Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Når får vi bilene våre ?

Startet av Hallgeir, lørdag 13. juli 2013, klokken 14:37

« forrige - neste »

Epleskreller

Det hadde vært artig å være med på en film i naturskjønne omgivelser.. Så jeg blir gjerne med med min brune bil..

Jeg ser for meg høstfarger, en bratt svingete vei med en foss i nærheten.. og en gjeng TMS'er  8)

Aurland en plass kunne kanskje vært naturlig pga. nærhet til superlader, fin natur og vannkraft.. men litt langt fra Oslofjorden..

Kanskje noen fine lokasjoner i nærheten av Gol, eller hva KnutGol?

EDIT2:
Her er gallons of light videoen
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

RunarBT

Stiller gjerne opp med ein blå model s.;-) men må være maks 2-3t kjøring fra Drammen. Gol duger det..

Hallgeir

Sitat fra: Epleskreller på fredag 28. juni 2013, klokken 15:05
Det hadde vært artig å være med på en film i naturskjønne omgivelser.. Så jeg blir gjerne med med min brune bil..

Jeg ser for meg høstfarger, en bratt svingete vei med en foss i nærheten.. og en gjeng TMS'er  8)

Aurland en plass kunne kanskje vært naturlig pga. nærhet til superlader, fin natur og vannkraft.. men litt langt fra Oslofjorden..

Kanskje noen fine lokasjoner i nærheten av Gol, eller hva KnutGol?

Hva med trollstigen? er jo kjent rundt i verden og ikke så langt fra Dombås.

TC: 9:40
Nissan Leaf 2011 US Import

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA