Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Sv: Hvorfor jeg kansellerer (eller vurderer å kansellere)! Håper Tesla leser her.

Startet av sven erik, tirsdag 16. juli 2013, klokken 14:56

« forrige - neste »

sven erik

hvet noen om en kan få en  adaptor fra menneske plugg til 3 fas  så en kan lade på  3 fas

stiberger

Å putte menneskeplugger i 3fas tror jeg gjør veldig vondt... mennekes-plugger derimot - vet jeg ikke, det får noen andre svare på :-)
Rød Leaf (EL 16xxx) solgt
Grå 85D i Tromsøområdet (EL 43xxx)

elektrolux

Elbilhjelpen.no skaffer slike.

Må undersøke pris, men ca 3000 kr tipper jeg.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

sven erik

ok skjekk dette   det er fint om jeg skulle bruke hurtigladeren til kango eller noe  sånt nedover  for der er det en del av de  der en har kraftig  a

sven erik

Sitat fra: stiberger på lørdag 29. juni 2013, klokken 23:02
Å putte menneskeplugger i 3fas tror jeg gjør veldig vondt... mennekes-plugger derimot - vet jeg ikke, det får noen andre svare på :-)
he he ja mente selklart å  putte fingrene i 3 fas

sven erik

Sitat fra: elektrolux på lørdag 29. juni 2013, klokken 23:31
Elbilhjelpen.no skaffer slike.

Må undersøke pris, men ca 3000 kr tipper jeg.
har du fått skjekket dette

elektrolux

Ja. Mener jeg kan få prisen ned mot 2500 inkl moms.

Send bestilling via hjemmesiden min, eller som PM
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

sven erik

ok ja skal skjekke litt  om hvem bil det blir da  for da må jeg eventuelt å ha  hurtiglsdern til kangoen   

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA