Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ønsker å forlenge elbilfordeler til 2025

Startet av jkirkebo, torsdag 18. juli 2013, klokken 11:35

« forrige - neste »

Brede

Jeg har hiver inn gummimatten bak kun om jeg skal inn med skiutstyr og lignenede.
Til daglig er gummimatten alt for glatt, handleposer og kofferter sklir frem og tilbake i den miste sving.
Så da blir det til at vi kjører med stoffgulv 95% av tiden.

carlern

Sitat fra: Brede på onsdag 19. november 2014, klokken 09:24
Jeg har hiver inn gummimatten bak kun om jeg skal inn med skiutstyr og lignenede.
Til daglig er gummimatten alt for glatt, handleposer og kofferter sklir frem og tilbake i den miste sving.
Så da blir det til at vi kjører med stoffgulv 95% av tiden.

Jeg hadde også tenkt å kjøpe slike matter, stemmer det at det blir såpass glatt med disse mattene? Er jo ganske ugunstig hvis man ikke kan sette handleposer, eller lignende der uten at dette sklir rundt i bagasjerommet.

Er det fler som har erfaring med dette?

Øyvind.h

Jeg har gummimatte i bagasjerommet fra Biltema. Kostet rundt 200,-. Den må justeres litt, men har fine spor å kutte i og ser fin ut når den er på plass. Den har myk gummi og er dermed ikke glatt.
Teslas originale matter har mye hardere plast.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Mippen

Er det noen som har kjøpt uoriginale golvmatter til tesla model s? Biltema, Jula mm. selger slike bøttematter som er perfekt til å fange opp sand, vann og slaps. Ser kanskje ikke så fancy ut men er praktiske. Noen som har forsøkt de om vinteren?
Fremtiden er elektrisk.

Teslaguten

Kjøpte Jula matter sist vinter då Tesla ikkje kunne levera. #606023 til baksete og standard sett framme. Funka heilt greitt, men lukta gummi i lang tid..

Er bytta ut med originale Tesla matter og eg er glad for det, vel verd prisen.
Model X #1094
P85D RN6614200

El-Ing

Sitat fra: Mippen på onsdag 19. november 2014, klokken 10:03
Er det noen som har kjøpt uoriginale golvmatter til tesla model s? Biltema, Jula mm.

Jeg har hatt Jula sin matte i bagasjen siden februar. Lett å tilpasse og ikke stiv og glatt som Tesla sin originale. Lukter ikke gummi, men jeg lot den ligge utrullet i garasjen en uke før jeg la den inn i bilen.

Valgte originale Tesla-matter inne i kupéen.

Grå S85 mottatt 28.2.

Teslaeier

Jeg har gjort som El-Ing. Originale matter i kupeen og jula matte i bagasjerommet. Har ikke merket noen lukt. Matten er også myk nok til at man kommer til rommet under gulvet der hvor de ekstra baksetene vil ligge når de er slått ned. Siden jeg ikke har disse setene bruker jeg rommet til bagasje når vi skal på langtur.

Asarin

Ikke sett gjennom hele tråden, men er det noen som har linken til mattene fra biltema/jula? Da spesielt for bagasjen.
---
Tesla Model 3 - Sort LR AWD - 2019
Tesla Model S - 85kW - 2014-2016

TeslaSvein63

Har originale Tesla matter over alt. Brukte gavepengene på disse+ litt til. De er ikke glatte. Er egentlig for dyre, men angrer ikke.

El-Ing

@asarin, varenr 606-018 på Jula.
Grå S85 mottatt 28.2.

testO

Har ett stk matte fra Jula for baksete som gies bort. Kan hentes i Trondheims området.
Mitsubishi i-MiEV 2012 Ocean Blue - Solgt
Tesla model S
TOCN Signaturmedlem

Mippen

Noen som har bilder av jula eller biltema matter i tesla?
Fremtiden er elektrisk.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA