Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

Oslo26

Sitat fra: Tai på tirsdag 14. januar 2014, klokken 23:43
Sitat fra: Oslo26 på tirsdag 14. januar 2014, klokken 23:13
Det står det det som det har stått i evigheter; at de har begynt å skaffe deler. Men stoler på Amalie(?) hos Tesla som gav meg de gode nyhetene . Men innrømmer at jeg fortsetter å trykke F5  ;D

Oh yes, samme her.

Vil jo gjerne at det skal oppdateres, hadde jo vært gøy å kunne følge med. Men nå føler jeg at jeg ikke kan stole på det som står så det blir liggende der som en liten usikkerhet som pirker.... :(

Tai

Men det er visst endel som ikke har fått endret status på My Tesla selv om bilen var halvveis på toget fra California til New York. Så vi får stole mer på menneskeheten enn datamaskinene. Enn så lenge ihvertfall :-)
Tesla Model S 85kw. Bestilt 15.09.13. Confirmed 01.10.13. VIN #250xx.
Kjører Nissan Leaf US

rsomby

Endelig!

The Tesla Factory is building your Model S

Confirmed 16.09

Sørlendingen

Sitat fra: Tesla-man på tirsdag 14. januar 2014, klokken 21:56
...og ikke bare det:  Jaggu er jeg sørlending som bor i Oslo også når jeg tenker meg om...

Creepy ;D

Hehe, morsomt :)
Skal høre etter om jeg hører andre med sørlandsdialekt når jeg henter bilen i Drammen :)
P85, det meste av utstyr bortsett fra +, seter bak og dobbelader.
Sort lakk og sort skinn/karbon interiør
Bekreftet 30.09.13 - levering i mars?

fhovlan

Produksjon fullført
Din Model S er i transitt fra fabrikken.  :)

frekri

Your Model S is in transit from the factory.
Model S85 - grå, luft, pano, lydstudio, tech
Bestilte 10. sep
Bekreftet 11. sep
VIN 6. des.
Building 10. jan
In transit 15. jan
Levert 25. feb 2014

ellholt

Samme her " Din Model S er i transitt fra fabrikken"  :D
Grønn S85 med alt untatt luftfjæring og Alarm.
Finalized 15/9-2013, in production 9/1-2014, in transit 15/1-2014. Utlevert 27/2-2014 MED elektriske foldbare. speil :-). gamle S`en er solgt, ny S75D perlemorshvit med det meste av utstyr. utlevert 14 juni 2017

frosken

Samme som de over, bilen er ferdig produsert og i transitt.

Frodebo

Din Model S ankommer i dag Rotterdam
Hilsen Rudolf

;)
Trondheim. Model S P85 2/2014 Solgt 12/2016
Model X 90D. Levert 11/1-17 Solid hvit, 5-seter, AP2.0, Vossen 22"/PH 20". Signaturmedlem TOCN

Sjøhyene

De må ta seg ekstra flid med min bil. Vært i produksjon i 11 dager og fortsatt ikke ferdig.  ???
Eller så kan det virke som den status oppdatering med når de bygger bilen ikke er helt til å stole. Kanskje "bilen er i transit" statusen sier mer om når bilen faktisk kommer?

Ringte meg også fra Tesla i går å fortalte at jeg bør forberede meg på leveranse tidlig i mars. Så det også tyder jo da på at jeg fikk "in production" en god stund for tidlig.
Tesla model X 90D - 2017 (kjøpt 2019)
Hyundai Ioniq - 2016 (kjøpt 2018)

Tesla model S 85 - 2014 (solgt 2019)

jalias

Sitat fra: Frodebo på onsdag 15. januar 2014, klokken 09:58
Din Model S ankommer i dag Rotterdam
Hilsen Rudolf

;)

Det trodde jeg min gjorde også, med ifølge DS er den ikke det :(
Neste båt til Rotterdam er APL Shanghai, med ETA 24 januar..


Lille Lance

Sitat fra: Frodebo på onsdag 15. januar 2014, klokken 09:58
Din Model S ankommer i dag Rotterdam
Hilsen Rudolf

;)

Har DS bekrefetet dette eller har du røntgen syn og klarer å se gjennom skroget til Rudolf?  ;D  ;D
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

oroeltoro

Jalias, Neste båt er APL Indonesia som lastet lenge på riktig terminal i New York, har stor magefølelse på at det den skal losse mange Model S i Rotterdam, når den ankommer ca 20. januar.
Model S 85 2014 solgt, Model X 100D i transitt. BMW i3 som konebil. Model 3 er reservert.

torerikb

Jeg må innrømme at F5-tasten har vært litt sliten i det siste. Tesla har lett etter deler i sykt lang tid. Frustrasjonen har vært stor når jeg ser at andre som har bekreftet før og etter meg har fått "in-production" og enda bedre statuser uten at noe har skjedd på min profil. MEN dette ble kompensert så det holdt da de ringte fra Tesla i Trondheim i dag og kunne fortelle meg at bilen min ble ferdig mandag denne uken og nå er klar for å skvulpe seg over storfjorden. Jeg kan få bilen 2. uka i mars, men er borte og kan ikke ta i mot den før 24. mars. Det var ikke noe problem. Mon tro om jeg får sove noe bedre nå fremover? Neppe. PS! Jeg får ikke med ny UMC, men det ligger an til at vi også i Norge får oppgraderte i løet av vinteren/våren.
Nissan Leaf 2013 - SOLGT
Tesla Model S85 2014 - SOLGT
Tesla Model S85D 2015

jalias

Sitat fra: oroeltoro på onsdag 15. januar 2014, klokken 11:17
Jalias, Neste båt er APL Indonesia som lastet lenge på riktig terminal i New York, har stor magefølelse på at det den skal losse mange Model S i Rotterdam, når den ankommer ca 20. januar.

Gode gud, da håper jeg min er ombord der ;D Begynner å få angst og abstinenser her... :o

Frodebo

Sitat fra: Lille Lance på onsdag 15. januar 2014, klokken 11:07
Sitat fra: Frodebo på onsdag 15. januar 2014, klokken 09:58
Din Model S ankommer i dag Rotterdam
Hilsen Rudolf

;)

Har DS bekrefetet dette eller har du røntgen syn og klarer å se gjennom skroget til Rudolf?  ;D  ;D

Har bare stor tillit til Rudolf. Høres ut som en kjekk kar.. eh, et kjekt skip  ;)

Tenker bare som så at dersom estimatet skal holde (3. februar), så bør den ha en TMS med mitt navn på ombord. Bilen skal jo tross alt videre til Drammen og derfra til Trondheim. Vil tro det tar ca. 2 uker.

Stoler på Rudolf jeg  8)

Trondheim. Model S P85 2/2014 Solgt 12/2016
Model X 90D. Levert 11/1-17 Solid hvit, 5-seter, AP2.0, Vossen 22"/PH 20". Signaturmedlem TOCN

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA