Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ønsker å forlenge elbilfordeler til 2025

Startet av jkirkebo, torsdag 18. juli 2013, klokken 11:35

« forrige - neste »

Adrian

Ja takk begge deler? Bruke gummi matter om vinteren og stoff om sommeren mener nå jeg...
Bil endelig levert 04.12.13. Lykkelig eier av Model S.

jkirkebo

Sitat fra: Øyvind.h på tirsdag 02. juli 2013, klokken 11:47
Mail fyrt avgårde til Heidi for å være sikker på at jeg ikke kun får kjipe gummimatter. Vil helst ha stoff om vi ikke kan velge. Det er beklagelig om en bil som model s leveres med gummimatter.

Høres ut som det beste hadde vært om vi kunne velge, tydeligvis mye forskjellige meninger om dette.

Sitat fra: Adrian på tirsdag 02. juli 2013, klokken 11:50
Ja takk begge deler? Bruke gummi matter om vinteren og stoff om sommeren mener nå jeg...

Tja, personlig hadde jeg aldri giddet å bytte. Stoffmatter fungerer ikke om vinteren, gummimatter fungerer fint om sommeren. Da velger jeg det som fungerer hele året ;)

Skal forøvrig ha komplett sett inkl. frunk&trunk.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

toS

Sitat fra: Adrian på tirsdag 02. juli 2013, klokken 11:50
Enig i det. Stofmatter er litt mer high end selv om det er litt upraktisk om vinteren. Men vi skifter jo dekk også :-)

Johnny

Jeg bytter matter, samtidig som jeg legger om hjul!
TMS og eGolf.

laumb

Stoffmatter året rundt her.
Gummimattene på tidligere biler har bare havnet i garasjen.

Folk har og større forståelse av å banke av seg snø når det ikke er gummimatter.

TorkEL10

De gummimattene ser veldig bra ut! Men litt vanskelig å se hvor høy ytterkanten er..... Håper den er høy nok til å holde sølevann borte fra teppet!
P2245

Kallagtunet

Noen som har hørt noe mer om tilgjengelighet og pris på gummimatte settene?

Første gang jeg må betale ekstra for å få gummimatter med nybil og det på en bil til trekvart mill...

Og for dere som har lyst til å hive dere på å forsvare Tesla eller forklare meg at jeg ikke trenger gummimatter: JEG synes ikke det er greit og opplevelsen er at det er smålig fra Tesla sin side og jo JEG trenger dem faktisk! :-)

SIS

Stoffmatter om sommeren og gummimatter om vinteren fungerer bra for min del. Kjøpte ny A4 1.8T Q i 2006 og den ble levert ferdig med begge deler. Men fikk inntrykk av selgeren av at gummi- var lagt inn i prisen på bilen. Jeg fikk de ikke..

Balrog

Fikk noen svar fra Tesla/Heidi om dette?
Jeg foretrekker gummimatter (helst skålformede) til å ta unna sand, grus, leire snø og vann som folk tar med seg inn i bilen, og vil gjerne ha det fra dag 1.
Tesla S P85 fra 270913
Japanskprodusert Nissan Leaf importert fra USA i 2013 og derfor bannlyst av Nissan Norge.
Tesla Model 3 LR AWD solgt.
Tesla Model S 75D.
Zero SR elektrisk motorsykkel.

TorkEL10

Enig. Blir for dumt å gå på biltema for å finne en nødløsning.
P2245

petersv

Bestilte fra USA jeg. Blir nok ikke mindre å gjøre på Alnabru med det første, så betviler de får fingern ut og tilbyr dette. Håper jeg tar feil :)

Stig O

Når de klarer å få superladerne på plass, så skulle det være ganske enkelt å få Tesla shop utvalget på plass i butikkene til bilene ble levert.
Odda Hardanger

P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

TesLars

Fikk nettopp en epost fra en TM kontakt i UK. De jobber som dere sikkert vet med å launche ulike accessories i Europa inkl. gulvmatter. Fikk inntrykk at det skulle komme snart, men regner med at prisen i Norge blir amerikansk pris x 10 (sånn ca.).
Oslo
Black Model S

Milzit

Sitat fra: TesLars på tirsdag 17. september 2013, klokken 14:57
Fikk nettopp en epost fra en TM kontakt i UK. De jobber som dere sikkert vet med å launche ulike accessories i Europa inkl. gulvmatter. Fikk inntrykk at det skulle komme snart, men regner med at prisen i Norge blir amerikansk pris x 10 (sånn ca.).
Tja, jeg fikk mail  i dag fra Tesla på Alnabru om dette "kommer til å ta noen måneder". Trenger matter nå så bestiller fra USA i kveld.

TerjeV

Forstår det slik at Tesle ikke har råd å levere gummimatter med bilen, men kan noen si om det leveres stoffmatter med bilene? Blir overrasket om premiumbilen leveres uten matter i det hele tatt!!
Karmøy -
TMS 85 Levert 26.11.2013 - solgt 28.05.2016
Mercedes B 250 Electric 2017 Siden August 2016
E-tron fra Juni 2019

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA