Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ønsker å forlenge elbilfordeler til 2025

Startet av jkirkebo, torsdag 18. juli 2013, klokken 11:35

« forrige - neste »

glaserud

P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

TerjeV

Karmøy -
TMS 85 Levert 26.11.2013 - solgt 28.05.2016
Mercedes B 250 Electric 2017 Siden August 2016
E-tron fra Juni 2019

ebbrey

Spurte min DS om gummimatter. Fikk beskjed om å kjøpe dette rett fra service senteret på Alna. Ringte dem i forrige uke og spurte om dette var mulig. Han jeg snakket med så de skulle få inn 40 sett rett over helgen. Men pga kapasiteten der oppe kan de ikke holde av.. så ble førstemann til mølla. Jeg dro opp dit idag for å kjøpe. Mattene hadde kommet, men er kun for signatur =-O
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

jkirkebo

Sitat fra: ebbrey på onsdag 06. november 2013, klokken 12:47
Spurte min DS om gummimatter. Fikk beskjed om å kjøpe dette rett fra service senteret på Alna. Ringte dem i forrige uke og spurte om dette var mulig. Han jeg snakket med så de skulle få inn 40 sett rett over helgen. Men pga kapasiteten der oppe kan de ikke holde av.. så ble førstemann til mølla. Jeg dro opp dit idag for å kjøpe. Mattene hadde kommet, men er kun for signatur =-O

Jeg kjøpte da gummimatter på Alna for flere uker siden, og jeg har ikke signatur...
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

ELTesla

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor Tesla sliter sånn med å få produsert og levert gummimatter, vinterdekk og adaptere. Det vitner om en organisasjon med alvorlige voksesmerter.

eclipse

Sitat fra: jkirkebo på onsdag 06. november 2013, klokken 13:48

Jeg kjøpte da gummimatter på Alna for flere uker siden, og jeg har ikke signatur...

Hvilke matter kjøpte du og hva måtte du betale?
Stavanger Tesla Model S

Levert September 2013

jkirkebo

Sitat fra: eclipse på onsdag 06. november 2013, klokken 14:45

Interiør + bagasjerom. Frunk-matten hadde de ikke på lager. Betalte 4033,- og datoen var den 25/10.

eclipse

Sitat fra: jkirkebo på onsdag 06. november 2013, klokken 16:28
Sitat fra: eclipse på onsdag 06. november 2013, klokken 14:45

Interiør + bagasjerom. Frunk-matten hadde de ikke på lager. Betalte 4033,- og datoen var den 25/10.

OK, jeg betalte 1900,- for mitt interiør sett når jeg kjøpte fra USA, inkludert mva og frakt., hvis jeg så legger til prisen for trunk settet på 1500,- inkl mva så ville prisen blitt 3400 kr for å kjøpe alt i USA.
Stavanger Tesla Model S

Levert September 2013

Hyperstress

Kjøpte interior set og trunk set i USA nå for tot 2800kr.  :) Dette får en med seg i en romslig bag, for de som skal over dammen.
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

den12mann

Hyperstress, hvilken nettside kjøpte du på? Ebay? Annet?

Hyperstress

e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Harlex

Har betalt 5050,- for alle matter i Bergen. førersete, passasjer foran, rekken bak, frunk, trunk og fot/bagasjebrønn i trunk. :D Matter er "et must"
Model s 90D Hvit perlemor 2017
VW Golf GTE 2016
BMW 320 DAT BSR 2005
Suzuki GSX 1400 2008
Suzuki GSF 600 2003

jkirkebo

Sitat fra: Harlex på torsdag 07. november 2013, klokken 21:45
Har betalt 5050,- for alle matter i Bergen. førersete, passasjer foran, rekken bak, frunk, trunk og fot/bagasjebrønn i trunk. :D Matter er "et must"

Takk, da vet jeg prisen på frunk-matten også. 5050-4033=1017 kroner.

Lars-bgo

Er ikke dette, egentlig, noe overpriset for enkle gummimatter?

I mangel av å få tak i originale har jeg kjøpt 140 cm bred gummimatte (Biltema)  for tilassing til bagasjerom og frunk, koster "ingenting" og ser/ fungerer OK.....
"Jula" har en gummimatte i en del for baksete som passer perfekt,  koster og " ingenting".

Mattene fremme vil jeg gjerne ha originale, så her må jeg vente....
Tesla S85, Leaf - solgt , i3 - solgt, B electric

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA