Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Økonomisk kjøring og batterikapasitet

Startet av Gronbjerg, torsdag 25. juli 2013, klokken 11:08

« forrige - neste »

Gronbjerg

Kære alle

Jeg leder efter en billig Buddy 10-15.000kr evt. med trætte batterier.
Helst i Oslo da jeg bor i Danmark og skal have den med båden til københavn.
Eneste krav er at den har tre siddepladser.
Defekte har også interesse.

Skulle der mon gemme sig en derude som ikke er havnet på finn.no :-) ?

Kan også fanges på PM

Bedste hilsner
Andreas
Whisper II, Kewet Eljet 2, Kewet Eljet 3, Kewet Citijet 5's, Kewet Citi-van's, Buddy Cab, Buddy M9, Mini-EL, M-Car (Merrild), Citroen AX Electrique

tyche

Hei!!

Er du enda på utikikk etter en Buddy?

Jeg har en 2007 Citijet 6 som har gått 24000km
Den har dårlige batterier.
Den trenger litt stell, men er generelt i god stand.

Jeg må ha 20.000.- for den, men da kan jeg levere den på ferge kaia i Oslo.

Alf-Egil


Hyundai Ionic elecric

Kewet Buddy, Citi-jet 6. SOLGT

el-didrik

Hei,
Jeg har en liten hvit buddy citi-jet 6, 2006 modell. Den er plassert i Oslo. Den har tre seter, og har et behov om batteribytte. Jeg hadde tenkt å ta 20 000,- for den, men kan gå ned til 15 000,- ettersom jeg gjerne vil få solgt den!
Legger ved annonsen min på rubrikk.no
http://bruktbilmarkedet.rubrikk.no/ShowItem.aspx?itemid=57313867

Håper dette er interessant for deg, og på et raskt svar!

Mvh
Karoline

Gronbjerg

Kære Karoline og  Alf-Egil

Tak for jeres beskeder.

Jeg har være heldig at finde en Buddy Cab billigt i Oslo som jeg har hentet, men jeg sender jeres tilbud videre til de folk jeg kender der kunne have interesse

Elektriske hilsner
Andreas
Whisper II, Kewet Eljet 2, Kewet Eljet 3, Kewet Citijet 5's, Kewet Citi-van's, Buddy Cab, Buddy M9, Mini-EL, M-Car (Merrild), Citroen AX Electrique

Gronbjerg

Whisper II, Kewet Eljet 2, Kewet Eljet 3, Kewet Citijet 5's, Kewet Citi-van's, Buddy Cab, Buddy M9, Mini-EL, M-Car (Merrild), Citroen AX Electrique

EVlithium.net

Webstore: www.evlithium.net

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA