Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Bestandig Off Topic-gjengen...

Startet av raysv, torsdag 18. juli 2013, klokken 14:03

« forrige - neste »

raysv

Hei,

Har kjøpt meg en brukt nissan leaf, og i den forbindelse lurte jeg på hvem man henvender seg for å få ladenøkkel til de offentlig ladestasjonene?

Er dette bare å ta kontakt med kommunen eller hvor er det man henvender seg?

TorC

Sitat fra: raysv på tirsdag 02. juli 2013, klokken 11:33
Hei,

Har kjøpt meg en brukt nissan leaf, og i den forbindelse lurte jeg på hvem man henvender seg for å få ladenøkkel til de offentlig ladestasjonene?

Er dette bare å ta kontakt med kommunen eller hvor er det man henvender seg?

Meld deg inn i elbilforeningen så får du nøkkel. http://www.elbil.no/medlemsskap
Koster bare 1 krone per dag, og gir deg massevis av fordeler, info, hjelp, støtte osv osv.
2011- US Leaf. Elton. Beste bil jeg har hatt, men aldri mer Nissan! (Blitt mer usikker nå etter god service fra Solum Bil i Larvik...).

2019- Norsk Kona. Elma. Flott bil, men møkkaselger hos forhandler i Sandefjord.

Gullkysten,Sandefjord, sentrum.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA