Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

Nesquik

Gratulerer Bacardi! Gikk overtakelsen greit? Var det noe å sette fingeren på?

Veldiggode nyheter om 4G. Håper dette gjelder alle biler som leveres nå. Dette sparer jo oss for noen kroner frem i tid:)
Tesla S90D - Obsidian black - Mars 2016

Rht64

Da har også jeg fått dato for overtakelse - tirsdag 1. mars, som er en dag etter estimert dato i "final invoice", kan tåle den  ;). Har bestemt oss for å ta med Chademo-adapter - blir spennende å se om vi noensinne får bruk for det, men  - når man har tynt Leaf'en til det ytterste (and beyond :))noen ganger sitter rekkeviddeangsten litt i ryggmargen.
(5 i bilen, takboks og fullastet, 15 minus og motvind fra alle kanter med 5 cm snø på veien...), jaja vi får se. Kult å se at 4G er med.
Så får vi se når Summon blir tilgjengelig i Norge?!!?
Blir en lang uke dette...
Hilsen familie som går hel-elektrisk veldig snart 8) :o
Leveranse 26 feb - 11 mars, Drammen.
Venter spent på 85D 5-seter sort metallic. Standard lyd og fjæring, ellers krysset vi av på det meste :).

RAW

Var det 06.03 Tarago skulle ankomme Bremerhaven? Ser avgang til Drammen er samme dag. Mon tro om de rekker å laste om? Om ikke så går ikke neste før 20.03!!
Nissan Leaf 2013

TMS 90D mars 2016

RedJaro

Tarago:
New York - 24 feb
Zeebrugge - 6-7 mars
Bremerhaven - 8 MARS

Får håpe de har en annen løsning. :o
Tesla Model S85D - Rød - NextGen - Autopilot - Interiør og lys

19. nov   Bestilling
29. des   Under produksjon
12. jan   I transit fra fabrikken
29. mar     Utlevering

RedJaro

Her er en mulig løsning for bilene som kommer med WW Tarago. ;)

UECC Arabian Breeze
Zeebrugge 10/3 (Tarago kommer dit 6/3)
Bremerhaven 11/3 (Tarago kommer dit 8/3)
Drammen 13/3

Det kan stemme bra med estimert levering siste 2 uker i mars.  :)

19. nov   Bestilling
29. mar     Utlevering

VL

Fantastisk at bilene nå kommer med 4G/LTE ;D Håper dette gjelder alle bilene! Har selv estimert levering 28.3. Kan jeg da regne med at denne blir sendt med Tarago i morgen? Leverte forresten fra meg S85en i dag, en kjip følelse må jeg si.. Blir kjedelig uten  :(
Tesla model 3 reservert
Tesla X60 i bestilling, levering mars 17
2013 Leaf hvit
2016 Tesla S90D Midnight Silver - Solgt
2015 Tesla S85 Svart - Solgt
2013 Leaf blå - Solgt

FU73

Må bare si at dette ble dagen sin det. På My Tesla har det stått forventet levering 4-16 mars. Snakket med Tesla i dag, og det ser ut som om at jeg faktisk får bilen mest sannsynlig allerede nå på fredag. Den var ikke ventet. så jeg ble liksom litt gira sjø ;D
2016 Model S 70D

VL

Grattis!! Hvor på mytesla ser dere forventet leveringstid? Jeg har ikke det.
Tesla model 3 reservert
2013 Leaf hvit
2013 Leaf blå - Solgt

Nesquik

Hos meg står dette under overskriften "Beregnet levering" på mytesla. Når du får sluttfaktura står det en litt mer nøyaktig dato der.

Men hadde ikke du beregnet leveringstid 28.3? Hvor fikk du den infoen?
Tesla S90D - Obsidian black - Mars 2016

VL

Hm. Jeg finner ingen beregnet levering inne på siden min. Det står: "Hva nå?
Du vil bli kontaktet av en Tesla leveringsspesialist for å tilrettelegge for betaling og levering av din Model S." ( Dette er oppdatert i dag, i går sto det at den var ferdig i produksjon og under transport elr noe sånt.

Tidspunktet 28.3 fikk jeg på telefon for et par uker siden. Men har ikke sett eller hørt noe mer om det da.
Tesla model 3 reservert
2013 Leaf hvit
2013 Leaf blå - Solgt

hmre

Sitat fra: VL på onsdag 24. februar 2016, klokken 11:47
Du vil bli kontaktet av en Tesla leveringsspesialist for å tilrettelegge for betaling og levering av din Model S." ( Dette er oppdatert i dag, i går sto det at den var ferdig i produksjon og under transport elr noe sånt.

Tidspunktet 28.3 fikk jeg på telefon for et par uker siden. Men har ikke sett eller hørt noe mer om det da.

Nøyaktig samme som hos meg, endret seg til den teksten i dag. Finner heller ikke beregnet levering, men har fått beskjed om at levering skjer i siste halvdel av mars over telefon.
Bilen min ble ferdigprodusert 28. januar, og er da forhåpentligvis med på den berømte Tarago båten! :) Dere som har fått estimert levering i slutten av mars, når ble bilene deres ferdigprodusert?
2016 Tesla S90D Vin 117xxx

sindreut

Da nærmer det seg for mitt vedkommende også - fikk utlevering fredag den 4. mars men måtte utsette dette til mandag den 7. mars som følger av reiseplaner.

Bilen ble ferdigprodusert den 4. januar, og mitt estimat fra tidenes morgen har vært 28. februar. MyTesla har i gjennom ventetiden vist:
Februar - tidlig mars
Sent februar - mars
28. februar - 16 mars
4. mars - 11. mars

Diravi

Sitat fra: hmre på onsdag 24. februar 2016, klokken 12:40
Sitat fra: VL på onsdag 24. februar 2016, klokken 11:47

Nøyaktig samme som hos meg, endret seg til den teksten i dag. Finner heller ikke beregnet levering, men har fått beskjed om at levering skjer i siste halvdel av mars over telefon.
Bilen min ble ferdigprodusert 28. januar, og er da forhåpentligvis med på den berømte Tarago båten! :) Dere som har fått estimert levering i slutten av mars, når ble bilene deres ferdigprodusert?

Samme som deg: Ferdigprodusert den 28. januar, muntlig beskjed fra DES om levering i medio mars/slutten av mars. På MyTesla står det fortsatt slutten av mars-tidlig april.

Det som bekymrer meg er at det er nesten ikke registrert noen Model S i januar og ganske få i februar også. Dermed kommer det nok et rush av utleveringer i mars for å pusse på kvartalstallene - og dermed er det større sjanse for at noe glipper. Så jeg ville egentlig heller hatt utlevering senere.
2016 Model S70 D - (pre-Facelift) Bestilt Model Y Long Range.

Duver i tillegg rundt i en 1972 Citroën DS og en 1976 CX Prestige, blant annet.

Dulle76

Ferdig produsert 14. januar, nå har jeg fått estimert utlev mellom 18. mars og 1. april... Satser på påskebil....⛷
Tesla S 85D - Midnight Silver - Panorama - Autopilot - Luftfjæring - Ultra Hi-Fi - Vinterpakke - EL 924**

"That was a great time, the summer of '71 - I can't remember it, but I'll never forget it!"
― Lemmy Kilmister

RedJaro

I produksjon 30/12.
I transit 12/1.
Rakk ikke Parsifal som reiste fra Long Beach 16/1.  >:(

Er ombord på Tarago.
Fått utlevering 23. mars - 6. april. (MyTesla i dag)
Dato og siste faktura kommer nok samtidig som bilen kommer til Bremerhaven 8. mars.
Virker som det er vanlig praksis.
Ser ut som det blir levering etter påske.  :o

19. nov   Bestilling
29. mar     Utlevering

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA