Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Når får vi bilene våre ?

Startet av mrjalle, mandag 22. juli 2013, klokken 08:18

« forrige - neste »

AttackOfTheMac

Noen som vet/kan sjekke om det er kun via skjermen man kan kontrollere varmen i baksetet?
Litt dumt om de foran må hele tiden skru opp og ned for de bak...
Burde vært noen knapper bak.

Øyvind.h

Sitat fra: Thorbjorn på torsdag 18. juli 2013, klokken 18:35
Noen som vet/kan sjekke om det er kun via skjermen man kan kontrollere varmen i baksetet?
Litt dumt om de foran må hele tiden skru opp og ned for de bak...
Burde vært noen knapper bak.
I så fall må det være smarte brytere bak med toveis kommunikasjon, eller pulsbrytere som slår på funksjonen X minutter. I praksis er det rimelig å anta at funksjonene kun kan styres fra skjermen for å unngå fysiske brytere i kupeen, selv om det er klønete for akkurat denne funksjonen å måtte åpne en egen "vinter" meny.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

D.O

Sitat fra: Muffinman på torsdag 18. juli 2013, klokken 14:57
Sitat fra: Cirion på torsdag 18. juli 2013, klokken 14:26
Barnesetene er nå kun i stoff
Kjenner jeg blir litt irritert. Jeg har tegnet kontrakt på slike seter:

Ikke bra at man gjør endringer som mange vil oppfatte som at produktet blir simplere, og ikke informerer kunden om det før lenge etter at kontrakten er underskrevet.
Enig, vil ha skinn seter. Men ser ut som om at de nye er bedre polstret i nakkestøtteb
Nå:Model S85P , BMW M5, Fox Mustang og el sykkel
Bestilt:
Model 3 reservert
Før:
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)

Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

DonPedro

Sitat fra: D.O på torsdag 18. juli 2013, klokken 19:06
Sitat fra: Muffinman på torsdag 18. juli 2013, klokken 14:57
Sitat fra: Cirion på torsdag 18. juli 2013, klokken 14:26
Barnesetene er nå kun i stoff
Kjenner jeg blir litt irritert. Jeg har tegnet kontrakt på slike seter:

Ikke bra at man gjør endringer som mange vil oppfatte som at produktet blir simplere, og ikke informerer kunden om det før lenge etter at kontrakten er underskrevet.
Enig, vil ha skinn seter. Men ser ut som om at de nye er bedre polstret i nakkestøtteb

Overlykkelig over å slippe døde dyr på disse setene også! (Mener ikke med det å ta fra dere retten til å klage over å ikke få det dere har forventet...)
Det jeg skriver på Elbilforum kan kun siteres på dette forumet, med mindre jeg gir tillatelse

Kjører Model S siden 21.11.13
BMW i3
Model X leveres august 2016 (sier Tesla)

Muffinman

Hehe, hver sin smak.

Nå venter vi bare på de sedvanlige svarene hver gang Tesla gjør noe som er litt i grenseland og noen uttrykker misnøye; Tesla ender med å bli skrytt opp i skyene og den som er kritisk blir stemplet sutrepave ;)

Kallagtunet

No animals were harmed in creating the US barnesete... De er laget av kunstskinn....

ohh

Heller stoff enn skai på mine, selv om US utgaven kanskje så noe bedre ut.

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Tesla Model S Sig P85+ (solgt)
Tesla Model S 85D (Solgt)
Tesla Model X P90DL (P100DL)
Reservasjon Model 3

Morten Sandvik

Sitat fra: ohh på torsdag 18. juli 2013, klokken 22:08

Uten barn ?? Eller får de ikke lov til å spise i bilen ?

Bergen

2891 .... Svart/ svart Performance Plus

5YJSA2DP1DFP19452

kjølholdt

Finnes det bilder av stoff setene?
Model s med alt unntatt hattehylle og sikkerhetspakke. En drøm å kjøre pluss El sykkel med 1000 watt !

silverwrx

Så stoffprøver på Alna. Liker normalt ikke skinn. Glatt å kjøre aktivt i og kaldt på vinter. Unga har aldri sølt i vår bil. Støvsuge må man uansett. Men bilen er så "premium" at det blir litt rart ikke å ha skinn.

Konebilen vår (leaf m 18') og fremtidig vår nye Tesla på Alna på Mandag denne uke.

2012 Leaf SL og Cannondale Elsykkel.
WRX Sti og Lotus Elise S2 111S

ohh

Sitat fra: Morten Sandvik på torsdag 18. juli 2013, klokken 22:19
Sitat fra: ohh på torsdag 18. juli 2013, klokken 22:08

Uten barn ?? Eller får de ikke lov til å spise i bilen ?
Denne kommentaren skjønte jeg ikke. På US utgaven er det skai på sidene, og stoff i midten. Neppe særlig lettere å rengjøre? Med mindre stoffet er av annen kvalitet - det får jeg se i morgen, håper jeg.

Tesla Model S Sig P85+ (solgt)
Tesla Model S 85D (Solgt)
Tesla Model X P90DL (P100DL)
Reservasjon Model 3

glaserud

Sitat fra: kjølholdt på torsdag 18. juli 2013, klokken 22:30
Finnes det bilder av stoff setene?

Posten til Cirion side 8 i denne tråden.
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

kjølholdt

Model s med alt unntatt hattehylle og sikkerhetspakke. En drøm å kjøre pluss El sykkel med 1000 watt !

tSla

Sitat fra: silverwrx på torsdag 18. juli 2013, klokken 22:40
Så stoffprøver på Alna. Liker normalt ikke skinn. Glatt å kjøre aktivt i og kaldt på vinter. Unga har aldri sølt i vår bil. Støvsuge må man uansett. Men bilen er så "premium" at det blir litt rart ikke å ha skinn.

Konebilen vår (leaf m 18') og fremtidig vår nye Tesla på Alna på Mandag denne uke.

Denne hvite herligheten fikk jeg en kjøretur med i dag. Stakk innom Tesla helt random, og det var 10min til neste prøvekjøring så fikk meg en kjapp runde. Takk til  den hyggelige Tesla rep'en :D tror jeg ser hekken på A4'en min akkurat i billedkanten der  ::)
Merket forøvrig under kraftig akselerasjon at logringen var borte i forhold til bilen uten plusspakken.

Fikk også desverre bekreftet at alle EU-spec, og nye US modeller kommer uten den led-stripen i grøftelysene :( tok bilder av begge lyktene (med og uten), og man ser tydelig at led-lysene er byttet ut med svart plast. Kan laste opp bilder når jeg kommer hjem fra ferie.
Tesla Model S P85+

stianrod

Skal være parat i Trondheim når den røde bilen kommer, og ta bilder av "LED kurvelysene" som det heter i tech pakken, og evt knapper i baksete for setevarmere. Så kan han kiisen i Trondheimsbutikken bare si å mene hva han vil om elbilforumet...
P3349 Model S, rød, tan, gloss, pano, alt minus barneseter til Trondheim
20. des kl. 10.00 = Julaften! ;) 
18. des EL 29597                                        10.juli "Sourcing Parts..."
16. des "henting og levering..."                    13.mai Paperwork Complete
18. nov telefonen fra DS                             09.mai Finalize
5. nov "In transit..."                                      09.april P3349/Faktura701
1.nov "In production..."                                 02.april RN927488
27.aug VIN 21249                                        01.april Verifiserer konto

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA