Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Starter ikke, "tomt" batteri - System fault, service required

Startet av teslapower, tirsdag 30. juli 2013, klokken 18:45

« forrige - neste »

toppi

Eller har ikke brikke av prinsipielle årsaker, og har ikke tenkt å anskaffe det før jeg må  :o
Oslo
Model S - Levert 09.09.13
Model X - #2395

jkirkebo

Sitat fra: toppi på fredag 19. juli 2013, klokken 23:21
Eller har ikke brikke av prinsipielle årsaker, og har ikke tenkt å anskaffe det før jeg må  :o

Har to brikker i Leafen jeg ;)
En AutoPass og en TagMaster. Sistnevnte gir meg gratis parkering i de nye parkeringsanlegget i Apenesfjellet i Fredrikstad. De hadde visst levert ut ca. 20 stk. til elbilister i området.
I Bergen kreves vel AutoPass for gratis parkering i Bygarasjen? Kommer nok til å måtte registrere brikka mi der også.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

DonPedro

Jeg tror en liten men interessant faktor kan bli De Grønne på Stortinget, som ser sannsynlig ut for øyeblikket. Hvis de klarer å bruke rampelyset godt kan de bygge seg en vippeposisjon som kan bety mye for klimatiltak som elbil-incentivene.
Det jeg skriver på Elbilforum kan kun siteres på dette forumet, med mindre jeg gir tillatelse

Kjører Model S siden 21.11.13
BMW i3
Model X leveres august 2016 (sier Tesla)

sindrej

Det tviler jeg veldig på. De fleste av skjønner jo at vi betyr lite i den store sammenheng og stemmer deretter.

OddB

Sitat fra: DonPedro på lørdag 20. juli 2013, klokken 10:37
Jeg tror en liten men interessant faktor kan bli De Grønne på Stortinget, som ser sannsynlig ut for øyeblikket. Hvis de klarer å bruke rampelyset godt kan de bygge seg en vippeposisjon som kan bety mye for klimatiltak som elbil-incentivene.
Det tror jeg også..særlig hvis vi ender opp med en mindretallsregjering.
Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA