Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

frosken

Jeg har laget meg et skript som sjekker chassisnummeret mot Vegvesenet om bilen er registrert og sender meg mail med registreringsnummeret så snart det foreligger.

Utålmodig? Jeg? Neida...  ::)

Om det er interessant for flere kan jeg legge til andre biler i skriptet. Skriv VIN og email her eller i en PM så fikser jeg.

elbilen

+1 for denne. Sikkert mange som kan fore utålmodigheten med denne.
TMX #462sig og #2582
20.11.14 - TMS85D 790xx med levering 29.mai

kseitzberg

Leveringssituationen i DK:

Fik i dag en update fra min DS. Levering var planlagt til 14 marts, men uheldigvis havde man "glemt" et antal containere på havnen i USA, og dermed er man nødt til at udskyde leveringen af mange biler til DK - men nok også resten af Europa, da man lige skulle have disse containere over Atlanten. Containerne indeholder Drive Units og betterier til bilerne. Selve body'en er leveret til Holland.

I er heldige i Norge, at bilerne sendes over i færdig tilstand..

Dennis

Virker som Tesla "glemmer" mye om dagen :P

De som bor i bla. England og Australia som har bestilt har fått mail om at bilen blir forsinket pga de mangler deler til de høyre styrte bilene. Tipper de glemte at motoren foran sikker må stå andre veien eller noe på de :P

Elkjell

Levering endret i dag fra April til sent i Mars  :)
solgt S85 - solgt S85D - bestilt model 3 - reservert model Y -kjører X75D

Trustno1

Sitat fra: Elkjell på mandag 09. mars 2015, klokken 16:12

Når ble den ferdigprodusert?

Elkjell

solgt S85 - solgt S85D - bestilt model 3 - reservert model Y -kjører X75D

Trustno1

Sitat fra: Elkjell på tirsdag 10. mars 2015, klokken 09:41
Sitat fra: Trustno1 på mandag 09. mars 2015, klokken 23:40
Sitat fra: Elkjell på mandag 09. mars 2015, klokken 16:12

Når ble den ferdigprodusert?

2. mars iflg Mytesla

Om den ble ferdig 2. mars så må ting klaffe ekstremt bra om du får den utlevert samme måned.

min ble ferdig 6. feb og jeg har enda ikke fått telefon fra DS som jeg ble fortalt skulle komme 3 uker før utlevering.

SCI

Min ble ferdig produsert 02 februar og har overlevering 20 mars ref. faktura og har ikke fått noe mer spesifisert en det.
Har nå sendt mail til DS for å få siste detaljer.
Tesla P85D
Nissan GTR
Solgt Tesla P85+

Trustno1

Sitat fra: SCI på onsdag 11. mars 2015, klokken 09:13
Min ble ferdig produsert 02 februar og har overlevering 20 mars ref. faktura og har ikke fått noe mer spesifisert en det.
Har nå sendt mail til DS for å få siste detaljer.

Gjerne post her hvilke svar du får, regner med at vi er i samme pulje :)

Har du utlevering i Drammen?

SCI

Har utlevering Sandnes.

Fikk svar i går at DS venter på bekreftelse fra logistikk. Begynner jo å bli på tide da det er uke til overlevering...

Merkelig at de ikke vet om bilen er ankommet Drammen eller er på båt f.eks....
Tesla P85D
Nissan GTR
Solgt Tesla P85+

eldanz

AUTOPROGRESS Vehicles Carrier er i Drammen nå:
http://www.marinetraffic.com/en/ais/home/centerx:10.24433/centery:59.73367/zoom:8/mmsi:255801570/shipid:299721

Det er spennende å se om den har med biler til Tesla for utlevering før Påske.
Medlem 1414 /Norsk Elbilforening, Asker.
Mottatt min Eleganz S 85D 26. mars 2015.
Renault Zoe R240, Mai 2016
Bilene har wattpedal!

Trustno1

Da ble jeg oppringt av Tesla i dag, og fortalt at julaften flyttes til 30. mars i år  ;D

Så da får jeg bil i påsken, eneste kjedlige er at den skal rett til lakkbehandling og må parkeres ytterligere 3 dager.

Den gikk forøvrig over i transitt 6. februar.

Dennis

Fikk også telefon idag ;D Flyttes fra 30 til 25 gikk i transit 11-12 februar

Trustno1

Sitat fra: Cookie Monster på fredag 13. mars 2015, klokken 23:48
Fikk også telefon idag ;D Flyttes fra 30 til 25 gikk i transit 11-12 februar

Hyggelig meldig å få det :)

Hadde ikke vært meg i mot heller, skal ha bilen rett til lakkforsegling når jeg får den, og kunne vært kjekt om den ikke må stå parkert nesten hele påsken for herding

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA