Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Når får vi bilene våre ?

Startet av mrjalle, mandag 22. juli 2013, klokken 08:18

« forrige - neste »

noto

Plager ikke meg at det er borte. LED-"striper" er en moteting som kommer til å virke gammelmodig og harry om noen år.

ohh

Sitat fra: noto på onsdag 10. juli 2013, klokken 13:34
Plager ikke meg at det er borte. LED-"striper" er en moteting som kommer til å virke gammelmodig og harry om noen år.
Kan godt være, men du kan jo velge å ikke skru dem på, evt koble dem ut. Dersom de ikke leveres med bilen, har man ikke valget. Tipper de fleste gjerne skulle hatt valget.
Tesla Model S Sig P85+ (solgt)
Tesla Model S 85D (Solgt)
Tesla Model X P90DL (P100DL)
Reservasjon Model 3

noto

Smaken er som baken, men Model S er en utsøkt stilig minimalistisk designbil som ikke trenger denslags billig pynt. Har heller ikke sans for de overdimensjonerte barokke felgene enkelte ser ut til å ønske seg. Kan slenge på den hvite fargen med det samme.

takktakk

Har forhørt meg med Tesla i England om dette, og de kjenner ikke til at LED-stripen er borte. Det er i alle fall ikke kommunisert noe til dem om det. Svaret har vi jo så snart de norske bilene begynner å dukke opp. Og det er ikke lenge til nå :)
P85+ Levert i uke 37 2013 - Solgt
90D Levert høsten 2015

Morten Sandvik

Sitat fra: noto på onsdag 10. juli 2013, klokken 15:51
Har heller ikke sans for de overdimensjonerte barokke felgene enkelte ser ut til å ønske seg. Kan slenge på den hvite fargen med det samme.

:o :o :o :o ::) ::)
Bergen

2891 .... Svart/ svart Performance Plus

5YJSA2DP1DFP19452

Amper

vel, det er vel meget usikkert om smaken er gjengs for flertallet her inne er som baken din noto..  :o

P85D :o)

Li-Ion

Sitat fra: Amper på onsdag 10. juli 2013, klokken 20:09
vel, det er vel meget usikkert om smaken er gjengs for flertallet her inne er som baken din noto..  :o

8) - Kunne ikke sagt det bedre selv...
Be afraid...

orjan

Sitat fra: noto på onsdag 10. juli 2013, klokken 15:51
Smaken er som baken, men Model S er en utsøkt stilig minimalistisk designbil som ikke trenger denslags billig pynt. Har heller ikke sans for de overdimensjonerte barokke felgene enkelte ser ut til å ønske seg. Kan slenge på den hvite fargen med det samme.
Relativt unødvendig å rakke ned på andre sin smak. Jeg skal selv ha 19" men det er utifra et rent økonomisk hensyn da jeg synes 21"-felgene er ganske heftige.
Molde
2014 Model S P85 - Solgt
2016 Model S 90D
2019 Model ≡ LR AWD

Amper

Ved å si sin mening bør ikke oppfattes at det rakkes ned på andre sin. Noto er velkommen med sine smaksynspunkt for min del. Nye trender trenger tid å nå frem hos "flere"  ;) jeg gikk flere runder med meg selv før jeg gikk for grå felger.. og jeg tror jeg ender opp med en enn sånn plastbeskyttelse ring langs felgkanten for å få frem kontrast mot dekkene.. og størrelsen kommer frem eller til sin rett..  8)
P85D :o)

Epleskreller

Syns Noto hadde en morsom beskrivelse :)  "barokke felger"  ;D

Jeg bryr meg forøvrig heller ikke om noen lysstriper uten funksjon.
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

laumb

Jeg synes det ser ut som lysstripene er der på bildet?

Kan ikke noen stikke innom butikken å sjekke/ta bedre bilde? Jeg skulle gjerne gjort det - men jeg er ikke akuratt i Oslo om dagen.

Gjermund

Så det er ikke greit å kritisere 21" felgene, men det er greit å kritisere 19"erne?

Muffinman

Greit å kritisere hva som helst, men husk at når det gjelder smak og behag er det lett å tråkke noen på tærne om man ikke er konstruktiv. Så om man ikke greier det kan man la være.

Gjermund

Tror det også har med hårsårhet å gjøre. Kritikk av 19'erne bryr ingen seg om, kritikk av 21'erne, ramaskrik. Kritikk av vinterpakka, ingen bryr seg, kritikk av panoramatak eller p+ sutring. Tror det har med at mange ikke like godt tåler kritikk av drømmen som av det en vil ha pga det er praktisk.

laumb

Kan vi drite i kritikken nå og fokusere på EU spec?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA