Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: i-miev som vil ha cervise lenge før tiden

Startet av Kamelkongen, fredag 12. juli 2013, klokken 13:05

« forrige - neste »

Kamelkongen

Ny Leaf er kjøpt og kommer om en måneds tid. Euroleaf -tekna, metallic slate.

Er det noen som vil anbefale å lakkbehandle bilen når den kommer? Tenker på Ditec eller noe annet?

Anyone?

K

Mr.Zero

Sitat fra: Kamelkongen på torsdag 27. juni 2013, klokken 00:28
Ny Leaf er kjøpt og kommer om en måneds tid. Euroleaf -tekna, metallic slate.

Er det noen som vil anbefale å lakkbehandle bilen når den kommer? Tenker på Ditec eller noe annet?

Anyone?

For hva en Ditec-behandling koster, kan du kjøpe deg en solid poleringsmaskin samt det du trenger av kvalitetsmidler. Litt surfing på detailing-sider på nettet - og vips blir dette en lidenskap...
Go for it!  8)
K
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 Full Pakke Protonic blue
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

keca

Selv føler jeg meg ikke komfortabel med å bruke maskin. Cutting og varme er skumle ting for en nybegynner.

Trenger jeg en korrigering av lakk, setter jeg bort jobben.

Pleide også å sette bort jobben med forsegling. Men for litt siden hadde jeg kjøpt inn en del GTechniq produkter til familiebilen. Ble til at Leafen fikk en runde og jeg føler resultatet ble mye bedre enn forseglingen jeg hadde.

Tror forsegling fra GTechniq koster rundt 700 kroner hos bilnerden.no. Enkel å påføre og etter hva jeg har lest og sett rundt om på nett veldig holdbar.

Skrev litt om det under emnet lakk(?), du kan jo kikke der..

Ihvertfall, kan helt klart anbefale å lakkbehandle bilen. Det som er nesten viktigere enn hva du velger, er hvordan det gjøres, finnes nok mange slappe rundt omkring. Å betale 5000 for en dårlig utført jobb er jo kjedelig! Gjør man det selv velger man ikke raske løsninger og juks...
Nissan Leaf, hvit. Levert 24. januar 2012. 86 000km

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA