Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

J.C

Estimert leveringsdato som står på final invoice, pleier den å stemme?
70D Titanium Metallic
Henvisningskode: http://ts.la/jayson6330

Li-Ion

Når du får final invoice er det vanligvis ganske tett inn på levering av bilen. Jeg fikk denne ca. 14 dager før tror jeg... så vil tro at leveringsdato er ganske sikker (med noen dagers feilmargin)...
Be afraid...

Li-Ion

Er det noen her som vet om flere måter å spore bilen på vei over fra USA utover den kjente: WW Logistics....?
Be afraid...

DulciusExAsperis

Final invoice i natt med estimert leveringsdato 29.01. Regner med at det er flere som har bilen på Tønsberg som har fått samme oppdatering.

J.C

Sitat fra: DulciusExAsperis på onsdag 13. januar 2016, klokken 09:07
Final invoice i natt med estimert leveringsdato 29.01. Regner med at det er flere som har bilen på Tønsberg som har fått samme oppdatering.

+1
70D Titanium Metallic
Henvisningskode: http://ts.la/jayson6330

J.C

Sitat fra: Li-Ion på tirsdag 12. januar 2016, klokken 18:58
Når du får final invoice er det vanligvis ganske tett inn på levering av bilen. Jeg fikk denne ca. 14 dager før tror jeg... så vil tro at leveringsdato er ganske sikker (med noen dagers feilmargin)...

Takk for svaret..
70D Titanium Metallic
Henvisningskode: http://ts.la/jayson6330

Nesquik

Jeg ser det var mange som fikk melding om ferdigprodusert bil i går. Det blir spennende å se hvor raskt de klarer å få sendt de over dammen.
Tesla S90D - Obsidian black - Mars 2016

MrBacardi

Ah, da er Tamesis framme ved Panama-kanalen, nestemann i kø nå:



62 norske Teslaer på denne, inkl min  8)
Test mine Android-apps: Bilsamler / Ladestasjon
Jeg koblet Teslaen til slack

2020 VW ID.3 1ST - Kø-nr 75
2017 Leaf 30 kWh - Utlevert april 2017
2016 Model S 70D - Utlevert feb 2016

Li-Ion

Sitat fra: Nesquik på fredag 15. januar 2016, klokken 12:49
Jeg ser det var mange som fikk melding om ferdigprodusert bil i går. Det blir spennende å se hvor raskt de klarer å få sendt de over dammen.
Frakteskipet "PARSIFAL" har avgang fra Long Beach i morgen, 16.1 og bruker 28 dager frem til Bremerhaven i Tyskland. Derifra sikkert en uke med omlasting før ankomst i Drammen.... Så tar det alt fra noen dager til en uke eller 2 før det blir utlevering fra de forskjellige servicesenterene rundt om i landet :)
Be afraid...

FU73

hvordan finner man liste over alle bilene som blir med på båten. min ble ferdig produsert forrige fredag. hadde vært gøy å sett hvilken båt den er/skal med :)
2016 Model S 70D

Li-Ion

Sitat fra: FU73 på fredag 15. januar 2016, klokken 22:49
hvordan finner man liste over alle bilene som blir med på båten. min ble ferdig produsert forrige fredag. hadde vært gøy å sett hvilken båt den er/skal med :)
Tror ikke dette fungerer for alle....men se side 460 i denne tråden. Der finner du link til ett av selskapene som frakter for Tesla... her kan du lime inn VIN nummer og søke..... 
Be afraid...

FU73

Er det hele det lange nummeret med både tall og bokstaver som skal legges inn ja ( 17 stk)
fikk ikke opp noe med det i alle fall.
Tenkte kanskje man kunne få opp ei liste over alle biler som blir med båten som skal gå i dag feks. så kunne jeg sett der om jeg finner den.
2016 Model S 70D

J.C

Kan man også spore opp bilene fra bremerhaven til drammen?
70D Titanium Metallic
Henvisningskode: http://ts.la/jayson6330

Li-Ion

Jeg fikk heller ikke opp min.... den står med status "in transit" på myTesla.... Så det er vel sannsynlig at denne ikke fungerer som tidligere beskrevet i tråden - eller at bilene er sendt med annen transportør....

Be afraid...

DulciusExAsperis

Da ankommer Autoprogress straks Drammen. Regner med at det er den båten som tok med seg de norske bilene fra Tønsberg-båten.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA