Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ønsker å forlenge elbilfordeler til 2025

Startet av jkirkebo, torsdag 18. juli 2013, klokken 11:35

« forrige - neste »

jkirkebo

Da er settet med gummimatter klare og finnes i Tesla Store for $170:

http://shop.teslamotors.com/collections/model-s/products/all-weather-model-s-interior-set

Jeg fyrte avgårde en mail til Heidi med spørsmål om vi vil få bilen levert med disse eller med ubrukelige tekstilmatter, og om vi evt. kan kjøpe de med bilen momsfrie om bilen beklageligvis kommer med tekstilmatter.

Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

RSandven

Se der ja. Kanskje disse kunne smyge seg inn i vinterpakka?
Det kunne vært en fin "kompensasjon" for alt de har tatt vekk fra den :)
Produksjon start: 8. okt
Produksjon ferdig: 18. okt
Levering 23. nov

Johnny

Slikt er i alle fall med når man kjøper en A8......
TMS og eGolf.

Desdi

Ganske kjipt om de ikke er med. Dette følger med på alle biler jeg har kjøpt i alle fall. Uansett prisklasse.

glaserud

Samme her... Og jeg har lagt de på loftet med en gang. Her blir det stoffmatter.
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

el-fanboy

Leaf'2012 ble levert med stoffmatter. Gummimatter kunne kjøpes til, momsfritt.
Oslo. BH Emotion 29er, LEAF 2012 & TMS P #1964 VIN#16788, LEVERT september 2013 :D

jkirkebo

Sitat fra: el-fanboy på tirsdag 02. juli 2013, klokken 10:44

Javel? Min 2012 Leaf (levert 30.10.2011) ble levert kun med gummimatter, ingen stoffmatter. Diskuterte det heller aldri med selger.

jkirkebo

Sitat fra: glaserud på tirsdag 02. juli 2013, klokken 10:41
Samme her... Og jeg har lagt de på loftet med en gang. Her blir det stoffmatter.

Loftet mitt er fullt av stoffmatter fra div. BMWer jeg hadde for 10-15 år siden, glemte visst å levere de med bilen når jeg solgte den...

BMWene kom nok med stoffmatter fordi de var bruktimportere, men forhandler leverte med nye gummimatter uten tillegg.

glaserud

Sitat fra: jkirkebo på tirsdag 02. juli 2013, klokken 10:53
Sitat fra: glaserud på tirsdag 02. juli 2013, klokken 10:41
Loftet mitt er fullt av stoffmatter fra div. BMWer jeg hadde for 10-15 år siden, glemte visst å levere de med bilen når jeg solgte den...

Da noterer jeg ned at jeg skal ringe deg når stoffmattene blir slitt. :)
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

jkirkebo

Sitat fra: glaserud på tirsdag 02. juli 2013, klokken 11:04
Da noterer jeg ned at jeg skal ringe deg når stoffmattene blir slitt. :)

No problem, om noen trenger en hattehylle til Leaf er det også bare å ta kontakt. Rydder gjerne opp litt på loftet ;)

Muffinman

Sitat fra: Desdi på tirsdag 02. juli 2013, klokken 10:31
Ganske kjipt om de ikke er med. Dette følger med på alle biler jeg har kjøpt i alle fall. Uansett prisklasse.
Kjøpte ny Saab 9-3 for noen år siden. Den kom med stoff som standard. Måtte kjøpe gummimatter i tillegg.

Stoffmattene havnet for øvrig på loftet.

RuneW

Sitat fra: jkirkebo på tirsdag 02. juli 2013, klokken 10:51
Sitat fra: el-fanboy på tirsdag 02. juli 2013, klokken 10:44

Javel? Min 2012 Leaf (levert 30.10.2011) ble levert kun med gummimatter, ingen stoffmatter. Diskuterte det heller aldri med selger.

Min 2012 Leaf ble også levert med gummimatter. Kan heller ikke huske å nevnt dette for selger.
TM3 LR AWD
TMY LR AWD (bestilt)

Thomas Parsli

Vi betalte ekstra for gummimatter (BNH Rud).
Det interessante er vel om man betalte for mattene, ikke om man måtte spørre? ;)

Thomas
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (128000km, mistet to streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99900km pga. batteriproblemer)

RuneW

Sitat fra: Thomas Parsli på tirsdag 02. juli 2013, klokken 11:31
Det interessante er vel om man betalte for mattene, ikke om man måtte spørre? ;)

Mener du å antyde at de la litt på prisen uten å si ifra?
TM3 LR AWD
TMY LR AWD (bestilt)

Øyvind.h

Sitat fra: jkirkebo på tirsdag 02. juli 2013, klokken 09:59
Jeg fyrte avgårde en mail til Heidi med spørsmål om vi vil få bilen levert med disse eller med ubrukelige tekstilmatter, og om vi evt. kan kjøpe de med bilen momsfrie om bilen beklageligvis kommer med tekstilmatter.
Mail fyrt avgårde til Heidi for å være sikker på at jeg ikke kun får kjipe gummimatter. Vil helst ha stoff om vi ikke kan velge. Det er beklagelig om en bil som model s leveres med gummimatter. 
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA