Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: hjelp...nye nissan leaf tekna....max 121 km med 100% batteri...

Startet av serenah, torsdag 18. juli 2013, klokken 01:05

« forrige - neste »

serenah

Jeg har brukt carwings mye, men det er en stund siden sist. For en uke siden prøvde jeg å logge inn igjen, men får hele tiden beskjed om at "sesjon er utløpt, logg inn på nytt" - eller liknende. Det kommer opp på tysk. Når jeg prøver å logge inn på nytt får jeg samme beskjed. Osv. Osv. Har prøvd alle triks jeg kan tenke meg, også fra mannens tlf, jevnlig hele uka, sist nå nettopp...

Er det flere som har dette problemet, eller er det bare hos oss?
Hel-elektrisk husholdning!
Think City 2011 og Mercedes B electric 2016
Asker

FrodeK

Har fått samme beskjed siste par ukene, men på hollandsk, tror jeg: Uw sessie is afgelopen ...
Kom med tips, de som har!

Kamino

Jeg har fått "Unknown error 9005 from CARWINGS" i et par uker nå ...
Hvit LEAF og elektrisk tannbørste ...

Sverre_E

Bilen min får ikke kontakt med server. Har hvitt ikon i bilen,
men får ikke oppdatert ladestasjoner eller kontakt via app.  :(
Har vært sånn siden torsdag.
Blå Leaf. April 2012. Vår første elbil! Og eneste bil...

blackleaf1

Samme beskjed, på hollansk tror jeg. Vart i et par uker  >:(
Atle
Lindås

el-fanboy

Samme feilmeldinger på engelsk og hollandsk her også etpar uker nå. Utrolig at Nissan ikke klarer å fikse dette på flere uker.. >:(
Oslo. BH Emotion 29er, LEAF 2012 & TMS P #1964 VIN#16788, LEVERT september 2013 :D

gbzdoc

Jepp, samme problem her også.
Oppdaget det i forrige uke.

cra

Får samme feilmeldinga på carwings her og, men LeafLink ser ut til å fungere fint. Det virker også som at e-post fra bilen (når lading avsluttes, etc) fungerer som den skal.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

el-fanboy

Hadde i tillegg feilmelding i You+Nissan på nett ("Nettverksfeil"). Ringte 80080098, Nissan LEAF support. Og nå funker det igjen.
Oslo. BH Emotion 29er, LEAF 2012 & TMS P #1964 VIN#16788, LEVERT september 2013 :D

Sverre_E

Fikk kontakt igjen nå  :)
Sendte inn problemet via nissan+you i to omganger.
La med VIN ved siste henvendelse, så de kanskje kunne prøve selv.
Håper det er flere som får kontakt nå.
Blå Leaf. April 2012. Vår første elbil! Og eneste bil...

gbzdoc

Funka ikke hos meg, fikk også en feilmelding inne på weben. Tok kontakt via chaten, og de fiksa det til slutt.

Men litt teit at de sier "alt ser ok ut hos oss, kan du avinstallere og reinstallere Appen din?"
Også funker alt fint uten å gjøre det. Mao. har DE fikset noe på sin side, men vil sikkert at brukeren skal tro at det var et problem på brukerens egen telefon.

FrodeK

Jepp. Der funket min igjen også. Altså lå ikke feilen her, men hos Nissan. Surprise!

blackleaf1

Atle
Lindås

serenah

Min virker også igjen nå! ;D Takk til el-fanboy, Sverre_E og gbzdoc som purret på Nissan :)

Passe ufint å forlede brukeren til å tro at problemet ligger på ens egen telefon ....
Hel-elektrisk husholdning!
Think City 2011 og Mercedes B electric 2016
Asker

gbzdoc

Enda godt de innså at det var flere brukere med samme problem. :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA