Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

rene

My Tesla ble oppdatert for min del i dag ihvertfall. Bekreftet 23/10. Skulle vært ferdig produsert "Early February", så spent på hvor lenge den holder denne statusen før den sier completed eller om det har blitt (enda en) forsinkelse noe sted.

Leif1

Sitat fra: rene på fredag 07. februar 2014, klokken 22:49
My Tesla ble oppdatert for min del i dag ihvertfall. Bekreftet 23/10. Skulle vært ferdig produsert "Early February", så spent på hvor lenge den holder denne statusen før den sier completed eller om det har blitt (enda en) forsinkelse noe sted.

Hos Tesla kaller de det sikkert early february så lenge februar varer...  ;)
Fra spøk til revolver, min søster, som bestilte et par uker før meg har fått beskjed om at den er produsert og på vei nå nettopp.
Min som ble finalized 24.10. leter de fortsatt etter deler til.
Begge er standard 85 med samme utstyr sånn ca.
Det blir nok straks nå for oss som drøyde det til slutten av oktober.
Konvertitt fra S til X

fhovlan

Transit 14. januar - iflg. mail frå DS i dag, levering rundt 15.mars. Utlevering i Bergen.

Frodebo

Sitat fra: fhovlan på fredag 07. februar 2014, klokken 23:50
Transit 14. januar - iflg. mail frå DS i dag, levering rundt 15.mars. Utlevering i Bergen.

Supert! Da vet jeg hvordan vi reiser til møtet den 26. mars  ;)
Trondheim. Model S P85 2/2014 Solgt 12/2016
Model X 90D. Levert 11/1-17 Solid hvit, 5-seter, AP2.0, Vossen 22"/PH 20". Signaturmedlem TOCN

Lille Lance

Pachuca har nå forlatt Rotterdam og cruiser mot Drammen. Ankommer søndag kl.2100  :)
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

Quattro

Da fikk jeg "in transit"...  Hvor lang tid tar det normalt nå?
Bil mottatt 27.03.14
P85, Blå, 19", med alt untatt dobbeltlader, dokkeseter og vinterpakke.

frosken

Jeg var innom Alnabru i dag for å pine meg selv enda litt mer :)

En av de ansatte slo opp bilen i SalesForce og der sto det at bilen var på vei til "RH" og ETA i Drammen var 28. februar. Noen som klarer å regne seg frem til hvilken båt den befinner seg på med den informasjonen?

Kagex

Frosken: kanskje en av disse 3


02/11/14   USEWR   02/19/14   NLRTM    8   
Maersk Line   
RUDOLF SCHEPERS
012E
02/15/14   USEWR   02/26/14   NLRTM    11   
Maersk Line   
APL INDONESIA
137E
02/17/14   USEWR   02/27/14   NLRTM    10   
Maersk Line   
MOL ENCORE
076E
P29687

Stator


daniel_mh83

Hei dere;-) virkelig skjedd ting siste dagene! Nå er plutselig bilen: your model s is in transit from the factory!
Da er mitt neste spm, hvor lang tid før den når Norske grensen? Dette er p85 om det er noe forskjell fra de andre modellene!!

Håper å høre fra dere:-)

P85DL

Krister461 (takk! ;)) har satt opp ett regneark med info om dette, som mange har lagt inn data i: http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,10353.0.html

Snitt pr idag er:
Average Days from Confirm to Delivery   175
Average Days from InProd to Delivery   51
Average Days from InProd to Done prod   5
Average Days from Done prod to Delivery   44

Legg inn dine data her: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AhloWOwPLEc2dFM0WXRVSFhLaTlUelpRN0pNVDhqbGc&usp=sharing#gid=0
Tesla Model S P85D

MyTess

Bare 3 dager i produksjon, fikk den nok kjærlighet:)

In transit nå, så om snittet holder har jeg bilen helt på slutten av mars.

Confirmed 18.10.2013


Sent from my iPad using Tapatalk

espenlg

#4677
Sitat fra: frosken på lørdag 08. februar 2014, klokken 20:12
Jeg var innom Alnabru i dag for å pine meg selv enda litt mer :)

En av de ansatte slo opp bilen i SalesForce og der sto det at bilen var på vei til "RH" og ETA i Drammen var 28. februar. Noen som klarer å regne seg frem til hvilken båt den befinner seg på med den informasjonen?

Det er mye mulig det er MOL DESTINY som frakter bilen din. Har fått det sånn "delvis" bekreftet av DSen min.. Den er fortsatt på feil side av atlanteren.
S85 | Grå | 19" | Alt utstyr minus luft, hylle og 7-seter.
Bestilt 06.09.13 | Bekreftet 09.09.13 | VIN 24.09.13 | I produksjon 03.01.14 | Levering 21.02.14

daniel_mh83

da har jeg fyllt ut excel arket, men regner med at levering bli i Mars da gitt! kanskje første uken i April! så lenge til! arrggggg!

eller er det noen som tror vi får bilene før?
jeg må selge Golf GTI 2010 bilen min også... fantastisk bil men gleder oss sykt til Tesla P85 ;)

krister461

Tror ikke du får den før slutten av mars. Tesla har en drøss med biler de vil prøve å levere ut i Q1, hvorav de fleste ble produsert i januar. Vil tro de også prøver å få levert ut en del av februar-bilene i mars også, men jeg mistenker bilene fort må stå i utleveringskø selv om de er kommet til landet innen vanlig tid.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA