Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

J.C

11 dager nå "i produksjon" er det vanlig??? Er mytesla oppdatert?
70D Titanium Metallic
Henvisningskode: http://ts.la/jayson6330

Mudron1

min stod 25 dager i produksjon, ble ferdig for et par dager siden.
Bekreftet 29.09
I produksjon 21.10
I transitt 15.11

Salvesen

Sitat fra: J.C på tirsdag 17. november 2015, klokken 08:58
11 dager nå "i produksjon" er det vanlig??? Er mytesla oppdatert?

Lurer på om Mytesla ikke er helt til å stole på, min kontaktperson mener bilen min var ferdigprodusert ett par dager før det ble oppdatert på mytesla. Så godt mulig den er ferdig og det kun mangler oppdatering :)
Svart S75D 2016(AP2.0)
Solgt: Svart S70D 2015

J.C

Takk for svarene. Kanskje sende en email til DS
70D Titanium Metallic
Henvisningskode: http://ts.la/jayson6330

oleredv

Fekk hyggelig telefon frå min DS for kort tid sidan. Utlevering flytta fram frå 24.11 til 19.11. Det kan eg like :)
Tesla Model S 75D i bestilling (bekr 01.08) - utlevering 13.12
Tesla Model S 70D - solgt

Fraberg1

Da holder Arabian Breeze til å legg til kai i Drammen og det nærmer seg. De neste to ukene kommer til å gå tregt..
70D levert 4.12.15 - bekreftet 20.8.15

cairnz

Mmm, regner med min nye er der også. De bør kjappe seg med sluttfaktura nå - min gamle bil forlot meg i går kveld..
Elbilist

nie

Sitat fra: Fraberg1 på onsdag 18. november 2015, klokken 08:31
Da holder Arabian Breeze til å legg til kai i Drammen og det nærmer seg. De neste to ukene kommer til å gå tregt..
Vakkert.
3.12 kl 1600 :-)
Med tanke på salg av dieseldyret trenger jeg disse to ukene...

dundun

Ti dager siden bilen kom til Drammen nå, fortsatt ikke fått noen leveringsdato :(
Har: Model S S85D, rød med alt.
Har: i3 med alt
Solgt: Model S P85, brun med alt.
Solgt: Mercedes B-klasse elektrisk m/alt.
Er åpenbart enkel å ha med å gjøre på ekstrautstyret.

Thomas N

70D - Bestilt 13.10.15 - Bekreftet 19.10.15 - i transitt 15.11.15 - utlevert 04.01.16

dundun

Har fått tid nå, iallfall om jeg klarer å bli enige med dem om fakturaen som plutselig ble litt annerledes enn venta. Tips: Det går ikke egentlig an å både bruke referral-kreditt og få referral-rabatt.
Har: Model S S85D, rød med alt.
Har: i3 med alt
Solgt: Model S P85, brun med alt.
Solgt: Mercedes B-klasse elektrisk m/alt.
Er åpenbart enkel å ha med å gjøre på ekstrautstyret.

Salvesen

Svart S75D 2016(AP2.0)
Solgt: Svart S70D 2015

THL

#6732
Noen som har liste over biler som blir med båten i morgen? :) Ser ikke ut som min rakk sist båt selv om den var ferdig 10 dager før:((
[/quote]
Sitat fra: kvasbo på søndag 22. november 2015, klokken 13:37


Er du sikker på at den ikke er med Salome som gikk 16 nov. Min bil var i transitt 11 nov, og er med denne båten som har ankomst i Bremen 15 desember.

Salvesen

Sitat fra: THL på tirsdag 24. november 2015, klokken 15:47
Noen som har liste over biler som blir med båten i morgen? :) Ser ikke ut som min rakk sist båt selv om den var ferdig 10 dager før:((

Er du sikker på at den ikke er med Salome som gikk 16 nov. Min bil var i transitt 11 nov, og er med denne båten som har ankomst i Bremen 15 desember.

Snakket med en som satt med listen over Tesla VIN nummer som gikk med Salome, min var ikke på den listen :/ I følge min DS eller hva det heter var min bil klar den 5 nov selv om den gikk i transitt senere. Så burde jo ha komt seg med,muligens det var fult eller noe.

Kan jo drømme om at den er på en annen liste eller noe slikt, men derfor jeg er ute etter liste på den nye båten. Er den ikke der heller må den nesten være på Salome!
Svart S75D 2016(AP2.0)
Solgt: Svart S70D 2015

THL


Snakket med en som satt med listen over Tesla VIN nummer som gikk med Salome, min var ikke på den listen :/ I følge min DS eller hva det heter var min bil klar den 5 nov selv om den gikk i transitt senere. Så burde jo ha komt seg med,muligens det var fult eller noe.

Kan jo drømme om at den er på en annen liste eller noe slikt, men derfor jeg er ute etter liste på den nye båten. Er den ikke der heller må den nesten være på Salome!
[/quote]

Har du prøvd å spore bilen på følgende link:https://www.2wglobal.com/webapps?frameId=144628329389919789&url=https%3A%2F%2Fatt.2wglobal.com%2Fgstattweb%2Focean.do%3Fmethod%3DgetDefaultOceanQuickSearchPage
Skriv inn VIN nummer i rubrikken for Cargo ID.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA