreo

Ok, kanskje ikke for Jens og Jonas, men for Navarsetre og andre småvokste statsråder kanskje. I fare for å ha bevegd meg langt unna topic, beklager (igjen).
Sør-Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13
Tesla Model X, 100D 17.12.2017

pekle

Om ganske kort tid sitter ingen av de nevnte i regjering uansett :D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA