Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

Drsbkk

Yessss..DS ringte og framskyndet levering til 10 mars, opprinnelig 15 mars..er happy jeg :)

S85 svart, 21", lys, lyd, luft, skinn, pano, park, vinter. Hentet 10.03.14
Bil 2. Nissan Leaf, 2013 mod.

Philip Marlowe

Nå har jeg også fått epost om dato og klokkeslett. Skal hente bilen i Drammen lørdag 29.mars. De henter meg på stasjonen.

I eposten står det også at jeg må overføre beløpet minst en uke i forveien. Føles litt rart og litt utrygt å betale et så stort beløp på forskudd. Hva tenker dere andre? :-[
Model 3, hvit, dobbelmotor, langrekker. Fikk bil 6.4.19. EV65xxx.
Model S85, rød. Fikk bil 27.3.14. Solgt 6.4.19.

rene

ENDELIG, Tai, der var din registrert! Da kan det ikke være langt unna at du ruller rundt i din grønne deilighet.

jakobs1

Idag ble status endret til Din bil klargjøres for henting levering.  8)
Ikke hørt noe fra DS, og har egentlig avtalt dato 17.mars.  Er det sannsynlig med tidligere lev?


eadie

----------------------------------
S85, blå, alt utstyr.
Utlevert mars 2014 - innbyttet mars 2019.

Model 3, hvit, LR AWD, full pakke, EAP/FSD.
Utlevert 07.03.19.

KristianM

Skummelt å overføre et såpass stort beløp? JA!!, men samtidig om du skulle ende opp med en raskere utlevering er det litt kjipt at "pengene ikke registrert" skal sette en stopper for det ;-)

Jeg fikk "klargjøres for henting eller utlevering" i går, så hadde vært gøy å få en tlf om at jeg kan hente bilen allerede neste uke :D ble fremskyndet fra 19 til 18 mars iht levering på final invoice og mld fra DS noen uker senere, ikke Hallelulja akkurat, men bedre enn ingenting ;-)

KristianM

Sitat fra: eadie på onsdag 05. mars 2014, klokken 18:52
Da var min registrert også gitt

Hvor fort gikk det før du fikk siste statusen på minside? :)

Min er ikke registrert ennå, men så fikk jeg beskjed av Gjensidige at om de skulle gi "klarmelding" til Biltilsynet for å få registrert bilen var den bare gyldig i 7 dager pg datoen jeg fikk annbefalt av DS og sette da for litt sidne var 11 mars siden forespeilet utlevering var tirs 18 mars 14:00, men håper han gir meg beskjed om at jeg kan "framskynde" dette om det skulle være aktuellt å få en fremskynnet leveringsdato :)

Kristian O

Mange som har fått framskynda leveringa si no ser det ut som.
Logga meg halvdesperat inn for å sjekke mailen min...ingenting. Minst like desperat sjekka eg Mytesla...ingen endring der heller  :'(
25.2 fekk vi estimert levering 31. mars. Ga beskjed forrige veke om at eg blir lenka til jobb den veka, og spurte om det var mulig å framskynde til veka før (gjerne helga). Ingen svar enda, så da blir det vel F5- tjeneste ei stund til på meg  ::)
Hadde et håp om at det skulle vere greit å få framskynda levering sidan det virker som at Tesla har som mål å sette ny rekord i mars  8)
-S 85, MC Rød, tech pakke, 7 seter.
  130.000 km siden April 2014. Solgt april 2019
-Kia Soul 2016
- Model 3 LR april 2019

eadie


Sitat fra: KristianM på onsdag 05. mars 2014, klokken 18:56
Sitat fra: eadie på onsdag 05. mars 2014, klokken 18:52
Da var min registrert også gitt

Hvor fort gikk det før du fikk siste statusen på minside? :)

Min er ikke registrert ennå, men så fikk jeg beskjed av Gjensidige at om de skulle gi "klarmelding" til Biltilsynet for å få registrert bilen var den bare gyldig i 7 dager pg datoen jeg fikk annbefalt av DS og sette da for litt sidne var 11 mars siden forespeilet utlevering var tirs 18 mars 14:00, men håper han gir meg beskjed om at jeg kan "framskynde" dette om det skulle være aktuellt å få en fremskynnet leveringsdato :)

Gikk vel en 3-4 dg fra status endret seg på MyTesla fra Transit til Prepared for delivery til bilen ble registrert.
Regner med den er klar til levering straks, når jeg har vist frem kvittering på at den er betalt
----------------------------------
S85, blå, alt utstyr.
Utlevert mars 2014 - innbyttet mars 2019.

Model 3, hvit, LR AWD, full pakke, EAP/FSD.
Utlevert 07.03.19.

Newbee

Sitat fra: mgarm på onsdag 05. mars 2014, klokken 12:36
Sitat fra: Kagex på onsdag 05. mars 2014, klokken 06:39
Er det plass til alle 4 sommerhjulene i bilen?
Mine 19" sommerhjul hadde fin plass i bilen. Tesla la ned setene og puttet dem inn. Sikkert god plass til 21" også.

21" er faktisk mindre i diameter, men bakhjulene er 15 cm bredere.
Model S "RAVEN" PERFORMANCE LUDICROUS MODE

Sjøhyene

Sitat fra: eadie på onsdag 05. mars 2014, klokken 18:52
Da var min registrert også gitt

registrert med skilt nr mener du? I så fall hvor ser man den infoen?
Tesla model X 90D - 2017 (kjøpt 2019)
Hyundai Ioniq - 2016 (kjøpt 2018)

Tesla model S 85 - 2014 (solgt 2019)

MyTess

Men er det plass uten å ta ned setene?

Hadde tenkt å hente bilen med kona og ungen, så da trenger jeg baksetet. 19" vinterhjul.

Drsbkk

Sitat fra: MyTess på onsdag 05. mars 2014, klokken 19:26
Men er det plass uten å ta ned setene?

Hadde tenkt å hente bilen med kona og ungen, så da trenger jeg baksetet. 19" vinterhjul.

Ja, det lurer jeg også på, valgte å få bilen levert med 21" sommerdekk, blir da 19" vinterhjul liggende i trunk, må baksetene ned?
S85 svart, 21", lys, lyd, luft, skinn, pano, park, vinter. Hentet 10.03.14
Bil 2. Nissan Leaf, 2013 mod.

eadie


Sitat fra: Sjøhyene på onsdag 05. mars 2014, klokken 19:22
Sitat fra: eadie på onsdag 05. mars 2014, klokken 18:52
Da var min registrert også gitt

registrert med skilt nr mener du? I så fall hvor ser man den infoen?

vegvesen.no under Kjøretøy/kjøretøyopplysninger

Tast inn hele VIN nummeret ditt, så kommer reg nr opp hvis bilen er registrert
----------------------------------
S85, blå, alt utstyr.
Utlevert mars 2014 - innbyttet mars 2019.

Model 3, hvit, LR AWD, full pakke, EAP/FSD.
Utlevert 07.03.19.

cra

Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA