Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Når får vi bilene våre ?

Startet av mrjalle, mandag 22. juli 2013, klokken 08:18

« forrige - neste »

frskby

Det var synd. Led lista var jo kul på US modellen...
Tesla Model X 90D 2016-
Tesla Model S P85 2013-2016

Muffinman

Eller: "Det var synd. Jeg signerte kontrakt på en bil med fyldigere innhold i lykta enn dette."

Muffinman

Her er fra et bilde jeg tok av EL18690 i Trondheim.

ohh

Var på Alnabru nå, og det er riktig at LEDstripen er borte. Det var de på de fleste US modellene de hadde også, så jeg antar det er en stund siden disseble fjernet? Samtidig som fjerningen av tåkelys? Den eneste modellen de hadde med LED hadde også tåkelys.
Tesla Model S Sig P85+ (solgt)
Tesla Model S 85D (Solgt)
Tesla Model X P90DL (P100DL)
Reservasjon Model 3

ohh

Det ble også bekreftet at det er lys ladeindikatorer på EU-bilene som har ankommet. De er ikke rundt kontakten, men i selve lykta rett ved siden av åpningen. Der er det 3 stk 'hull' med lys. Var ikkemulig å få dette demonstrert. De lukket ladeluken da jeg nærmet meg idet de skulle sette den ene bilen på lading. Kunne såvidt skimte at det lyste i de 3 hullene da ladeluken ble åpnet.
Reservasjon Model 3

Stig O

Sitat fra: ohh på mandag 08. juli 2013, klokken 14:17
Var på Alnabru nå, og det er riktig at LEDstripen er borte. Det var de på de fleste US modellene de hadde også, så jeg antar det er en stund siden disseble fjernet? Samtidig som fjerningen av tåkelys? Den eneste modellen de hadde med LED hadde også tåkelys.
Til dere som er på Alnabru, ser dere noen forandringer på interiøret? Heidi snakket tidligere om at det skulle komme noen forsterkninger på interiøret. Regner med det var på de kjente slitasje plassene. Er det noe som er synlig?
Odda Hardanger

P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

ohh

Fikk ikkekikke inni bilene, og de som jobbet ute i butikken hadde ikke engang fått satt seg inn i bilene. Mekanikerne var drillet i å ikke si noe eller vise noe.
Reservasjon Model 3

Epleskreller

Merkelig at de skal være så hemmelighetsfulle om hva de selger..
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Stig O

Det var da voldsomt da. Skulle tro det var nytt interiør eller statshemeligheter de skjuler. Det er jo greit å få se hva vi har bestilt, men alt skal jo være litt mystiskt. Skal jo dette ha noen mening må det jo ligge ann til noen forandringer.
Odda Hardanger

P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

ohh

De sa de holdt på med oppdateringer og programmering, og at man derfor ikke fikk lov å ta bilene nærmere i øyesyn. Alle er P+ forresten
Reservasjon Model 3

Epleskreller

Sitat fra: Stig O på mandag 08. juli 2013, klokken 14:53
Det var da voldsomt da. Skulle tro det var nytt interiør eller statshemeligheter de skjuler. Det er jo greit å få se hva vi har bestilt, men alt skal jo være litt mystiskt. Skal jo dette ha noen mening må det jo ligge ann til noen forandringer.

Da kan de heller bare si det. "dette er ikke den endelige ladeporten, så ingen bilder"
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Milzit

Utrolig kjedelig hvis de har fjernet LED-stipen..

Jimpec

Det er vel en del av spenningen dette, men nå synes jeg de går litt langt i hemmeligholdet.

Ladeport og lading burde i alle fall vært offentliggjort for en måned siden.

Men men.. Jeg liker spenningen uansett. Det må bare ikke bli for mye.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

Nuvolari

Ikke mange nye biler i dag som ikke har LED. Elbil uten led blir enda mer merkelig. Dette kan ikke stemme.
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

Amper

Sitat fra: Jimpec på mandag 08. juli 2013, klokken 18:07

Det er vel en del av spenningen dette, men nå synes jeg de går litt langt i hemmeligholdet.

Ladeport og lading burde i alle fall vært offentliggjort for en måned siden.

Men men.. Jeg liker spenningen uansett. Det må bare ikke bli for mye.

tror du ikke Tesla har lært litt ang. ufullstendig informasjon som kommer ut.. og det blir mye spørsmål før forhandlere etc. er innformert-opplært godt nok.. og dertil spekulasjon på nett.. jeg tipper det er det det går på..

men jeg liker ikke at evt. detaljer tas vekk som var grunnlag for inngått avtale, hvis det er tilfelle da (ref. LED lyslister i lykter.)  :o
P85D :o)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA