Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Vilken farge? Bilder efterlyses!

Startet av Johnsen, mandag 15. juli 2013, klokken 21:40

« forrige - neste »

Johnsen

Send meg personlig meldin om det er noen som har eller vet hvor man kan få kjøpt til en fornuftig pris!
Har trimmet kewet eljet 2 kjørelegnde over 75km
Nissan Leaf 2011
02 Hyundai santa fee
74 nova
60 Volvo krabat
+++++++++

elektrolux

Mener at mine priser kan karakteriseres som fornuftige. ;)
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

sven erik

Ingez

Hvorfor bør man ikke bruke 16A løs lader?
Jeg er og på jakt etter 16A lader
Nissan Leaf juni 2013 Solgt
S85 #22105

BE

Ikke problem å bruke 16A kabel, pass bare på at det er bra ledningsnrtt der du kobler til. Det samme gjelder uansett hvilken lader du har.
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

Starfox

16a lader er gull å ha liggende i bilen. Betalte dyre dommer for min brukte men angrer ikke hver gang jeg trenger en rask lading på kjøpesenter.

silverwrx

2012 Leaf SL og Cannondale Elsykkel.
WRX Sti og Lotus Elise S2 111S

tomrh

Sitat fra: Starfox på tirsdag 16. juli 2013, klokken 23:23
16a lader er gull å ha liggende i bilen. Betalte dyre dommer for min brukte men angrer ikke hver gang jeg trenger en rask lading på kjøpesenter.

Sitat fra: silverwrx på onsdag 17. juli 2013, klokken 12:03
Hva er ok pris for en 16A lader?
Kjøpte en original 16A trilling-kladd i fjor i Sverige til SEK 6244,-, det var før tråden om charge-amps dukket opp her på forumet. Denne svenske varianten har blå CE industrikontakt, så jeg kjøpte i tillegg et CE til schuko adapter til ca. 150 kroner (NB! 2,5mm2). Som Starfox sier er det en investering jeg ikke angrer! Jeg var innom både Mitsubishi, Peugeot og Citroën-verksteder/forhandlere i Östersund (var på gjennomreise). Peugeot skulle ha ca 13000 kroner  :o (!!) , Citroën ante nesten ikke hva jeg snakket om, men Mitsubishi kunne bestille.
Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 20.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 180.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 170.000 km

sven erik

om dere apsålutt  skal bruke og kjøpe 16 A til leaf så kjøp den justerbare  til salto  denne er bra og en kan lade overalt  til og med  der det er mindre en 10A  jeg har brukt den nå den er suveren 

jkirkebo

Sitat fra: sven erik på onsdag 17. juli 2013, klokken 14:06
om dere apsålutt  skal bruke og kjøpe 16 A til leaf så kjøp den justerbare  til salto  denne er bra og en kan lade overalt  til og med  der det er mindre en 10A  jeg har brukt den nå den er suveren

Den justerbare til Salto går da bare til 13A...
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

elektrolux

Er du sikker på at dette gjelder ved bruk på Leaf?

Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Johnsen

Jeg har sett på denne jeg også. Spent på å høre om du er fornøyd, jeg tror den er god....
Nissan Leaf 2011
02 Hyundai santa fee
74 nova
60 Volvo krabat
+++++++++

Johnsen

Og charge amps nytter det ikke og komme i kontakt med
Nissan Leaf 2011
02 Hyundai santa fee
74 nova
60 Volvo krabat
+++++++++

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA