Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: fikse orginal EVSE

Startet av Tina, fredag 12. juli 2013, klokken 12:53

« forrige - neste »

torien

Ja, det er det jeg ikke forstår.
Har muligheter for å ta den opp på mist, men det er jo 1 visk, mens de andre er intervaller.
Ingen bedre følelse enn å kjøre forbi Shell med EL-bil for å se på folk som svetter mens de drar VISA

BE

Det høres ikke ut som om sensoren din fungerer.

Er det en US-importert bil? Jeg aner ikke om disse har regnsensor.
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

torien

Sto i hvert fall regnsensor i annonsen fra selger  :P
Ikke noe stort pes å bruke intervall, men alltid gøy med duppedingser!
Ingen bedre følelse enn å kjøre forbi Shell med EL-bil for å se på folk som svetter mens de drar VISA

gbzdoc

Jeg opplevde at min visket i det uendelige. Da hadde selve viskerbladet sklidd litt ut av holderen sin og visket dermed ikke skikkelig over der sensoren sitter. Så ta også en skjekk på at begge viskerbladene er fine og sitter som de skal.

Den fungerer heller ikke så bra om vsikerne generelt er dårlige siden det da ofte blir igjen striper med vann på ruta som kan hende treffer over der sensoren sitter. (Som nevnt: i det sorte feltet øverst i midten på ruta.)

torien

Takker for tips!
Regner med at min Leaf 2012 ikke har regnsensor, men får gå ut med svamp for å være sikker!
Ingen bedre følelse enn å kjøre forbi Shell med EL-bil for å se på folk som svetter mens de drar VISA

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA