Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Når får vi bilene våre ?

Startet av Eyvind, lørdag 20. juli 2013, klokken 00:20

« forrige - neste »

Eyvind

Hei,
har en litt trøblete Berlingo. Den står nå hos Grimstad Bil, men skal etter planen fraktes til Stavanger for service og reparasjon.

Samtidig er det litt kostbart å frakte den til Stavanger - og tilbake. Føler heller ikke jeg, eller Kristiansand (hvor vi bor), er i besittelse av den kompetansen som trengs for å sikre drift av bilen på sikt. Tanken er selvsagt litt trist da bilen har vært gull for familien (og bil nr 1 av 1).

Slenger ut en melding her for å lufte interessen! Be gjerne om flere detaljer den som ønsker.
Eier av Citroen Berlingo 5-seter, modell 2002, stort sett originale batterier. Vår eneste bil - en periode.
Har dessuten en el-sykkel og en Makita 18 v drill med mer!

OneMore

Sitat fra: Eyvind på onsdag 03. juli 2013, klokken 13:26
Hei,
har en litt trøblete Berlingo. Den står nå hos Grimstad Bil, men skal etter planen fraktes til Stavanger for service og reparasjon.

Samtidig er det litt kostbart å frakte den til Stavanger - og tilbake. Føler heller ikke jeg, eller Kristiansand (hvor vi bor), er i besittelse av den kompetansen som trengs for å sikre drift av bilen på sikt. Tanken er selvsagt litt trist da bilen har vært gull for familien (og bil nr 1 av 1).

Slenger ut en melding her for å lufte interessen! Be gjerne om flere detaljer den som ønsker.

Vil ikke kjøpe den, men ikke umulig at jeg kan frakte den for deg nokså rimelig.

Ta kontakt på PM.

OneMore
Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

sven erik

har selv 2 kangoer som er 5 seter  til salgs  men det er utrolige bra biler behold den  om du får frakt billig 

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA