Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

RedJaro

Har fått utleveringsdato for lenge siden, men ikke noe reg.nr. ennå.(?)
Mange andre som fortsatt venter?
Utlevering 29/3 Trondheim.
Tesla Model S85D - Rød - NextGen - Autopilot - Interiør og lys

19. nov   Bestilling
29. des   Under produksjon
12. jan   I transit fra fabrikken
29. mar     Utlevering

Li-Ion

Sitat fra: RedJaro på fredag 18. mars 2016, klokken 12:28
Har fått utleveringsdato for lenge siden, men ikke noe reg.nr. ennå.(?)
Mange andre som fortsatt venter?
Utlevering 29/3 Trondheim.
Har du satt forsikring aktiv + betalt? Tror det er en forutsetning.....

Be afraid...

RedJaro

Har ordnet med forsikring og finansiering. Alt skal være på plass.
Kan sjekke med min DS.
Tesla Model S85D - Rød - NextGen - Autopilot - Interiør og lys

19. nov   Bestilling
29. des   Under produksjon
12. jan   I transit fra fabrikken
29. mar     Utlevering

RedJaro

Snakket med DS og fikk bekreftet REG snart.
Bil er på tog i Drammen, kommer til Trondheim på mandag.(sikker flere biler på det toget)  :D

Elonu akbar
Tesla Model S85D - Rød - NextGen - Autopilot - Interiør og lys

19. nov   Bestilling
29. des   Under produksjon
12. jan   I transit fra fabrikken
29. mar     Utlevering

RAW

Da kom telefonen. Utlevering i morgen 22 mars! Fikk regnr 87xxxx. Feirer nå med en øl! :D Ikke sikkert jeg får sove i natt! :O
Nissan Leaf 2013

TMS 90D mars 2016

Freshman

Sitat fra: RAW på mandag 21. mars 2016, klokken 18:53
Da kom telefonen. Utlevering i morgen 22 mars! Fikk regnr 87xxxx. Feirer nå med en øl! :D Ikke sikkert jeg får sove i natt! :O

Grattis. Hvor skal du hente bilen?

RAW

Nissan Leaf 2013

TMS 90D mars 2016

hmre

Jeg fikk også bekreftelse i dag om at alt det formelle var i orden, og at registrering var gjort!

Vanligvis syns jeg tiden går altfor fort, nå går den fryktelig sakte! Men, bare 14 timer søvn, 12 timer arbeid, 10 timer tv/tlf/mat/elbilforum/avslapping/div, 3 timers "lek" med kid´n, 1 time kjøring og utlevering - så sitter jeg bak rattet i min egen Tesla! Åh, som jeg gleder meg! ;D
2016 Tesla S90D Vin 117xxx

Freshman

Lørdag er det vår tur til å dra til Drammen (!) og hente bil. Informasjon om at utlevering skulle skje i Drammen fremkom ikke på noe punkt i salgsprosessen før jeg fikk beskjed om at bilen var på vei.
Det var en strek i regningen, og egentlig ganske klønete. Hadde jeg ønsket å hente bil i Drammen hadde jeg handlet i Drammen og ikke på Alnabru.
Men men, det får nå gå. Bil må jeg ha uansett.

Gleder meg som et barn til å hente bilen, så det blir nok en tur til Drammen..


Som et lite tankekors til mange her inne: Det skrives ganske mye negativt om bilene våre her inne. Fokus på feil og mangler og hva som kunne vært bedre dominerer ganske mye av forumet. Dette gjør meg faktisk skeptisk til om jeg har valgt riktig bil. For alle som er her inne og leser og vurderer å kjøpe bil kan dette forumet kanskje skremme noen fra å velge Tesla.

Jeg er klar over at jeg kan velge selv hva jeg vil lese, men når man først er her inne er det lett å fange opp hva som skrives. Og så er det nok kun noen få prosent av Tesla-eierne som kommenterer her inne.
Bare et lite tankekors der altså...

Sees på veien:)


RAW

Freshman: Du skal ikke henge deg opp i all negativ innlegg om bilen her inne. De aller fleste er storfornøyde og det vil du også bli. De som ikke har noe å påpeke skriver sjeldent noe. Det er de som ønsker hjelp og starte en diskusjon rundt de ting som ikke fungerer som skriver og det er bare positivt.

Jeg hentet bilen nå på tirsdag så det ble påskebil på meg. Kjørte en tur til Storlien onsdag til torsdag og fikk teste bilen litt. Bilen er utrolig. Det er verdens beste bil og jeg gleder meg til å tilbringe så mye tid i den som overhodet mulig!

Gled deg til lørdag!! :D
Nissan Leaf 2013

TMS 90D mars 2016

Elmo

Sitat fra: RAW på torsdag 24. mars 2016, klokken 20:34
Jeg hentet bilen nå på tirsdag så det ble påskebil på meg.

Da er statusen din feil  ;) :D    (TMS 90D i bestilling - estimert levering mars - tidlig april)
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

RedJaro

Jeg har utlevering 29. mars, men fortsatt ikke noe reg.nr. hos Statens Vegvesen.
Burde jeg være bekymret?
Tesla Model S85D - Rød - NextGen - Autopilot - Interiør og lys

19. nov   Bestilling
29. des   Under produksjon
12. jan   I transit fra fabrikken
29. mar     Utlevering

Dulle76

Noen ganger registreres bilen samme dag som du får den, så tror det skal gå helt fint!
Sitat fra: RedJaro på søndag 27. mars 2016, klokken 22:16
Jeg har utlevering 29. mars, men fortsatt ikke noe reg.nr. hos Statens Vegvesen.
Burde jeg være bekymret?
Tesla S 85D - Midnight Silver - Panorama - Autopilot - Luftfjæring - Ultra Hi-Fi - Vinterpakke - EL 924**

"That was a great time, the summer of '71 - I can't remember it, but I'll never forget it!"
― Lemmy Kilmister

DulciusExAsperis

Sitat fra: Freshman på torsdag 24. mars 2016, klokken 08:00
Lørdag er det vår tur til å dra til Drammen (!) og hente bil. Informasjon om at utlevering skulle skje i Drammen fremkom ikke på noe punkt i salgsprosessen før jeg fikk beskjed om at bilen var på vei.
Det var en strek i regningen, og egentlig ganske klønete. Hadde jeg ønsket å hente bil i Drammen hadde jeg handlet i Drammen og ikke på Alnabru.

Men men, det får nå gå. Bil må jeg ha uansett.

Gleder meg som et barn til å hente bilen, så det blir nok en tur til Drammen..


Som et lite tankekors til mange her inne: Det skrives ganske mye negativt om bilene våre her inne. Fokus på feil og mangler og hva som kunne vært bedre dominerer ganske mye av forumet. Dette gjør meg faktisk skeptisk til om jeg har valgt riktig bil. For alle som er her inne og leser og vurderer å kjøpe bil kan dette forumet kanskje skremme noen fra å velge Tesla.

Jeg er klar over at jeg kan velge selv hva jeg vil lese, men når man først er her inne er det lett å fange opp hva som skrives. Og så er det nok kun noen få prosent av Tesla-eierne som kommenterer her inne.
Bare et lite tankekors der altså...

Sees på veien:)

Har vel stått oppført med Drammen som utleveringssted i MyTesla? Er en stund siden de sluttet med utleveringer på Alnabru. Samtidig slipper man også en unødvendig ekstra forsinkelse grunnet enda en transportetappe.

VL

Woohoo! Fikk min i dag, 1 dag før avtalt overlevering! Strålende fornøyd. Gled dere  ;D  ;D
Tesla model 3 reservert
Tesla X60 i bestilling, levering mars 17
2013 Leaf hvit
2016 Tesla S90D Midnight Silver - Solgt
2015 Tesla S85 Svart - Solgt
2013 Leaf blå - Solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA