Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

OddB

Sitat fra: Sjøhyene på lørdag 18. januar 2014, klokken 12:41
Virker som det blir ekstremt mange overleveringer fra og med midten av februar ca og så de neste to-tre månedene.
Tipper MS kommer til å ligge høyt oppe på en del salgsstatistikker spesielt i mars og april ;)
Mange i mars, få i april, på samme måte som det var mange i september og få i oktober, på samme måte som det var mange i desember og få i januar... enkel "kvartalsregnskapsmattematikk" ;D
Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway

Rocknisse

Sitat fra: KristianKBE på fredag 17. januar 2014, klokken 15:51
Sitat fra: Rocknisse på fredag 17. januar 2014, klokken 15:40
Fikk tlf idag jeg også. Venter nå på bil i begynnelsen av mars. Ferdig for 10 dager siden, men mytesla fortsetter tydeligvis å produsere :) Blir vel oppdatert der også etterhvert.

Når bestillte/finalized du?
Finalized 9/9, bestilt noen uker før det. Husker ikke helt, men slutten av august.

ELTesla

Da er vel Pachuca i gang med å losse noen biler håper jeg!  8)

ctr46

Ifølge My Tesla har bilen min vært i produksjon i 15 dager nå...

Sent from my iPhone using Tapatalk
85D

ELTesla

Det spørs om de har valgt seg ut en bil der de bare benytter deler som var til overs fra andre biler  :o

Det er vel bevist flere ganger at MyTesla ikke er til å stole på  :)

frosken

Min har vært i transitt i en ukes tid nå. Det er vel ikke lenge før den står på en båt. Fremdeles en stund til den ankommer, men det er greit at de tar den tiden de trenger og ikke bruker denne metoden for lossing :)

arnkl

Er det nokon som veit kva nummerserier dei brukar til bilane dei leverar ut i Bergen og Stavanger. Eg veit serien i Oslo EL310xx og Trondheim EL296xx, men manglar altså Bergen og Stavanger. Eg har også høyrt at dei har byrja å levere frå Drammen, brukar dei same nummerserie som Oslo?
S85 (blå, med det meste, VIN# *20295)
VW e-Up! (2014, kjøpt brukt)

bbr

Bestilt 12.08.13, bekreftet levering 10.02.14
Rød, P85, alt utstyr unntatt barneseter

ELTesla

Grattis. Er det noen som sitter på informasjon om det dukket opp noen biler på havna i dag?

Lille Lance

Sitat fra: frosken på mandag 20. januar 2014, klokken 13:09
Min har vært i transitt i en ukes tid nå. Det er vel ikke lenge før den står på en båt. Fremdeles en stund til den ankommer, men det er greit at de tar den tiden de trenger og ikke bruker denne metoden for lossing :)

+1 Jæ### bra!
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

Foleson

Sitat fra: Madboy på mandag 20. januar 2014, klokken 11:49
Det spørs om de har valgt seg ut en bil der de bare benytter deler som var til overs fra andre biler  :o

Det er vel bevist flere ganger at MyTesla ikke er til å stole på  :)

Det er bare å glemme My Tesla... I følge den samler de fremdeles deler til bilen min, mens de i følge DS hadde bilen til lakkering på lørdag, og ut av døren omtrent i dag...
Model S 85, MC Rød/Svart/Matt Abachi minus Barneseter :-)

paalv

Sitat fra: arnkl på mandag 20. januar 2014, klokken 14:10
Er det nokon som veit kva nummerserier dei brukar til bilane dei leverar ut i Bergen og Stavanger. Eg veit serien i Oslo EL310xx og Trondheim EL296xx, men manglar altså Bergen og Stavanger. Eg har også høyrt at dei har byrja å levere frå Drammen, brukar dei same nummerserie som Oslo?

Siste jeg har sett i Bergen er EL31105 (7.1, kun 2 reg i 2014) og Stavanger EL31226 (15.1., 14 hiå).
8)
S85 svart / svart skinn, pano, luft og alle pakkene  - VIN 25111, bekr. 27.9.13, lev. 15. mars i Drammen.

awilm

2013 Model S P85+
Alt utstyr - u/barneseter
Reservert 9.8.2013
Bekrefetet/betalt 10.8.2013
Levering: forespeilet slutten av desember, flyttet til 2. uken i februar, oppdatert til slutten av januar

rsy

Ingen F5-oppdateringer i dag? Fikk vite på telefon at bilen min skulle være ferdig produsert den 19. jan, men de leter fortsatt etter deler. Klarer ikke å vente lenger :)

RSy

Quattro

Jeg var innom Tesla Skøyen i dag, de antydet levering for min P85 til slutten av mars. Bekreftet ca. 10 november.
Bil mottatt 27.03.14
P85, Blå, 19", med alt untatt dobbeltlader, dokkeseter og vinterpakke.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA