Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

sindreut

Sitat fra: Seaberg på tirsdag 05. januar 2016, klokken 21:38
Bilen er i Drammen. DS sier den skal være klar i Trondheim 18. januar.
Det nærmer seg  8)

Heldiggris! Skulle ønske jeg også var der :)

Seaberg

Bekreftet TMX 75D 6/9-2017. Estimert levering januar/februar 2018.
25 000 km i Tesla Model S 70D, sort, luft, vinterpakke, utlevert 21/1-2016. Solgt august 2017.
29 000 km i Nissan Leaf siden 2013


J.C

70D Titanium Metallic
Henvisningskode: http://ts.la/jayson6330

DulciusExAsperis

Hehe, fikk den samme informasjonen ad DS. Har ikke hørt et kvekk siden. Ringte i forbindelse med meldingen om leveranse i slutten av desember, og fikk da beskjed om at det er sendt ut et varsel internt om at jeg etterlyser ny DS og at jeg skulle få tildelt en, samt få informasjon om det, innen et par dager. Nada.

Ikke at det plager meg så nevneverdig (annet enn at det er skuffende at Tesla har et så svakt kundeapparat), ettersom jeg vet hvor bilen er (takket være dette forumet). Men, ser nå at turen til Philadelphia ikke står på den offisielle reiseplanen for Tønsberg hos WW (NYC skulle vært siste stopp før Europa), så man kan jo lure på om det ikke kommer en forsinkelse til her.

Li-Ion

Nå går det tregt borti Freemont.... I produksjon siden 29.12 - og fortsatt ikke ferdig.... :-\

God helg  :)
Be afraid...

DulciusExAsperis

Ring eller stikk innom Tesla. Bilen er sikkert ferdig produsert. Min stod i produksjon i godt over tre uker og den skiftet ikke status i MyTesla før ganske mange dager etter at jeg fikk bekreftet at den var ferdig fra personer i Tesla-systemet.

Li-Ion

#6907
Har da kontroll... :D. Står med status "til lakkering" i dag...  8)
(men dette er info som DS henter ut fra sitt system.... vet jo ikke hvor eksakt dette er heller...)

Det som er sikkert er at "sent januar" har blitt til "sent februar" og nå tydeligvis medio mars....  :-\
Be afraid...

FU73

da kom det på My Tesla i dag beskjed om at bilen er ferdig og i transitt ;D  Jeg var innom Tesla i går, og da fant de ut at den var ferdig og holdt på å bli klargjort. bare å vente da :) min ble bekreftet 11.11.15
fikk aldri noen beskjed om at den var til lakkering. men det har ikke noe å si nå :D
litt kjekt å få beskjed underveis.
2016 Model S 70D

FU73

jeg fikk forresten status sent februar/mars nå.
2016 Model S 70D

Li-Ion

Sitat fra: FU73 på fredag 08. januar 2016, klokken 22:20
da kom det på My Tesla i dag beskjed om at bilen er ferdig og i transitt ;D  Jeg var innom Tesla i går, og da fant de ut at den var ferdig og holdt på å bli klargjort. bare å vente da :) min ble bekreftet 11.11.15
fikk aldri noen beskjed om at den var til lakkering. men det har ikke noe å si nå :D
litt kjekt å få beskjed underveis.
Vet du når din fikk status "i produksjon" ?
Be afraid...

FU73

ikke helt sikker på eksakt dag, men det var en dag tidlig i romjula.
2016 Model S 70D

MrBacardi

Min beregnede levering i MyTesla har nå blitt endret fra februar over til sen november/desember :)
Opplagt feil, siden jeg vet at bilen er lastet på båt (Tamesis) som passerer Mexico nå.
Test mine Android-apps: Bilsamler / Ladestasjon
Jeg koblet Teslaen til slack

2020 VW ID.3 1ST - Kø-nr 75
2017 Leaf 30 kWh - Utlevert april 2017
2016 Model S 70D - Utlevert feb 2016

J.C

Sitat fra: Li-Ion på fredag 08. januar 2016, klokken 17:10
Nå går det tregt borti Freemont.... I produksjon siden 29.12 - og fortsatt ikke ferdig.... :-\

God helg  :)

Min var i produksjon i nesten 1mnd.. Også tok det nesten 2 uker fra den var ferdig produsert til den forlot long beach..  ::)
70D Titanium Metallic
Henvisningskode: http://ts.la/jayson6330

Li-Ion

Min første S var i produksjon i 5 dager... så det er vel ikke noe veldig eksakt oppdatering vi ser inne på MyTesla... men gøy å følge med.... lærer jo aldri ;)
Be afraid...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA