Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

mgarm

Har bestilt en S85 har vin241xx, har sourcing parts ikke fått tlf eller Mail fra Tesla. Håper de holder det de lover med slutten av januar. Roxana har sagt til meg tidligere at de blir forsinkelser.
Krysser fingre og tær :-)

El-Ing


Sitat fra: Lille Lance på onsdag 04. desember 2013, klokken 20:04
Innom Alnabru idag .... mitt leveringsvindu er nå 27.jan - 6.feb 2014 ... kan leve med det  :o

Bestilte og bekrefte en snau uke etter deg (11. sept), sendte mail tidligere i dag og spurt om forventet levering, spent på om jeg får plass på samme båt, men da bør de vel snart finne de delene de har lett etter nå snart tre måneder...




Sent from my iPhone using Tapatalk
Grå S85 mottatt 28.2.

Lille Lance

Sitat fra: krister461 på onsdag 04. desember 2013, klokken 20:26
Sitat fra: Lille Lance på onsdag 04. desember 2013, klokken 20:04
Innom Alnabru idag .... mitt leveringsvindu er nå 27.jan - 6.feb 2014 ... kan leve med det  :o
Da bør de vel begynne å bygge den snart om de skal rekke det? ;)

Ja, det bør de ... 27. jan er bare 54 dager til ... det bør skje ting nå  ::)
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

Lille Lance

Sitat fra: Henning76 på onsdag 04. desember 2013, klokken 20:31
Sitat fra: Lille Lance på onsdag 04. desember 2013, klokken 20:04
Innom Alnabru idag .... mitt leveringsvindu er nå 27.jan - 6.feb 2014 ... kan leve med det  :o

Humm. Jeg har VIN24331, du har VIN24256. Det er ikke VELDIG langt mellom de bilene.. Here's to hoping jeg snart får Production Started... :D

Har ihvertfall ikke fått den berømmelige mailen så mange har fått med utsettelse til Mars/April.
Når man ikke har fått den mailen, da er det håp  8)
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

Anew

Bekreftet 21/8, og det har fortsatt ikke skjedd noe her, annet enn at jeg på forespørsel har fått oppgitt "februar". Ingen skrekkmail, så jeg håper og håper. Fossilbilen blir hentet av sin nye eier på fredag...

Skal på fabrikkbesøk hos Tesla fredag i neste uke - med litt flaks får jeg se bilen min da. :)
VIN 23765 finalized 21. august: In transit 4. januar, utlevert 19. februar.
Blå S60, mellombrunt, tech, rygge, pano, lys, lyd, vinter... og pakkehylle. Ikke superlader eller dobbeltlader, og lever veldig bra med det.

tho

Sitat fra: Lille Lance på onsdag 04. desember 2013, klokken 20:04
Innom Alnabru idag .... mitt leveringsvindu er nå 27.jan - 6.feb 2014 ... kan leve med det  :o

Kjekt. Da ligger nok min i samme leia. Ikke mas mer nå tho... Det hjelper ikke!
Blå Model S Performance Levert 14/3-2014 (P23235)
TOCN: Signature medlem

Lille Lance

Sitat fra: Anew på onsdag 04. desember 2013, klokken 23:49
Skal på fabrikkbesøk hos Tesla fredag i neste uke - med litt flaks får jeg se bilen min da. :)
Du er heldig! Kan jeg få spørre hvordan du fikk ordna et fabrikkbesøk?
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

ELTesla

Jeg venter også på at de skal bli ferdig med å lete etter deler. Antatt levering slutt januar / beg. februar.
Antatt ferdig produsert 08.12.13.

Har heller ikke fått noen skrekkmail.

Det spørs om disse januar/februar bilene blir produsert i en batch.

D.O

Da er bilen betalt, forsikret og forhåpentligvis klar for levering om en ukes tid  :)
Nå:Model S85P , BMW M5, Fox Mustang og el sykkel
Bestilt:
Model 3 reservert
Før:
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)


Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Anew

Sitat fra: Lille Lance på torsdag 05. desember 2013, klokken 07:57
Sitat fra: Anew på onsdag 04. desember 2013, klokken 23:49
Skal på fabrikkbesøk hos Tesla fredag i neste uke - med litt flaks får jeg se bilen min da. :)
Du er heldig! Kan jeg få spørre hvordan du fikk ordna et fabrikkbesøk?
Fikk et tips her på forumet - det er null problem. De som får bil utlevert på fabrikken, får omvisning som en del av overleveringen. Jeg er så heldig at jobben tar meg til SF i 10 dager rett før jul, så jeg sendte en epost til tmccann <att> teslamotors <dott> com og avtalte omvisning.
VIN 23765 finalized 21. august: In transit 4. januar, utlevert 19. februar.
Blå S60, mellombrunt, tech, rygge, pano, lys, lyd, vinter... og pakkehylle. Ikke superlader eller dobbeltlader, og lever veldig bra med det.

Jon123

Sitat fra: M.SKEIDE på onsdag 04. desember 2013, klokken 17:43
Sitat fra: simen123 på onsdag 04. desember 2013, klokken 09:04
Ble oppringt av Tesla nå, det er ingen mulighet å oppbevare biler hos de til nyttår for registrering.. MEN vi får med bilene hjem på prøveskilter til januar for registrering!! Da blir det julaften 22 Desember på Alnabru, så får vi håpe helårsdekkene holder noen mil på E6 så dekkhallen får lagt om   8) tesla hadde forøvrig ikke lov av sentralt å legge om 3 parts dekk ved levering, trolig med grunnlag i ansvar dersom noe skjer. Kommer også visstnok et gigantisk lass til Drammen 19, disse skal det et jobbes iherdig med å få ut helgen før jul :o

Greier du å "bare se ikke kjøre" ? ? (Får 20.des hvis alt går bra men må ha skilt på)
nå aner jeg ikke hva Tesla mener med prøveskiltene, utover at "det ordner vi, mange som skal gjøre det". Når jeg prøvde bilen var det jo den hvite med tyske skilter, noe som forundret meg veldig den gang. Så ingenting overrasker meg om de finner på noe smart der.. I verste fall får det bare bli et par "flytting av bil" i jula  :D
S85. Levert 2013.

jgilberg

Sitat fra: simen123 på torsdag 05. desember 2013, klokken 10:12
Sitat fra: M.SKEIDE på onsdag 04. desember 2013, klokken 17:43
Sitat fra: simen123 på onsdag 04. desember 2013, klokken 09:04
Ble oppringt av Tesla nå, det er ingen mulighet å oppbevare biler hos de til nyttår for registrering.. MEN vi får med bilene hjem på prøveskilter til januar for registrering!! Da blir det julaften 22 Desember på Alnabru, så får vi håpe helårsdekkene holder noen mil på E6 så dekkhallen får lagt om   8) tesla hadde forøvrig ikke lov av sentralt å legge om 3 parts dekk ved levering, trolig med grunnlag i ansvar dersom noe skjer. Kommer også visstnok et gigantisk lass til Drammen 19, disse skal det et jobbes iherdig med å få ut helgen før jul :o

Greier du å "bare se ikke kjøre" ? ? (Får 20.des hvis alt går bra men må ha skilt på)
nå aner jeg ikke hva Tesla mener med prøveskiltene, utover at "det ordner vi, mange som skal gjøre det". Når jeg prøvde bilen var det jo den hvite med tyske skilter, noe som forundret meg veldig den gang. Så ingenting overrasker meg om de finner på noe smart der.. I verste fall får det bare bli et par "flytting av bil" i jula  :D

Kan man få kasko på prøveskilter? har utlevering 22 des, så dette kan være aktuelt for meg også!
Black P85 | VIN *20264 | 21" Hjul | Carbon Dekor | Karbonfiber Spoiler | Lydstudio-pakke  | Lyspakke | Mellombrunt Performance Interiør | Panoramatak | Parkeringsassistent | Tech-pakke | barneseter | bil levert des13 | i3 med alle opsjoner levert jan14 |

Jon123

#3432
Sitat fra: jgilberg på torsdag 05. desember 2013, klokken 11:01
Sitat fra: simen123 på torsdag 05. desember 2013, klokken 10:12
Sitat fra: M.SKEIDE på onsdag 04. desember 2013, klokken 17:43
Sitat fra: simen123 på onsdag 04. desember 2013, klokken 09:04
Ble oppringt av Tesla nå, det er ingen mulighet å oppbevare biler hos de til nyttår for registrering.. MEN vi får med bilene hjem på prøveskilter til januar for registrering!! Da blir det julaften 22 Desember på Alnabru, så får vi håpe helårsdekkene holder noen mil på E6 så dekkhallen får lagt om   8) tesla hadde forøvrig ikke lov av sentralt å legge om 3 parts dekk ved levering, trolig med grunnlag i ansvar dersom noe skjer. Kommer også visstnok et gigantisk lass til Drammen 19, disse skal det et jobbes iherdig med å få ut helgen før jul :o

Greier du å "bare se ikke kjøre" ? ? (Får 20.des hvis alt går bra men må ha skilt på)
nå aner jeg ikke hva Tesla mener med prøveskiltene, utover at "det ordner vi, mange som skal gjøre det". Når jeg prøvde bilen var det jo den hvite med tyske skilter, noe som forundret meg veldig den gang. Så ingenting overrasker meg om de finner på noe smart der.. I verste fall får det bare bli et par "flytting av bil" i jula  :D

Kan man få kasko på prøveskilter? har utlevering 22 des, så dette kan være aktuelt for meg også!
Jeg har allerede ordnet superforsikring via IF (blir jo registrert på chassinr), dette har også blitt registrert på My Tesla. Har ikke pant i bilen, så prøveskilter blir ingen problem for min del hvertfall..
S85. Levert 2013.

jgilberg

Sitat fra: simen123 på torsdag 05. desember 2013, klokken 11:08
Sitat fra: jgilberg på torsdag 05. desember 2013, klokken 11:01
Sitat fra: simen123 på torsdag 05. desember 2013, klokken 10:12
Sitat fra: M.SKEIDE på onsdag 04. desember 2013, klokken 17:43
Sitat fra: simen123 på onsdag 04. desember 2013, klokken 09:04
Ble oppringt av Tesla nå, det er ingen mulighet å oppbevare biler hos de til nyttår for registrering.. MEN vi får med bilene hjem på prøveskilter til januar for registrering!! Da blir det julaften 22 Desember på Alnabru, så får vi håpe helårsdekkene holder noen mil på E6 så dekkhallen får lagt om   8) tesla hadde forøvrig ikke lov av sentralt å legge om 3 parts dekk ved levering, trolig med grunnlag i ansvar dersom noe skjer. Kommer også visstnok et gigantisk lass til Drammen 19, disse skal det et jobbes iherdig med å få ut helgen før jul :o

Greier du å "bare se ikke kjøre" ? ? (Får 20.des hvis alt går bra men må ha skilt på)
nå aner jeg ikke hva Tesla mener med prøveskiltene, utover at "det ordner vi, mange som skal gjøre det". Når jeg prøvde bilen var det jo den hvite med tyske skilter, noe som forundret meg veldig den gang. Så ingenting overrasker meg om de finner på noe smart der.. I verste fall får det bare bli et par "flytting av bil" i jula  :D

Kan man få kasko på prøveskilter? har utlevering 22 des, så dette kan være aktuelt for meg også!
Jeg har allerede ordnet superforsikring via IF (blir jo registrert på chassinr), dette har også blitt registrert på My Tesla. Har ikke pant i bilen, så prøveskilter blir ingen problem for min del hvertfall..

Jeg sjekket AKKURAT nå med Storebrand, og de påstod at "ingen" forsikret prøveskilter. De kan gjøre individuelle vurderinger på import (les transport gjennom danmark etc, eller oppmagasinering på havna i Drammen)
Black P85 | VIN *20264 | 21" Hjul | Carbon Dekor | Karbonfiber Spoiler | Lydstudio-pakke  | Lyspakke | Mellombrunt Performance Interiør | Panoramatak | Parkeringsassistent | Tech-pakke | barneseter | bil levert des13 | i3 med alle opsjoner levert jan14 |

turbolurbo

Prøveskiltene fra forhandler har minimum ansvarsforsikring, ofte også kasko. Sjekk med forhandler.
2019 TM3P

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA