Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Det jobbes med oppgradring av lader på gammel LEAF 10kW eller 3fas16A

Startet av Starfox, tirsdag 23. juli 2013, klokken 11:35

« forrige - neste »

Starfox

Hei har akkurat flyttet inn i rekkehus og skulle hatt opplegg til strøm på parkeringspkassen min på andre siden av veien.
Alle plassene i borettslaget er merket med husnummer så det er min faste plass.

Jeg er den eneste som idag har elbil. Hvordan skal jeg gå frem for å få satt opp et stikk slik at jeg får ladet hjemme. Nå må jeg på de værste dagene jeg har brukt for 100% parkere så nærmt huset så mulig og krysse gangveien med skjøteledning til irritasjon for syklister å andre naboer.

Har kjørt 4500km uten å lade hjemme siden mai då er vandt med å lade der jeg er ;)

Mhagen3

Hei!

Gode nyheter:) Elbilforeningen er akkurat ferdig med en veiledning til borettslag / boligsameier som ønsker å etablere lademulighet for elbil. Den tar opp de fleste spørsmål og problemstillinger som vil være aktuelle. Jeg ville brukt den som grunnlag for en samtale med styret i borettslaget:

Link til den:
http://elbil.no/om-elbilforeningen/brosjyreroversikt/finish/1/112

Ellers kan vi gjerne forsøke å bistå fra lokallaget. Send en PM om du ønsker det.

Starfox

Takker for raskt svar. Den skal jeg lese igjennom.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA