Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

cairnz

der kom det preparing for delivery/pickup. slik var det ikke for et par timer siden


Sent from my iPhone using Tapatalk
Elbilist

Tai

Gratulerer, da er det like før for dere. Et lite push til så har dere endelig bilene! :D

Jeg har fått sendt rundt papirene som trengs. Er livredd for at noe går feil eller at noen ikke sender rett papirer til rett tid. Depositumet har jeg betalt inn i dag, 1,5 måned før jeg er satt opp til å få bilen. Hvem vet, kanskje det bidrar til tidligere levering? Uansett hadde jeg et behov for å få det gjort og ut av systemet mitt.

Håper de neste ukene går kjapt, dette kan umulig være godt for hjertet og nervene mine!!

Tai
Tesla Model S, grønn 85 Kwh,
Bestilt - 06/09-13
Finalized - 14/09-13
Bygget- 15/01-14
Transitt- 21/01-14
Klargjort- 28/02-14
Utlevering - 11/03 2014 kl 15:30!
Solgt - 25/08-17

-->Model X 75D, Midnight silver, 5 seter, premium, krem interiør, Oppgradert auto.
Bestilt 11/08-17
Kaos i Mytesla 02/09-17....
Ankommet Bergen  27/10-17
Utlevert 10/11-17

----------------------------------------------------------
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

ELTesla

Ja det blir noe usikkerhet rundt Mytesla.
Det må da skape en del unødvendig mas til DS angående status.

(Jeg har i dette tilfellet valgt å stole mer på DS enn Mytesla)

Menmen uansett om det blir i morgen eller om 3 uker så begynner det å bli farlig nære en Model S i garasjen  :)


Meringdal

Min har stått 6 dager i fabrikken nå. Vet ikke hvor lenge de bruker å stå? For min del virker det som om alt er på stell på my tesla :)

jalias

Sitat fra: Øggen på mandag 27. januar 2014, klokken 17:21
"Din Model S blir klargjort for henting eller levering"

DS sin troverdighet er herved svekket.

My tesla stemmer nok her ja. DS ringte å fortalte at bilene blir lastet over på toget opp til Trondheim ASAP ;D ;D
Levering neste uke :)

ELTesla

Flott Jalias!

Da er det bare å klemme ut og smøre seg med siste rest av tålmodighet som er igjen...  :)

jalias

Sitat fra: Madboy på tirsdag 28. januar 2014, klokken 09:33
Flott Jalias!

Da er det bare å klemme ut og smøre seg med siste rest av tålmodighet som er igjen...  :)

Trodde seriøst ikke at jeg hadde tålmodighet i det hele tatt.....så feil kan man ta, etter 6 mnd med venting blir siste uke bare en lek  ;D ;D ;D

Frodebo

#4402
Som jeg antok i går så blir det tidligere levering enn antatt  8)
Bilen er på vei til trivelige Trøndelag nå, så da blir det nye tider til uka. Endelig dato vil vi avtale seinere, men tipper onsdag/torsdag.

Og - jeg vil tro at det ikke bare er jeg som får bilen tidligere enn antatt.  :D
Trondheim. Model S P85 2/2014 Solgt 12/2016
Model X 90D. Levert 11/1-17 Solid hvit, 5-seter, AP2.0, Vossen 22"/PH 20". Signaturmedlem TOCN

tho

Da fikk jeg Mail fra DS.

Sitat
1.      Leveringstid for din Model S

Den tidligst estimerte leveringstid for din Model S er i midten til slutten av Mars ved vårt leveringssenter på Svanholmen 19 på Forus.

Det kan kanskje tyde på at bilen faktisk var i produksjon 18 dager! Merkelige greier.
Blå Model S Performance Levert 14/3-2014 (P23235)
TOCN: Signature medlem

Anew

Telefon fra DES nå - bilen ankommer 10. og er klar for utlevering den 17.
VIN 23765 finalized 21. august: In transit 4. januar, utlevert 19. februar.
Blå S60, mellombrunt, tech, rygge, pano, lys, lyd, vinter... og pakkehylle. Ikke superlader eller dobbeltlader, og lever veldig bra med det.

Lille Lance

Sitat fra: Anew på tirsdag 28. januar 2014, klokken 10:37
Telefon fra DES nå - bilen ankommer 10. og er klar for utlevering den 17.
Da står nok bilene våres sammen på båten  :) Pachuca leverer lasta i Drammen søndag 9 / mandag 10. feb.  Dette betyr at bilene antageligvis er med APL MELBOURNE som ankommer Rotterdam 2.feb. Deretter et par dager på kai før Pachuca drar til Drammen den 7.feb.
APL MELBOURNE over halvveis over Atlanteren nå  :P
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

ELTesla

Fikk beskjed om at min bil blir losset kai Drammen fredag 31.01.14...

jonnerns

Sitat fra: cairnz på fredag 24. januar 2014, klokken 10:06
Sitat fra: jonnerns på fredag 24. januar 2014, klokken 09:47
Blir litt frustrert her når jeg ser at flere som har finalized lenge etter meg blir kontaktet av DS...

Bestilte 18/8 og betalte 2/9(finalized).
Ringte Tesla nå og snakket med en svenske som ikke kunne se om bilen var ferdig produsert en gang.
han sa at den kanskje blir levert midten av Mars....

Har hatt forhåpninger om Feb, men det er vel bare å glemme???

Sto "i produksjon" den 4-6/1 en gang...

Hva kan jeg forvente?

Min var ferdig prod 22.12 - fikk epost ca 15-20 dager senere.

I ditt tilfelle så bør den ha vært ferdig i prod en gang mellom 10.01 og 15.01 - så jeg tipper du får en mail/telefon et sted mellom 25.01 og 05.02 - og at du får levering en gang mellom 25.02 og 15.03 :)


Ringte i dag og fikk beskjed om at bilen var ferdig produsert første uke i Jan. mer kunne ikke hun jeg snakket med si. Bør vel anta at den nærmer seg Norge nå da?
S85 med alt foruten 21" - Bestilt 20/8-13 - finalized 02/9-13.

Lille Lance

Sitat fra: Madboy på tirsdag 28. januar 2014, klokken 12:55
Fikk beskjed om at min bil blir losset kai Drammen fredag 31.01.14...
Be DS om navnet på båten ... så langt har vi kun klart å avdekke at Pachuca leverer biler søndag kveld. Fredagslevering er er mysterium ... Snakk med DS, da  ;)
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

ELTesla

Du kan jo spørre Elon på lørdag :-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA