Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

Newbee

Quintilian, har du forresten sjekket om din bil er registrert? Min er ikke det.

Putt hele VIN inn her til slutt:
http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Eie+og+vedlikeholde/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=(VIN)
Model S "RAVEN" PERFORMANCE LUDICROUS MODE

Quintilian

Min er ikke registrert. Betalte EK i dag og aktivisere også forsikring. Banken har også bekreftet ovenfor tesla at de utbetaler så snart midl vognkort er på plass... Så er ikke meg det står på :-)

dundun

Jeg har utlevering på lørdag 29. Har betalt bilen og aktivert forsikringa, og fikk senest på mandag bekreftelse på leveringstidspunktet. Ingen registrering eller "klargjøres"-status ennå.

Velger å håpe på det beste :)
Har: Model S S85D, rød med alt.
Har: i3 med alt
Solgt: Model S P85, brun med alt.
Solgt: Mercedes B-klasse elektrisk m/alt.
Er åpenbart enkel å ha med å gjøre på ekstrautstyret.

Newbee

Sitat fra: Quintilian på onsdag 26. mars 2014, klokken 13:36
Min er ikke registrert. Betalte EK i dag og aktivisere også forsikring. Banken har også bekreftet ovenfor tesla at de utbetaler så snart midl vognkort er på plass... Så er ikke meg det står på :-)

Jeg betalte EK for en uke siden, alle papirer fra min side ferdig signert for 10 dager siden, forsikring latent klar for 3 uker siden..... Har gjort det jeg kan fra min side i god tid.
Status på "My Tesla" er fremdeles "In Transit", selv om den kom med båten mandag.

Har sett at de jobber på spreng der nede, men uansett kjipt å være den som får beskjeden.
Model S "RAVEN" PERFORMANCE LUDICROUS MODE

TeslaTerje

Sitat fra: akseln på onsdag 26. mars 2014, klokken 12:47
Sitat fra: nummis73 på onsdag 26. mars 2014, klokken 11:14
Kom til Bergen nå, kunne ikkje se min bil bare grå performance

Hvilken farge er det på den som er bakerst i 2. etg? Brun?
Ja den er brun
Tesla Model S
grå 85 Kwh, Tech, Sensor, lyd, pano, hattehylle....
Bestilt - 03.03.13
Finalized - 20.11.13
Tesla fabrikken bygger din Model S - 07.02
Din Model S er i transitt fra fabrikken - 13.02

Levert 31 Mars .

BjornLo

@kvasbo

Er i ca samme situasjon her. Utlevering søndag 30. Alt betalt og fiks ferdig. Bilen er ikke registrert og jeg har heller ikke hørt noe. Regner med alt er ok på søndag.
S85
Finalized 06.11.13
VIN 08.01.14
ferdig prod. 15.02.14

Anka

Endelig skiftet status fra dele-leting til at Tesla nå bygger min model s. Fantastisk melding å få- trodde de hadde glemt meg bort! Ikke det at jeg tror jaget etter nye statusmeldinger vil roe seg noe ned etter dette...Hvor lang tid pleier det å ta fra produksjon til utlevering?

rene

dundun

Sitat fra: BjornLo på onsdag 26. mars 2014, klokken 15:49
@kvasbo

Er i ca samme situasjon her. Utlevering søndag 30. Alt betalt og fiks ferdig. Bilen er ikke registrert og jeg har heller ikke hørt noe. Regner med alt er ok på søndag.

Nå gikk min over til status "klargjøres", så da skjer det iallfall noe!
Har: Model S S85D, rød med alt.
Har: i3 med alt
Solgt: Model S P85, brun med alt.
Solgt: Mercedes B-klasse elektrisk m/alt.
Er åpenbart enkel å ha med å gjøre på ekstrautstyret.

Quintilian

Min gikk også i "klargjøres" nå nettop... Levering forsinket fra førstkommende lørdag 29. til mandag 31... Sandnes :)

Post Skriptøm: Kan det at bilen "allerede nå" har gått i klargjøring indikere framskytt leveringsdato eller er det en funksjon av at det er så himla mange biler som klargjøres i disse dager? Sånn at den har blitt "skannet inn" i Sandnes sammen med 100 andre biler men fremdeles er bakerst i køen for utlevering...?

Post Skriptøm 2: Vet noen hvor bilene som skal utleveres står parkert i Sandnes mens de venter på å utleveres? :-) Kan jo alltids ta en tur og lete etter VIN-nummeret mitt om de står på en parkeringsplass i nærheten :-D

Quintilian

Sitat fra: P85TMS på onsdag 26. mars 2014, klokken 18:35
Sitat fra: Quintilian på onsdag 26. mars 2014, klokken 18:14
Post Skriptøm 2: Vet noen hvor bilene som skal utleveres står parkert i Sandnes mens de venter på å utleveres? :-) Kan jo alltids ta en tur og lete etter VIN-nummeret mitt om de står på en parkeringsplass i nærheten :-D

De står i parkeringsgarasjen under butikken.

Takk for svar!

Er dette en offentlig garasje, eller må man evt. mase på de i butikken om å få komme å kikke? (Det har jeg forøvrig ingen ambisjoner om... :))

BMW850

Hvor står bilene lagret i Drammen? Inne eller ute? Jeg er på reise i april så de må lagre den for meg en 14 dagers tid  :-\
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

rene

Bilene i Sandnes kommer først til Tesla, så blir det shippet avgårde tre-fire om gangen til detailing, før de kommer tilbake igjen. I mellomtiden lagres de utenfor eller nede i parkeringsgarasjen (stort sett kun Tesla som bruker denne, ville ikke gått ned der på egenhånd). Det er enormt med trafikk der, nye biler kommer inn hele tiden, så din kan "passere" utenfor eller i garasjen veldig plutselig.

Zhell

Status skiftet akkurat fra "transit" til "klargjøres". (Kl 1900). Omtrent samtidig fikk jeg regnr EL36xxx. Bilen kom på søndag 23/3 utlevering på fredag 28/3 i Drammen. SA3 i VIN nummeret så er spent på om jeg har fått de justerte setene (bilen ble produsert 6/2)

Bilene i Drammen står ute på lukket område adresse Bjørnstjerne Bjørnsonsgate 122.
Rød S85 multicoat, lysbrunt skinn, vinter, pano, lyd, luft, tech, sikkerhet, dobbeltlader, parkerings sensor, lys, hattehylle og 19" Goodyear eagle F1 asymetric på Turbin Black polish felger.

Philip Marlowe

Sjekket Vegvesen.no nå. Har fått bilnummer 361xx  ;D
Skal hente i Drammen i morgen.
Kanskje jeg skal legge meg nå slik at tiden går fortere.  ::)
Får håpe jeg får sove  :o
Model 3, hvit, dobbelmotor, langrekker. Fikk bil 6.4.19. EV65xxx.
Model S85, rød. Fikk bil 27.3.14. Solgt 6.4.19.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA