Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ønsker å forlenge elbilfordeler til 2025

Startet av jkirkebo, torsdag 18. juli 2013, klokken 11:35

« forrige - neste »

tjomswrx

Ble ikke helt klok av å lese denne tråden. Følger stoffmatter med bilen, eller leveres den helt uten?
S85

Brede

Epleskreller

Har klart meg helt fint med stoffmatter ila. vinteren. Kun gummi trunk der barna sitter..
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Arntiv

Sitat fra: Epleskreller på onsdag 23. april 2014, klokken 10:18
Har klart meg helt fint med stoffmatter ila. vinteren. Kun gummi trunk der barna sitter..

Fikk du ikke klar beskjed angående det å ha barn i bagasjen  ;)
Bekreftet 27.07.13. Levert 21.12.13, Svart S85 med pano, lyd, luft og hattehylle. 19" Polar Wheels med Hakka 8.

JTB

Noen som har sammenliknet mattene fra Tesla med f.eks disse:

http://www.gytisautek.no/Shop/List/Model-S/1409/1
S85 grå - bekreftet 07.04.14 - levering 30.06.14

BMW850

Er ganske sikker på at det er samme leverandør som Tesla mattene (Weather Tech).
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

JTB

Sitat fra: BMW850 på søndag 31. august 2014, klokken 18:04
Er ganske sikker på at det er samme leverandør som Tesla mattene (Weather Tech).

Ok, takk for tilbakemelding. Da er det jo billigere hos Tesla også til 1650,-...
S85 grå - bekreftet 07.04.14 - levering 30.06.14

mj

Jeg kjøpte Biltema universalmatte til bagasjerommet. koster 299,- og passer egentlig veldig bra. Fine kanter å klippe/kutte etter. Varenr.39076. Minuset er at den lukter forferdelig ett par uker ( gummi ) og er noe tyngre en originalmatta.
S100D Sort metallic
X75D Blå VIN F127...
S90D Hvit VIN P127...Solgt Juni 2018
S85 Grå VIN P58035, byttet i X75 29.03.17
S85 Grå VIN P36765, solgt 10.04.16

Kimpala

Kjøpte disse på Tesla Skøyen i går, syns de er helt fine og 1650,- er ikke værst sammenlignet med andre bilmerker!?
X
3

Philippo10

Tenkte jeg skulle bestille matter som ikke kommer ifra Tesla, er det å anbefale? Tenker å spare litt penger samt hele bilen skal matteres.
Tesla Model S Performance 85 Brun - Alt utenom barneseter og Nappaskin.
16/06-2014 - Bestilt - 01/12 Levert
VIN: 465XX - Trondheim

Kavorka

Sitat fra: Philippo10 på torsdag 16. oktober 2014, klokken 15:25
Tenkte jeg skulle bestille matter som ikke kommer ifra Tesla, er det å anbefale? Tenker å spare litt penger samt hele bilen skal matteres.

Jeg er fornøyd med handel og produkt fra gytisautek, med rabatt for forummedlemmer.

AndreS

kommer det nye matter til de nye bilene nå? P85D/85D vil jo måtte ha mindre frunk matte, vet vi noe om trunk matten bli lik? ikke er det sikkert at baksetegulvmattene er like heller, de snakker jo om større åpning ved bakdørene...
I3 i bestilling

Sjøhyene

Kan være greit å tenker over om man virkelig trenger frunk matten. Tror de fleste bruker den klart sjeldnere enn trunken og når den brukes er det nok mindre sannsynlig at man drar sølete og våte ting inn der.
Jeg droppet å bestille den da de ikke hadde riktig størrelse inne på den tiden. Men innser nå 8mnd etterpå at det var penger vel spart. Har overhodet ikke hatt bruk for en gummi matte der.
Tesla model X 90D - 2017 (kjøpt 2019)
Hyundai Ioniq - 2016 (kjøpt 2018)

Tesla model S 85 - 2014 (solgt 2019)

B_Tesla

Jeg har egentlig ingen planer for øyeblikket om å ha gummi bak heller. Hatt stoff bak I min BMW frem til nå, og har fungert fint. Men her er det nok stor forskjeld på bruk og dersom man har 7-seter (som jeg ikke har).
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Pompel

Det blir ofte nok med våte og skitne klær fra barnehagen til at jeg skal ha gummimatte bak. Ingen tvil :) Akebrett blir det vel forhåpentligvis også bare det kommer snø denne vinteren.

Litt mer usikker på matte i frunken. Får se hva impulsen sier
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA