Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

Meringdal

BMW850

Hmmm, bilen min gikk "In transit" for snart 14 dager siden (28/2). DS tok kontakt forrige uke. Kanskje jeg burde ordne forsikring og bestemme meg for dekk og sånn snart?  ??? Han er sikkert ikke vant til å purre for å få klar fakturaen  :P
Hvor lang tid tar transportetappen?
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

rene

43 dager i snitt fra prod complete til utlevering.

Kristian O

Min gikk også i transit i februar. Antatt levering 31. mars (spurt om å fremskynde pga jobb), men fortsatt ingen faktura eller svar på mulighet for å framskynde. Antar at bilen kjem til Drammen no, så da får eg forhåpentligvis svar til veka. Tesla er fortsatt elendig til å svare på mail  >:(
-S 85, MC Rød, tech pakke, 7 seter.
  130.000 km siden April 2014. Solgt april 2019
-Kia Soul 2016
- Model 3 LR april 2019

Trustno1

Min var ferdig produsert 11/02, så den har vært i transitt nå i 26 dager. Så jeg har også ett vist håp om at den kommer med Pachuca i kveld.

Noen som vet ca hvor lang tid det tar før bilen ankomer til man får endret status i MyTesla?

Jeg har forøvrig også leveringsdato 31/03, men ett lite håp om å kunne få den før :)

Gressvikingen

Sikkert yms erfaring med svaring på mail, men selv har jeg alltid fått svar innen en dag (Drammen). Og nesten alltid positive svar også. De negative svar er stort sett forbundet med det jeg vil kalle enkle ting, mne som ikke DS er gitt fullmakt å svare på eller gi positive svar på.
Jeg føler st de er på vei og blir mer strømlinjeformede etterhvert.
Fortiden er det amerikansk og det er litt nderledes enn det vi er vant med.
P85D"+"

daniel_mh83

tai, hvordan bil solgte du? holder på å selge min bil nå! håper det går fort.

Quattro

Sitat fra: daniel_mh83 på søndag 09. mars 2014, klokken 20:13

Kjempe "Off topic" , send evt PM!
Bil mottatt 27.03.14
P85, Blå, 19", med alt untatt dobbeltlader, dokkeseter og vinterpakke.

rene

Sitat fra: Trustno1 på søndag 09. mars 2014, klokken 19:51
Min var ferdig produsert 11/02, så den har vært i transitt nå i 26 dager. Så jeg har også ett vist håp om at den kommer med Pachuca i kveld.

Noen som vet ca hvor lang tid det tar før bilen ankomer til man får endret status i MyTesla?

Jeg har forøvrig også leveringsdato 31/03, men ett lite håp om å kunne få den før :)
Min var også ferdigprodusert ca da (10.02), og jeg håper også den kom med Pachuca i kveld. De pleier oppdatere MyTesla ganske raskt, gjerne i løpet av mandag/tirsdag. Fra containeren kommer av båten skal de jo trille ut fire biler, stille dem opp og så får nok en representant fra Tesla adgang til å telle over og begynne oppdateringen.

Fakturaen min sier levering 27.03, men regner med å få den en stund før det hvis den kom med båten i kveld. Hvis den kommer neste søndag er nok 27. mer realistisk ville jeg tro.

Trustno1

Ok, takk for svaret.
Dette blir spennende å følge med på :)

Så det kommer nye biler kun en gang i uka, hver søndag?

kmon

Min har vært i transitt siden 9 januar. Har enda ikke kommet til norge. krysser fingra at den er på Pachuca i kveld

KristianM

Fikk mail fra min DS på lørdag ettermiddag om at bilen min hadde blitt registrert og fptt skilter :-D  Ble veldig overrasket av å få en slik god melding på en lørdag :)

Bilen min ankom Drammen søn. 2 mars og jeg fikk oppdatert status på "min side" mandag kveld så går rimelig kjapt.

ellers var bilen min fremdeles i Drammen, men ble sendt til bergen ila uken som kommer hvor den vil gå gjennom en teknisk kontroll samt klargjøring.

Offesiell hentedato er tirs. 18 mars, men håper å få beskjed om at den kan hentes ila siste halvdel av kommende uke :D

Uansett gleder jeg meg hemningsløst til jeg kan hente gliset :)

t0ffluss

Hvor får dere alle disse datoene fra? maser dere ned DS'en?

Chillax. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. :)
P85, grå, panorama, spoiler, 21", grå performance interiør, karbon, tech, park.assist, lydstudio, lyspakke, dobbeltlader, 3. seterad. VIN: 184xx Ferdig produsert 15/01/2014. - SOLGT oktober 2017.
X75D, grå, 7 seter, AP2 (APH3(?)). Bestilt 29. sep. Ferdig produsert 4-5. november 2017.

Tai

Sitat fra: Quattro på søndag 09. mars 2014, klokken 20:15
Sitat fra: daniel_mh83 på søndag 09. mars 2014, klokken 20:13

Kjempe "Off topic" , send evt PM!

Ikke vær så streng, folk går off topic hele tiden uten at det er noe big deal. :)

Daniel, jeg solgte en 12 år gammel Saab 9-3. 4 dager på finn så var den borte. Mye av kunsten å selge bil ligger i å skrive en god annonse. Det og prise bilen realistisk. Man kan ikke be om hva som helst, det er tross alt kjøpers marked. Hvis du trenger noen tips eller hjelp send meg en PM.

Tai

Tesla Model S, grønn 85 Kwh,
Bestilt - 06/09-13
Finalized - 14/09-13
Bygget- 15/01-14
Transitt- 21/01-14
Klargjort- 28/02-14
Utlevering - 11/03 2014 kl 15:30!
Solgt - 25/08-17

-->Model X 75D, Midnight silver, 5 seter, premium, krem interiør, Oppgradert auto.
Bestilt 11/08-17
Kaos i Mytesla 02/09-17....
Ankommet Bergen  27/10-17
Utlevert 10/11-17

----------------------------------------------------------
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

KristianM

Sitat fra: t0ffluss på søndag 09. mars 2014, klokken 22:18
Hvor får dere alle disse datoene fra? maser dere ned DS'en?

Chillax. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. :)

Jeg føler jeg har fått en veldig tett og god oppfølging av min DS siden bilen gikk i produksjon og har ikke hatt noe behov for å "mase" ;-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA