Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Når får vi bilene våre ?

Startet av Adrian, lørdag 27. juli 2013, klokken 14:33

« forrige - neste »

Adrian

Hei

Noen andre som har fått ny status på mytesla? Hos meg stod det order on hold, og jeg måtte bekrefte konfigurasjonen. Etter jeg gjordet endret status seg til: Order Confirmed - We have begun sourcing parts for your order.
Bil endelig levert 04.12.13. Lykkelig eier av Model S.

PAS

samme her , har også lagt inn førerkort nummer og reg opplysninger
Signaturrød 85P+,  Levert 23/8-13 VIN 14940
EL 22932

gbzdoc

#2
Jepp, order on hold her også.

I tillegg står det at de trenger førerkort info, personnummer og addresse for "accessory shipping address".

elnino

Samme her. Nå står det "We have begun sourcing parts for your order."  :)

ohh

Tesla Model S Sig P85+ (solgt)
Tesla Model S 85D (Solgt)
Tesla Model X P90DL (P100DL)
Reservasjon Model 3

teslapower

TM3 levert 30.4.2019
TMS 60 2013 - solgt 2018
"To invent, you need a good imagination and a pile of junk".
Thomas A. Edison

Cowboystrekk

"We have begun sourcing parts for your order" her, har lagt inn førerkort\personnummer, spent på når bilen dukker opp :)
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

Muffinman

Hvorfor skal de ha førerkortnummer? Jeg er generelt skeptisk til å gi fra meg privat informasjon. Kan ikke huske at jeg noensinne har vært nødt til å oppgi dette ved bilkjøp tidligere....

Trondhjemer

Me too, håper det ikke tar for lang tid nå  8)
Trondhjem

Solgt min Avensis, uten bil frem til levering av TMS

Tesla Model S85 | grey metallica | 19" | luft | tech | park | lyd | pano | dobbeltlader | barneseter

luffe

Min er også on hold - "sourcing for parts" nå. Spennende at det skjer noe :)

Kanskje de trenger førerkortnummer og personnummer for å effektivisere prosessen når bilen skal utleveres?

Stolt eier av S85 Dolphin Grey :)

Cirion

Sitat fra: Muffinman på fredag 12. juli 2013, klokken 10:58
Hvorfor skal de ha førerkortnummer? Jeg er generelt skeptisk til å gi fra meg privat informasjon. Kan ikke huske at jeg noensinne har vært nødt til å oppgi dette ved bilkjøp tidligere....
Forsikring og registrering... Har aldri noensinne fått prøve en bil uten at de skal kopiere førerkortet...
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

Jimpec

Det er jo flott at det er litt progress da. Alle som har prøvekjørt måtte vel legge inn førerkortnummer uansett.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

Gusse


Hodne

P#1646, Levert.

TK

Var "on hold" her og som endret seg til "We have begun sourcing parts for your order" etter å ha bekreftet..

Grå 85, det meste unntatt luft, sensorer,lys.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA