Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

MyMuffin

Noen som vet når det er vanlig å motta fakturaen?

Jeg fikk opprinnelig betalingsfrist til den 10.nov (i går), men har enda ikke mottatt noen faktura.

DS sier at hun skal oversende den så fort den kommer, men jeg kjenner meg litt nervøs når det faktisk bare er 6 dager igjen til leveringen av bilen.
2019 P3D- 
2019 Model 3 LR - konebil
2017 Model S 75D
2014 Model S 60

Pompel

9 dager til levering her og jeg fikk også tilbakemelding fra DS i dag om at faktura kommer når den er klar. Er ikke særlig stresset for det selv, er jo goood tid enda  ::)
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

Atore

Det er jo bare å få med en kvittering når bilen er betalt. Snakk med banken din. Venter selv på fakturaen..

B_Tesla

Faktura... der sier dere noe. Kjenner ikke til noen betalingsfrist, men har ikke sett noe til noen faktura heller.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Ctran

Jeg skulle også få den 25 denne måned men ikke fått noe telefon eller faktura heller. Gjelder Bergen.

Hyperstress

Min ble visstnok satt i produksjon i dag. (reserverte 10.10 og finalized 24.10.)
Oppdateringen på My Tesla er for øvrig litt sånn omtrentlig. Sist jeg bestilte bil så fikk jeg beskjed via mail om at produksjonen var ferdig og at bilen var i transit, men den stod fortsatt "i produksjon" på My Tesla i flere dager etterpå.  ::)
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Atore

Noen som har fått ny bil med autopilot ?

B_Tesla

Spurte på Tesla i Trondheim om de hadde fått noen biler med ny sensorpakke. De sa de enda ikke hadde fått noen, så min ble nok en av de første her i Trondheim hvertfall. Er vel noen som får onsdag torsdag kanskje - min kommer fredag.

Autopilot er uansett ikke aktivert enda. Men speed assist/lanedeparture bør vel være det.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Dennis

Sto en 4-5 stk med de nye sensorene++ i Drammen idag :)

Atore

Var hos Tesla Stavanger idag. Der sto det 3 stk med ny sensor [emoji1]

Pompel

Sitat fra: B_Tesla på fredag 14. november 2014, klokken 15:47
Spurte på Tesla i Trondheim om de hadde fått noen biler med ny sensorpakke. De sa de enda ikke hadde fått noen, så min ble nok en av de første her i Trondheim hvertfall. Er vel noen som får onsdag torsdag kanskje - min kommer fredag.

Autopilot er uansett ikke aktivert enda. Men speed assist/lanedeparture bør vel være det.
Jeg får min i Trondheim på torsdag :D

Faktura kom forresten i dag
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

B_Tesla

Den fakturaen lar vente på seg her:)
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Hyperstress

Fikk "i produksjon" på tir, og i dag fikk jeg mail der de ber meg om å bekrefte at designet på My Tesla er korrekt.. Og etter at jeg bekreftet det så gikk status til "in transit".
Pussig..
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Asarin

Jeg fikk skiltnummeret mitt i går! :D

Bilen leveres ut på Drammen, på førstkommende tirsdag. Skiltnummer EL 438xx.
---
Tesla Model 3 - Sort LR AWD - 2019
Tesla Model S - 85kW - 2014-2016

Mr. P85D

Noen som vet om hvordan DU problemene er løst på de bilene som blir produsert nå, vinter og utover våren ? Venter på min P85D i mars. Er blitt litt bekymret :-(
Model S P85D sort
Alt utstyr :-)
VIN 68988. Levering 2. mars 2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA