Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

bjornstr

Min ble også fremskyndet til mandag kl. 1600. Jeg skulle egentlig få den den 7. mars.

Hyperstress


Sitat fra: bjornstr på torsdag 27. februar 2014, klokken 22:06
Min ble også fremskyndet til mandag kl. 1600. Jeg skulle egentlig få den den 7. mars.

Min også. :)
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

tho

Fikk endelig faktura. Levering 14/3 i sandens. Betaler den asap i håp om tidligere levering :)
Blå Model S Performance Levert 14/3-2014 (P23235)
TOCN: Signature medlem

rene

Setter pris på det tho! Flest mulig bør få utlevert bilene sine tidligst mulig, slik at min (utlevering siste helga i mars iflg mail fra DES i dag) også kan være klar litt tidligere.

Kagex

Rene ,får min 25 mars, betalte forrige uke:)
P29687

rene

Sitat fra: Kagex på torsdag 27. februar 2014, klokken 22:32
Rene ,får min 25 mars, betalte forrige uke:)
Nei flytt deg fra køen jeg står i. Bruk kollektivfeltet og få utlevering senest 15. mars. Best for begge to!

Sørlendingen

Sitat fra: Hyperstress på torsdag 27. februar 2014, klokken 22:23

Sitat fra: bjornstr på torsdag 27. februar 2014, klokken 22:06
Min ble også fremskyndet til mandag kl. 1600. Jeg skulle egentlig få den den 7. mars.

Min også. :)

Min også! :)
Skal alle hente i Drammen? Høres ut som det blir travelt i butikken på mandag kl 16!  ;)
P85, det meste av utstyr bortsett fra +, seter bak og dobbelader.
Sort lakk og sort skinn/karbon interiør
Bekreftet 30.09.13 - levering i mars?

Bamboo

Lucky guys(and girls). Har alle dere som nå får framskyndet levering - svart lakk?
Jeg fikk høre (har grå farge) at grå lakk var en uke senere eller mer enn de i svart(av oss som har bestilt i sept).
Jeg bestilte tidlig i sept, får bilen den 12. mars. (Trondheim) Noen som kan si hvor lang tid bilen bruker fra Drammen til Trondheim? :D

KristianKBE

OMG!! Nok en telefon fra Tesla. NÅ DA, tenkte jeg....
Neida, utsatt for 4. gang. Nå til 23.mars.
Og jeg skal på guttetur i ny bil den 21. Det var iallefall planen..... Aaarg!!!

Jeg bestillte i aug, finalized i begynnelsen av sept. Hvaaaaa skjeeeeer??
P85. Ikke + og barneseter, ellers alt.
Mørk grå
21" Grå
Bestillt: 30.08.13
Finalized: 09.09.13
Ønsket levering: Januar 2014
VIN: P23873 Mottatt ca 20.09.13
Production: 04.01.14
Complete: 06.01.14
Delivered: 18.03.14

(Først estimert 19.feb, så 1.mars, så 13.mars, og nå sist 22.mars.... Endelig dato ble 18.mars))

Hyperstress


Sitat fra: Bamboo på torsdag 27. februar 2014, klokken 23:44
Lucky guys(and girls). Har alle dere som nå får framskyndet levering - svart lakk?
Jeg fikk høre (har grå farge) at grå lakk var en uke senere eller mer enn de i svart(av oss som har bestilt i sept).
Jeg bestilte tidlig i sept, får bilen den 12. mars. (Trondheim) Noen som kan si hvor lang tid bilen bruker fra Drammen til Trondheim? :D

Har grå lakk.
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

El-Ing


Sitat fra: Hyperstress på fredag 28. februar 2014, klokken 06:56

Sitat fra: Bamboo på torsdag 27. februar 2014, klokken 23:44
Lucky guys(and girls). Har alle dere som nå får framskyndet levering - svart lakk?
Jeg fikk høre (har grå farge) at grå lakk var en uke senere eller mer enn de i svart(av oss som har bestilt i sept).
Jeg bestilte tidlig i sept, får bilen den 12. mars. (Trondheim) Noen som kan si hvor lang tid bilen bruker fra Drammen til Trondheim? :D

Har grå lakk.

Har også grå.

Tror dette er litt tilfeldig, det kom visst stort sett sorte og grå med båten på søndag, og endringen er for de fleste kun 3-4 dager fremskyndet. Dvs den typen fremskyndinger kommer så sent at bilen allerede er på land. Gjetter at de vil ha ut flest mulig biler, det går rykter (lest her på forumet) at det kommer ny båt i kveld.
Grå S85 mottatt 28.2.

Bamboo

Ang båter ikveld. Her er oversikten:

http://drammenhavn.no/index.php/fartoyivente/

Kommer en del båter idag, morgen og søndag... All rapportering fra lokale Drammens-helter(og andre) får "pluss i margen"  ;D

Men den telefonen du fikk KristianKBE, var jo ikke noe godt nytt og får meg nervøs...

mgarm

Sitat fra: Bamboo på torsdag 27. februar 2014, klokken 23:44
Lucky guys(and girls). Har alle dere som nå får framskyndet levering - svart lakk?
Jeg fikk høre (har grå farge) at grå lakk var en uke senere eller mer enn de i svart(av oss som har bestilt i sept).
Jeg bestilte tidlig i sept, får bilen den 12. mars. (Trondheim) Noen som kan si hvor lang tid bilen bruker fra Drammen til Trondheim? :D
Jeg har sort, en kollega har dophin gray og han fikk den 5 dager tidligere

Henning76

Sitat fra: paalv på torsdag 27. februar 2014, klokken 21:28
Sitat fra: Tesla-man på torsdag 27. februar 2014, klokken 19:01
Herregud - blir nesten for mye dette her.  Jeg skal hent i morgen kl. 14.00 i Drammen.  Ikkeno tull nå med kontrabeskjeder osv.  Nekter å ta telefonen.... >:(
Lykke til!
Er den registrert?
Den nye serien på EL335xx gikk tom allerede i dag (siste var 33522), så da blir det spennende å se hvilke nummer som kommer i Drammen nå ...
8)

Jeg fikk min registrert på onsdag, med en helt annen serie. EL316** - også i Drammen.
Tesla Model S P85+ Pearl White  | 21" Sølv sommerdekk, 19" Nokian R2 (tror jeg) vinterdekk  |  Pianosvart dekor, Tan skinn interiør  |  Dobbeltlader, Techpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke, Lyspakke, Luftfjæring, mm. Alt unntatt hattehylla.

Tesla Owners Club Norway Signaturmedlem

NordicMaster

Min levering ble bumpet fra 13/3 (var bare en foreløpig dato) til 18/3 pga "dårlig vær". Føler nesten som om jeg blir løyet like mye til som når jeg er ute og flyr. Tipper det bare er snakk om at det er et hav av containere som fraktes etter innfallsprinsippet og at de ikke helt har noen plan for hvilke som blir fraktet når. Har forresten dolphin gray og bekreftet 4/9

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA