Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: BMW 3i til Norge i november 2013?

Startet av DonPedro, tirsdag 30. juli 2013, klokken 21:38

« forrige - neste »

DonPedro

Skal kjøre Leaf. Bor i Oslo. Vil være takknemlig for folks erfaringer med navngitte forhandlere i området og i utlandet...
Det jeg skriver på Elbilforum kan kun siteres på dette forumet, med mindre jeg gir tillatelse

Kjører Model S siden 21.11.13
BMW i3
Model X leveres august 2016 (sier Tesla)

VL

Hei : - ).

Jeg hadde en hyggelig handel hos Sørimport AS i Mandal. Får bilen min levert i begynnelsen av august, og jeg vet de får inn en god del 2012/2013 Leaf'er i slutten av juli og august..
Sjekk ut www.sorimport.no :-)
Tesla model 3 reservert
Tesla X60 i bestilling, levering mars 17
2013 Leaf hvit
2016 Tesla S90D Midnight Silver - Solgt
2015 Tesla S85 Svart - Solgt
2013 Leaf blå - Solgt

Ingez

Kjøpte nettopp 2012 Euro-leaf av Sør import, veldig fornøyd
Nissan Leaf juni 2013 Solgt
S85 #22105

josef kleven

Har akkurat kjøpt ny Leaf. Kan anbefale Atif Mehmood hos Birger N Haug.

snudet


Elbillie

Anbefales, hvis du tenker på import.

Jeg har akkurat kjøpt ny euroleaf Tekna- import fra Nederland, med god bistand fra denne karen; trygg og god prosess fra bestilling til levering. Mange, kanskje også undertegnede kunne sikkert ha importert selv, men det føltes likevel litt tryggere å ha kontakt med en som har etablerte kontakter hos bilfirma i utlandet

andy@larsgaard.no

TorC

Sitat fra: Elbillie på torsdag 18. juli 2013, klokken 10:06
Anbefales, hvis du tenker på import.

Jeg har akkurat kjøpt ny euroleaf Tekna- import fra Nederland, med god bistand fra denne karen; trygg og god prosess fra bestilling til levering. Mange, kanskje også undertegnede kunne sikkert ha importert selv, men det føltes likevel litt tryggere å ha kontakt med en som har etablerte kontakter hos bilfirma i utlandet

andy@larsgaard.no

Ikke for å utsette deg for rykter, men språket du har brukt i dette innlegget er veldig likt det som disse Andy og Roger bruker i sine innlegg og annonser.  Og i tillegg har jo disse to gutta seilt under falskt flagg her på forumet tidligere, og anbefalt å kjøpe fra sitt firma, med samme type logikk som det du har skrevet.

Hvis du er en ekte kunde av disse Andy og Roger, og faktisk er fornøyd så er jo det kjempebra, for til nå så har disse gutta fremstått som temmelig useriøse. Så hvis de har endret kurs kan man jo ikke være annet enn glad på deres vegne.
2011- US Leaf. Elton. Beste bil jeg har hatt, men aldri mer Nissan! (Blitt mer usikker nå etter god service fra Solum Bil i Larvik...).

2019- Norsk Kona. Elma. Flott bil, men møkkaselger hos forhandler i Sandefjord.


Gullkysten,Sandefjord, sentrum.

Gizmo

Bifaller tipset om selger Atif Mehmood på BNH Økern. Kjøpte min 2011-Leaf av ham, sender ham fortsatt mail når det er noe med bilen.
2016-11-04 Hyundai Ioniq
2011-11-18 Nissan Leaf

elgen

Jeg er veldig fornøyd med Oskar Libæk på Økern, han kom til jobben min med bil på prøvekjøring, og ordnet alle papirer og rabatt så lett som ingenting. Han kan nås på 97790344 :-)
Bor i Oslo, like ved ladestasjonen i Hansteens gate, Vika.

kjam

Atif Mahmood på Økern (BNH) er å anbefale. Har kjøpt 2 leaf av han i løpet av et års tid. Veldig hjelpsom og har gode kunnskaper om bilen. Bare å ringe han om det er noe i etterkant. Han tar tak i det og fikser det meste. Hils han fra Kazim så får du sikkert noen goder/fordeler ved nybil.
Ny Euroleaf 18.07.2013
Outlander phev 11.03.2014

Elbillie

Jeg ser at det har kommet kommentar på mitt kjøp av Leaf via Andy. Jeg fikk selv anbefalt denne forhandleren via en bekjent og er som sagt fornøyd med hele kjøpsprosessen. Full åpenhet ift kommunikasjon med firma i Nederland og flott svart Tekna med vinterdekk og garasjelader levert på avtalt tid i Trondheim. Jeg er helt ny på dette forumet og dette er min første elbil. Så langt er jeg godt fornøyd med å ha spart penger ift å kjøpe hos forhandler i Trondheim, der jeg forøvrig opplevde en selger som ikke ga meg den kundebehandlingen som man gjerne ønsker når man skal kjøpe ny bil. Dette var en av årsakene til at jeg så meg rundt etter andre muligheter- og i dag nyter jeg altså dagene med å bli kjent med leafen. Er litt usikker ift rekkevidde, etter reklamert 199 km, siden dette ser ut til å være ca 120km i kalde trøndelag, men ellers altså svært fornøyd med Andy som forhandler/importør. Jeg mener å ha åpnen profil og kan kontaktes hvis noen har spørsmål rundt mine erfaringer :-)

klatrechris

Eirik Nilsen hos bnh på brobekk/økern er jeg veldig fornøyd med da jeg kjøpte min.

Kia soul ev 2016 titanium silver 29000km
Mercedes 250e 2017 (konebil) 2500km
Nissan leaf 2013 solgt 22000km
Nissan leaf 2011 Solgt 26000km
IMiev 2011 Solgt 14000km
Renault zoe r240 avbestilt...

FrodeK

Sitat fra: josef kleven på onsdag 17. juli 2013, klokken 21:34
Har akkurat kjøpt ny Leaf. Kan anbefale Atif Mehmood hos Birger N Haug.

Atif er en bra mann.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA