Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Når får vi bilene våre ?

Startet av Adrian, lørdag 27. juli 2013, klokken 14:33

« forrige - neste »

Per Magnus

Da jeg skulle bekrefte og fikk oversikten over hvilket utstyr jeg hadde valgt manglet vinterpakken. Jeg tok derfor ikke sjangsen på å bekrefte bestillingen før jeg er sikker på at alt er med. Har sendt en mail til Tesla om dette.

Er det andre som har opplevd at ikke alt er med i oppsumeringen av hva en har valgt?
Model X - 90

Li-Ion

#46
Sitat fra: Kenneth Waal på fredag 12. juli 2013, klokken 20:51
"Order Confirmed
We have begun sourcing parts for your order."

De begynner å ordne med deler til bilen nå, men får den ikke før "sent desember".  :-\

Har samme status "sourcing parts" - men ikke levering før "late desember" - så synes ikke veldig synd på deg  ;D  ... men har full sympati ;)
Be afraid...

PAS

"We have begun sourcing parts for your order"  er nok bare noe som ligger inne som en standardfrase og har liten relasjon til selve byggingen , Jeg hadde kontakt med bilen min via Iphone app i morges og den  sto ferdig parkert utenfor  fabrikken, men jeg måtte confirmere på nytt i ettermiddag  og fikk nå beskjed om at de har "begynt å finne frem deler"
Signaturrød 85P+,  Levert 23/8-13 VIN 14940
EL 22932

Zanka

Kanskje den ble vraket under test kjøring   :)
Ekeberg, Oslo
P85+ og Model 3 LR

Tesladigger

Sitat fra: PAS på fredag 12. juli 2013, klokken 21:59
"We have begun sourcing parts for your order"  er nok bare noe som ligger inne som en standardfrase og har liten relasjon til selve byggingen , Jeg hadde kontakt med bilen min via Iphone app i morges og den  sto ferdig parkert utenfor  fabrikken, men jeg måtte confirmere på nytt i ettermiddag  og fikk nå beskjed om at de har "begynt å finne frem deler"

Kan jo være at det kun er PC'en som står på parkeringsplassen, og at de nå begynner å lete etter resten av delene. ;D ;D ;D
Lykkelig eier av Tesla Model S 85 siden nov 2013
Tesla Model ≡ reservert

Balrog

Førerkortnr og fødselsnummer behøves for at NSA skal kunne komplettere sin datalog om deg og dine datamaskiner slik at vi alle blir beskyttet mot skumle terroraksjoner.

Jeg synes det å kreve slik info på denne helt usikrede måten er FULLSTENDIG UHØRT, uansett hva grunnen skulle være. Med 31 000 i forskuddsbetaling har Tesla mer enn god nok sikkerhet for sine ordre. Jeg har likevel med sur mine og rynket panne klasket inn mine personalia slik at PRISM er oppdatert.
Tesla S P85 fra 270913
Japanskprodusert Nissan Leaf importert fra USA i 2013 og derfor bannlyst av Nissan Norge.
Tesla Model 3 LR AWD solgt.
Tesla Model S 75D.
Zero SR elektrisk motorsykkel.

ebbrey

Snart kommer det en stor q-tips i posten som du må ta på innsiden av kinnene og sende tilbake før shipping.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

Balrog

haha - og urinprøve, pass og samtlige vitnemål og attester i original
Tesla S P85 fra 270913
Japanskprodusert Nissan Leaf importert fra USA i 2013 og derfor bannlyst av Nissan Norge.
Tesla Model 3 LR AWD solgt.
Tesla Model S 75D.
Zero SR elektrisk motorsykkel.

Pitter fra Madla

Det gikk fint å bekrefte uten personnummer og førerkortnummer også.
P223/RN017580/VIN15137/EL22956
Lykkelig eier siden 28. august 2013

TorkEL10

P2245

Lokführer

Da fikk jeg gjort en liten endring i siste sekund. Inn med barneseter, ut med dobbeltlader og vinterpakke :)
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

Adrian

Nå har jeg ingen status lenger....hmm...
Bil endelig levert 04.12.13. Lykkelig eier av Model S.

RSandven

Ikke jeg heller, helt blankt...
Produksjon start: 8. okt
Produksjon ferdig: 18. okt
Levering 23. nov

Sualc

Nissan Leaf, kjørt siden 9. november 2011.

Tesla Model S, kjørt siden november 2013.

joern100

Solgt Tesla S60

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA